Bare cardate

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
Sinds enige tijd date ik met een ontzettend leuke dame, die cardates aanbied.
In de advertentie stond alleen de term pzc en dat eventueel cim mogelijk was. Slikken was dan niets over gezegd in advertentie.

De cardate was snel geregeld en ik met frisse zin er naar toe. Dame opgehaald op afgesproken plaats en toen naar de plek gereden waar we ongestoord onze gang konden gaan.
Daar aangekomen kwam ze mijn kant op en begonnen we heerlijk te zoenen met elkaar. Terwijl ze me kuste, streelde ze met haar hand over mijn pik en die begon heerlijk te groeien. Ze knoopte mijn broek langzaam open en haalde mijn pik er uit.
Ze kwam vooroverbuigen en nam hem heerlijk in haar mondje. Ze zoog heerlijk afwisselend en terwijl ze zoog vroeg ik of ik in haar mond mocht klaarkomen. Dat was geen probleem en ik ging een vraag verder: "wil je dan ook slikken?" Ze zei, voor zover ik kan..............en dat was het sein.........daar werd ik zo geil van dat ik dat heerlijke bekkie volspoot met zaad en zowaar.......ze begon te slikken.

Helaas kreeg ze niet alles weggeslikt en het laatste deel spuugde ze uit.

Ik bleef contact met haar houden en na wat mails, vroeg ik of ze mss toch eens intiem wilde proberen. Dat wilde ze wel en ik stelde brutaal de vraag of ik haar dan mocht neuken zonder condoom. Tot mijn verbazing zei ze ook nog ja.

De date werd geregeld en weer hetzelfde......ophalen, naar plek rijden en heerlijk genoten van haar pijpkunsten. Toen mijn pik goed stijf was, kwam ze doggy voor me en stopte ik mijn pik lekker in haar nat en warm kutje.......dit hield ik niet lang vol en als verrassing mocht ik haar ook nog volspuiten met zaad.

Herhaling met deze dame?? Zeker..................er gaan nog vele dates volgen, waarbij ik haar heerlijk blijf neuken en volspuiten.
Andere plekken?? Misschien ook wel. Denk er aan binnenkort een hotel te boeken, waarbij ik haar uitnodig en dan heerlijk met haar sex te hebben.

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Klopt vriend Kontol, ze noemde zich idd Helen, vandaar fucking Hel dat riep ze steeds.

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

dat staat er toch?? From hell..........(fucking hell) :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven