Bare dubbele penetratie

zandloper

Toogplakker
28 jun 2015
41
10
Was dat bij ene Jan? Klinkt bekend, was daar wel eens op een kleine GB waarbij de dame 'm liever in d'r kont had dan kut. Beiden ook heel soepel🤪 Prettig pittig typje ook, was leuk.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Hmm interessant! heb al een tijdje het idee ook dat wel eens mee te willen maken, DP maar ook DV! een hele GB is niks voor mij, te veel ogen voor me gevoel. Ben ook 100% hetero zegmaar dus heeft me toch altijd beetje terugehouden, maar ergens is het toch geil idee en wil het tochwel meemaken.. nog niet actief een zoektocht van gemaakt, en wat Zandloper ook stelt.. bij wie dan.. niet zomaar elke dame staat hiervoor open en dan moet ze toch ook nog wel een beetje in de smaak vallen zegmaar.. :sneaky:

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Een aantal jaren geleden op een gb geweest. Daar was een Ned Skinny meisje, donker lang haar, tattoos, piercings ze was heel geil en kwam uit Limburg of Brabant. Haar toen bare gedaan in dp met een andere collega.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Mijn suikernichtje kan er heel erg van genieten van dubbel vaginaal en ook regelmatig gedaan tijdens een mini barebang. Wel in de regio Rotterdam.😃.

Mijn eerste DV ooit was destijds bij Vanessa uit Rotterdam Beverwaard. Het was ook naar eerste keer.
Ik lag onderop zij bovenop mij met der borsten richting mij. De 2e gast kwam er achter langs bij.
Man wat voelde dat lekker, hij ging op en neer ik voelde de wrijving en kwam al gauw klaar, Vanessa volgde al snel en toen ie gast. Het was een flinke natte bedoening. Daarna met haar en verschillende andere dames dit veelvuldig mogen ervaren.😋

Groet,
LD😃

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Was dat bij ene Jan? Klinkt bekend, was daar wel eens op een kleine GB waarbij de dame 'm liever in d'r kont had dan kut. Beiden ook heel soepel🤪 Prettig pittig typje ook, was leuk.
Het stel heette Tom en Linda, kan best een artiestennaam geweest zijn.
Zij was een mooie aantrekkelijke vrouw. Ze deed moeiteloos wat ik voorstelde.
Het geilste vond ik een DP waarbij ik haar vaginaal nam terwijl ze op haar rug op haar vriend lag.
Heerlijk om even haar kut te voelen en haar dan te zeggen dat ze haar benen moest spreiden.
Beetje plagen met mijn eikel en dan heel rustig naar binnen.
In een maand of zes zag ik hen heel wat keren. In eens geen contact meer, wel jammer.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@zandloper Ik kwam ook regelmatig op een gangbang van Jan. Hij woont ergens tussen Zwolle en Harderwijk en deed ook vaak gangbangs met een hele mooie Melanie. Een Ned dame die er wel pap van lust. Helaas mijn telefoon ooit kwijt geraakt en ook Jan zijn nummer. Jan is dol op volgespoten kutjes. Wie kent Jan?

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
En nu komt er iemand de zegt... 'ik ben Jan' :ROFLMAO::ROFLMAO:

Maar beetje back on topic.. mocht iemand een leuke dame weten, ik sta er ook wel voor open om even te kijken of alles op z'n plek valt dit eens uit te proberen! pm evt.

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
En nu komt er iemand de zegt... 'ik ben Jan' :ROFLMAO::ROFLMAO:

Maar beetje back on topic.. mocht iemand een leuke dame weten, ik sta er ook wel voor open om even te kijken of alles op z'n plek valt dit eens uit te proberen! pm evt.
Als je Jan echt kent dan weet je hem altijd te vinden!

Ik ben hem niet maar kwam er graag!

taltal

Snuffelaar
14 mrt 2021
13
24
Ik heb woensdagvoormiddag een date gepland, dame is slank, blond en rond de 30 en staat zeker open voor bare DP, iemand zin om mee te gaan? Stuur me een PB.

Inderdaad, regio Antwerpen.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
@taltal nu nog ff link en je oproep is compleet zodat mensen ook weten WIE

Terug
Naar boven