Bare Busty Sletje (vh Long haired slutje) (Bare GB) 3-8-18 (vh 17-5-'18, 10-05-'18) - Oosterhout

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Kan je wat meer vertellen over deze dame @lekkerlikkenlassie ? Zoals waar ze van houdt/geniet en lekker vindt ?
Hoe ziet de dame er uit ? Als ik naar de foto kijk ziet ze er lekker uit met grote tieten.
Wat is de prijs daar en hoe lang duurt de bare gb ?

31 aug 2016
1.194
112
In haar advertentie staat wat ze toelaat ..

Hoe de dame er uit ziet is aan de foto's te zien.

De prijs is €150

En het feestje duurt uren .

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Als ik de fotos zo bekijk dan vrees ik dat enkel foto 2 van de persoon in kwestie is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Heb gereageerd op de advertentie met enkele vragen die belangrijk voor me zijn maar ik kreeg als antwoord als je laat zien wie je bent en met stats. Ik denk dan vermeldt dan gelijk dat je een foto (en waarvan) wil en waarom vooraf als ik eerst antwoord op een paar vraagjes wil?

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Zucht wat lopen er toch onbeschofte mensen rond op deze aardkloot se.
Nu ja ik weet niet of het in dit geval onbeschoft is of arrogant?

Ik zag een advertentie staan op sexjobs die me wel leuk leek dus besloot ik een mailtje te sturen.

Hun advertentie tekst was:
in discrete omgeving gaat vrouw weer een bekende ,,bare avond sex sessie houden en zoekt zij deelnemers die erbij komen,ok
leeftijden ,ergens tussen 30 en 70 jaar...
welkom ter kennismaken of gelijk meedoen hier na 20.30 uur binnenkomen.
meer details erover als men mailt en zich voorstelt!

xxxx

Dus ik stuur hen een beleefd kort mailtje:
hoi hoi daar,

Ik ben een *** jarige ***** jonge man uit Antwerpen. Jullie advertentie klinkt erg leuk en ik zou het fijn vinden wat meer info te krijgen.

Groetjes
*barefan*

Hun antwoord op mijn mail (en dan dacht ik dat ik een kort mailtje stuurde):
Stuur gewone herkenbare foto,ok
Dan meer

Oke, ik word echt niet graag gecommandeerd dus ik stuur hen een iets uitgebreider mailtje terug:
hoi hoi,

Sorry maar jullie zetten zelf geen enkele persoonlijke informatie in de advertentie, alsook geen herkenbare foto's maar verwachten er wel één van mij voor jullie zelfs maar verdere informatie willen geven?

Daar kan ik me niet in vinden, vertrouwen gaat 2 richtingen uit en is geen één richtingverkeer. Ik ga jullie dus ook geen herkenbare foto van me zelf sturen. Maar wens jullie wel veel plezier vanavond op jullie feestje.

Mvg
*barefan*

Wat ik toen aan kreeg in mijn mail sloeg alles, en ik was ineens heel blij dat ik geen herkenbare foto gestuurd had en dus niet gegaan ben. Wat voor mensen moeten dat wel niet zijn achter deze advertentie.:
jij reageert op adv,of niet?

wij hebben jou niet nodig, duidelijk?

jij bent 1 van de ongeveer 100 die moeilijk doet over een gewone foto !!

dus suc6 verder,ok

niet meer mailen !!

einde!

GRRRRRR
Ik vraag me dus echt af wat mensen bezield om andere mensen zo te behandelen he.
Als jullie dit lezen, misschien kan je eens proberen van een normaal en beleefd mail contact te voeren. Dat gaat echt niet pijn doen aan je vingers en je gaat er niet meer tijd aan kwijt zijn. Dus geen enkele reden om niet gewoon normaal beleefd te zijn.

Groetjes
Barefan

31 aug 2016
1.194
112
Die adverteren bijna wekelijks met gb via sexjobs ..

Heb er ook contact mee gehad .
Vroegen toen ook om foto .

Aangezien ik met de telefoon geen foto versturen kan .
Kreeg alsnog de locatie door

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
oke, zeker? want de ene dame op de foto is blank en de andere zwart...
Maar oke het zal wel ik voeg het samen :?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Naar wat Barefan schreef heb ik ook zo een ervaring.

Op mijn vraag waarom je geen gezichtsfoto van de dame krijg was het onderstaande antwoord.

beste man

jij reageert op n adv,ja?

dus vrouw hier wil zien !!!! wie er haar wil komen neuken, duidelijk?

weet jij wat voor onzinnige emails er komen van gekken/kinderen etc?

nee dus.

en omdat wij via camera hier zien wie er voor de deur staat...komen enkel die mensen binnen die foto hebben gemailed,ja

je kan je ogen afplakken of hoed opzetten, maar t moet herkenbaar zijn,ja

zo niet... dan gaat t over en wensen wij jou suc6.

gr

Arrogantie ten top en dus voor mij een no go. :roll:

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
inderdaad, ik heb over het algemeen geen probleem om een gezichtsfoto te sturen.
Hoewel ik er wel voorzichtig mee ben. Maar er moet wel wat tegenover staan dan vind ik, en niet enkel nemen maar ook geven dan. En vooral ja dat die arrogantie, om te kotsen...

cream4u

Toogplakker
16 mei 2015
39
45
Ik heb ze een keer aangeschreven met de vraag hoeveel een GB date kost.
Krijg ik een zeer onvriendelijke mail terug.... wie ben jij... eerst een foto sturen dan verdere info.

Ik gaf aan dat naar de kosten vragen toch zeer normaal is aangezien die niet/nooit vermeld door ze worden.
Kreeg ik me daar toch een hoop verwensingen naar mijn kop geschreven....

Ik zou zeggen... vingers weg laten. Het stinkt.

Terug
Naar boven