Bare Cumbang

denu

Snuffelaar
30 nov 2022
18
4
wij zijn een stel uit het Antwerpse, eigenlijk al best lang opzoek naar wat hier beschreven wordt,nl, meerdere mannen die de dame hier volspuiten KORT ACHTER ELKAAR(een soort cumbang) voordat de man hier als laatste haar volspuit,de dame zoekt dus GEEN mannen die een kwartier moeten pompen voor ze klaar kunnen komen ! BIJ ONS ZIJN WAP, EN ANDERE PILLENZOOI ZEER UIT DEN BOZE ! DAN GA JE LINEA RECTA HET GAT VD TIMMERMAN DOOR NAAR BUITEN !
Anaal en zoenen en dat soort dingen is niet wat wij zoeken, DUS ECHT PUUR ZAADGEIL.

Wij benadrukken ook zeker dat wij GEEN betaalde dates zoeken of betaald zijn ! wij zijn gewoon een getrouwd stel met een bijzondere hobby.( en ja wij laten ons elke maand testen en gebruiken prep)

Nu is het zo dat wij lid zijn van diverse betaalde sites en onbetaalde sites, ons grote probleem is dat bare natuurlijk vaak een taboe is, net zoals dat afspraken nakomen ook vaak lastig is voor de meeste mannen.

Uit die mannen die wij uitnodigen zou het ultieme genot voor ons zijn om 1 man over te houden die ook als vaste huisvriend bij ons thuis regelmatig komt om plezier te maken met de dame als de man hier van huis is(voorwaarde is wel dat deze man negroide is)

NU hebben wij best wat voorwaarden of eisen waar deze mannen aan moeten voldoen(geen idee of deze onredelijk zijn)

Ik zal hier even schrijven wat wij zoal zoeken:
Onze voorkeur gaat uit naar negroide mannen (dus zeer zeker geen arab, maroc of indiers.
Leeftijd zo maximaal rond de 45 jaar
Redelijk slank, dus geen bierbuiken.
Geen baarden en snorren.
ABSOLUUT KAAL VANONDER ZOWEL LUL ALS BALLEN

Blanke mannen zijn ook welkom mits:
Kort maar DIK geschapen, dus bv 15 cm lang maar moddervet(om even een term te gebruiken die omschrijft wat we zoeken)
Max 30 jaar
Redelijk slank, dus geen bierbuiken.
Geen baarden en snorren.
ABSOLUUT KAAL VANONDER ZOWEL LUL ALS BALLEN

Een man extra vinden is vaak geen probleem , maar 3 of 4 of 5 die ook op hetzelfde moment kunnen afspreken is vaak erg lastig, (nu kunnen wij beroepsmatig ook nooit lang van te voor plannen wanneer we willen daten)

Zal meteen een korte omschrijving van ons geven: wij een stel mid 40, dame klein, blond lang haar, GOED FIGUURTJE,mooie ronde billen en b cupje, 1.61 en 50 kg, de man 1.80 en 100 kg. redelijk gespierd , (bouwvakkers type)

Mocht er hier nu iemand zitten die denkt "ïk kan en wil dit regelen" stuur gerust een pb !
Mannen die denken te voldoen aan hetgeen wat wij zoeken, reageer gerust via een PB maar.... zonder herkenbare gezichts foto en foto van je kroonjuwelen gaat je bericht direct de prullenbak in
Als wij terug reageren dan verwachten we dat verder contact via whatsapp verloopt en via de telefoon !! wij hebben GEEN skype, kik of ander soort kanalen, wij zijn echt en serieus en gebruiken gewoon de telefoon!!
Uiteraard reageren wij netjes terug met herkenbare fotos van ons en een telefoon nummer.

Wij daten alleen op woensdag avond, vrijdag en zaterdag avonden ! de rest vd dagen hebben wij nog een ander leven!

Ook kunnen wij zo een 50 of 60 km rond Antwerpen verplaatsen naar bv een bare gangbang,of bare feestje met koppels(de feestjes in de Antwerpse loft kennen wij al, net als de bunga bunga feestjes,camping le ran en cap d agde in frankrijk kennen we ook)

Verder zijn we niet gediend van domme commentaren op hetgeen wij zoeken, nog mensen die belerende berichten sturen over hoe en wat wij doen,of op de wijze waarop we dit doen ! serieuze mensen in dit wereldje vinden is al lastig genoeg, dus laat ons hier op 1 v.d. weinige vrijplaatsen op dit gebied elkaar respecteren en fatsoenlijk behandelen !

denu

Snuffelaar
30 nov 2022
18
4
@Dromer 2, Agressief ????? volgens ons is duidelijkheid juist iets waar mannen alleen behoefte aan hebben is onze ervaring !
Maar als je dit agressief vind dan hopen wij voor je dat je maar nooit in bv thailand gaat wandelen, dan weet je precies wat agressief is.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Als je zelf al niet inziet dat heel je tekst echt wel agressief geschreven is en je reactie er op ook al niet echt vriendelijk is, good luck.
Misschien is roepen, 100 x 'geen' en 'niet' zeggen en alles met een negatieve achtertoon schrijven voor jullie dagelijkse kost, maar ietwat opgevoede mensen communiceren op heel andere manier.

A

Anonymous

Guest
Helemaal mee eens...

vrij vertaald. Een middelmatig stel van in de 40 kan geen kerels vinden die haar gratis nog niet willen neuken.

dapsbsc

Toogplakker
9 sep 2022
132
12
denu zei:
Heel verhaal....

Verder zijn we niet gediend van domme commentaren op hetgeen wij zoeken, nog mensen die belerende berichten sturen over hoe en wat wij doen,of op de wijze waarop we dit doen ! serieuze mensen in dit wereldje vinden is al lastig genoeg, dus laat ons hier op 1 v.d. weinige vrijplaatsen op dit gebied elkaar respecteren en fatsoenlijk behandelen !

Zou hier is proberen te adverteren, https://nzcforum.be/viewforum.php?f=259&sid=3c48ff0e18effa6b42925a33e0190859

Euro'tjes kunnen dan overgemaakt worden naar Barefan denk ik :lol: :lol:

denu

Snuffelaar
30 nov 2022
18
4
ahhh gaat dat zo hier...... nou ja gelukkig kan ik thuis neuken en hoef ik het niet betaald te doen op allerlei vage adressen.

denu

Snuffelaar
30 nov 2022
18
4
en blijkbaar zij de ego's van de 30 plussers gekrenkt dat ze niet in aanmerking komen .

A

Anonymous

Guest
Huilend in ene hoekje zitten we! Met zijn alle

en is nog best gezellig ook! Maybe moet je ff iets aan je 100kilo doen? Want je bent zelf ook geen 30 en met je lengte val jezelf ook nou niet echt onder slank :D :D :D

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Volgens mij zijn jullie hier vrij nieuw, en maken jullie nou niet bepaald een sympathieke indruk. Denk dat eens over na, want jullie manier van communiceren kan veel vriendelijker, waarmee je hetzelfde kunt bereiken

dapsbsc

Toogplakker
9 sep 2022
132
12
(bouwvakkers type)

Zn eigen woorden :lol: :lol: :lol:

Wat een soap zo af en toe, man man man, ik verlang naar oude tijden. en mods die online zijn als het nodig is, ipv de hele dag quotes bekritiseren en pm's sturen als je ergens een verkeerde link plaats...

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Het zegt al genoeg dat ik aan de voorwaarden voldoe en alsnog een zuur gevoel krijg en hier nooit op zou reageren.

Het is naar als je het gevoel krijgt op sollicitatie te moeten voor een neukbeurt. Je wil gezichtfoto's en foto's van geslachtsdelen van jonge gezonde mannen, dan haken heel veel mensen sowieso al af.

Je communiceert vrij agressief over wat je allemaal niet wil i.p.v. positief benadrukken wat je voorkeur is. Overal CAPS gebruiken en belerend doen.
Je lijkt prima op de hoogte te zijn van het feit dat het in dit wereldje al lastig genoeg is om serieuze mensen te vinden, maar denkt met je bergen aan beperkingen meer mensen te vinden?

Het probleem is dat dit alles je al een stuk minder aantrekkelijk maakt. Iemand zoals ik die aan alle voorwaarden voldoet heeft alsnog geen zin om mee te doen met een koppel dat zo negatief is tegenover anderen. Gangbangs zijn leuk omdat je allerlei type mensen tegenkomt en het is het geilste wanneer de dame elke man kan waarderen.
Boven dit alles, hebben we hier blijkbaar te maken met een koppel dat zelf ook niet echt tot de verbeelding spreekt qua uiterlijk en leeftijd.

Het is altijd belangrijk om te begrijpen dat je met negatieve communicatie je doel voorbij gaat. De mannen die je wel wil hebben knappen daar op af terwijl de mannen die je niet wil hebben alsnog reageren omdat ze een plaat voor hun kop hebben.

Latishahot

Toogplakker
8 dec 2019
41
6
Niemand die doorheeft dat het verhaaltje van TS nep is?
Vent wil gewoon de boel hier een beetje op stelten zetten.
Gewoon vragen om aandacht.
Dit soort types moet je niet op reageren en vooral geen podium geven.

denu

Snuffelaar
30 nov 2022
18
4
@Dilemma, wij kunnen uit de gemaakte opmerkingen van alles filteren waar we iets mee kunnen,(mischien ook wel iets moeten doen) maar met uitspraken van dat een een dame op een gangbang maar alle mannen leuk moet vinden en leren kennen.... nee sorry, een dame is geen robot die iedereen maar moet neuken omdat de heren dat zo graag willen,

met het bericht waar in staat dat we niemand kunnen vinden en div beledigingen gaan we niet eens op in, want iemand die op die manier reageert wordt waarschijnlijk ALTIJD afgewezen op elk feestje,en dus niet mee te praten valt.

dan de opmerking dat wij hier alleen zitten om de boel te vergallen.... dat is dan een persoon die zelf doet waar ie ons van beschuldigt, dus daar reageren we verder maar niet op.

vervolgens de commentaren dat wij agressief wat schrijven: daar zullen we even kort op reageren om het wat helder te krijgen.
Wij zijn met grote regelmaat in parenclubs te vinden, onze ervaringen zijn der mate slecht met mannen alleen daar, (ongevraagd aan iemand zitten, dwingend gedrag zo van "ïk heb betaald om binnen te komen dus ik mag doen wat ik wil") ongevraagd bij je komen liggen als je samen bezig bent, tot aan proberen de partner aan de kant te duwen om toch maar erbij te kunnen kruipen.
Vanuit dat oogpunt hebben wij ons bericht geschreven op deze manier omdat veel mannen alleen zich gewoon niet weten te gedragen.

wat betreft onze omschrijving van het type mannen wat wij graag zouden uitnodigen, lijkt het ons toch logisch dat WIJ bepalen wie er komt en als de mindere goden daar niet inpassen..."deal with it" of is het verplicht om iedereen zomaar te laten komen ? volgens ons zijn wij gewoon baas in eigen bos !

En als iemand zich gepasseerd voelt omdat ie niet in ons profieltje past, dan is dat ZIJN probleem en niet dat van ons.

Wij proberen gewoon een zo duidelijk mogelijk bericht te schrijven over wat wij graag zouden willen, en als dat agressief overkomt dan ligt dat aan de manier waarop dat opgevat wordt ,maar is NIET zo bedoeld.

En aan het profiel wat wij omschrijven is niet in beton gegoten, maar je moet toch iets opschrijven? anders is het erg onduidelijk in onze ogen.

Maar misschien moeten we dit forum maar verlaten,want blijkbaar wordt openheid,duidelijkheid,door een echt stel niet gewaardeerd, we zouden dit jammer vinden want als we zo rond kijken is er weinig te vinden in dit toch al lastige wereldje van nzc.

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Er is genoeg te vinden in deze wereld hoor.
Jullie eisenpakket mag er ook gewoon zijn maar je zou het anders kunnen communiceren.
Jouw vrouw is geen robot, maar dat zijn de mannen ook niet.
Over je parenclub ervaringen, mischien ga je naar de verkeerde ckubs.
Ik ga al 15 jaar met mijn vrouw naar de clubs ( wij zijn dus ook een stel dat nzc doet ) en onze ervaringen zijn compleet anders.

denu

Snuffelaar
30 nov 2022
18
4
wij gaan regelmatig naar amaai, wij wonen in belgie en gaan dus hier naar clubs, heel soms naar mystique in nl
Ik denk dat de meeste mannen hier op het forum mischien niet gewend zijn aan mensen die kort ,krachtig en duidelijk omschrijven wat ze wel en niet willen. blijft lastig en je kunt het ook nooit voor iedereen goed doen is onze ervaring.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Ik zie het probleem niet. Een koppel zoekt iets wat ik niet kan bieden. Fair enough.

Terug
Naar boven