Bare dvp’s bezoeken terwijl je een vriendin hebt

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Wie bezoekt er hier bare (betaalde) dames terwijl je gewoon een vriendin (of vrouw) hebt?

Ik heb nu weer een vriendin die ik bare neuk. Maar toch heb ik de neiging om bare 'buiten de deur' te neuken.

Wel een beetje riskant natuurlijk als je wat oploopt. Wat ga je dan zeggen.. :p

Er zullen er vast genoeg zijn die dit doen want al die tijd dat ik dvp's heb bezocht kreeg ik vaak de vraag "Do you have girlfriend?".

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Ja ik moet bekennen dat ik na de eerste 3 dates met mijn vriendin tussendoor ook een bare dame heb bezocht. Lag er wel een beetje wakker van nadien om enige potentiële soa's.

Want ja hoe ga je dat verbergen als het raak is. Heeft iemand tips 🤡

Melkboer69

Toogplakker
14 mrt 2017
25
28
Ja ik moet bekennen dat ik na de eerste 3 dates met mijn vriendin tussendoor ook een bare dame heb bezocht. Lag er wel een beetje wakker van nadien om enige potentiële soa's.

Want ja hoe ga je dat verbergen als het raak is. Heeft iemand tips 🤡
. Als man kun je diverse soa's (seksueel overdraagbare aandoeningen) langdurig onder de leden hebben zonder dat je er ook maar iets van merkt. Je bent dan wel besmettelijk en kunt de soa ongemerkt doorgeven aan sekspartners.

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Aha. Maar bijv gonorroe of een chlamydia duikt toch niet 'zomaar' op na een maand of meer? En als je een druiper hebt is het best.. visueel en dus duidelijk.
Niet dat ik niet op zoek ben naar een goed excuus natuurlijk. Alle tips welkom.

Oja. Hebben jullie ooit wel eens toegegeven een dvp te hebben geneukt tegenover je vriendin? Laat staan vaker en laat helemaal staan BARE.

Ik denk dat de meeste er niet zo positief op zullen reageren. Maar de vraag kan natuurlijk eens komen en wat zeg je dan. Tenzij ze natuurlijk zelf een specifiek beroep (gedaan) heeft.

• Like
Waarderingen: doc

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Nooit toegeven en als je toegeeft op vreemd gaan dan nooit zeggen met dvp of bare noemen en anders gewoon op one night stand houden tijdens uitgaan een beruchte avond.

Ik heb veel losse slet vriendinnetjes gehad waar ik nooit echt serieus mee was, als dat wel het geval is of liefde of toekomstige serieuze plannen dan volle test doen, bloed urine het hele paneel

Joost8

Toogplakker
20 aug 2020
35
69
Tja, ik worstel hier ook wel mee. Heb thuis een vrouw maar ook een aantal (onbetaalde) dames (die ook in een relatie zitten waar ze ook ontevreden zijn op een bepaald vlak). Als het niet bare is dan hoeft t van mij ook niet. Niets heerlijker dan dat kutje volspuiten. Alleen die risico's vind ik wel kut. Tot nu toe gaat t al jaren goed, probeer voorzichtig te zijn maar het vlees is zwak… Duimen voor de toekomst.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Schuldig, mijn vrouw weet het niet en mocht het uikomen ga ik niet liegen. De reden waarom? Ik hou van diverse poesjes. Tot op heden geluk gehad denk in met soa's. Mr dat kan altijd veranderen.

secretinjector

Toogplakker
19 dec 2023
43
47
Ronduit a sociaal om een partner eventueel op te zadelen met een probleem en al helemaal op geheim gebied zoals vreemdgaan. Je zal maar hiv overdragen, het komt uit, je partner neemt de benen met de kinderen en moeder heeft hiv. En bedankt.
Eens, wij nemen het risico. Maar je kan het niet maken naar je vaste partner toe, want die heeft niet eens de lusten, wel de lasten.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
496
Moeilijk topic, je regelmatig laten testen

Als het uitkomt is je relatie om zeep

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Ik vergelijk het maar even met autorijden als je onder invloed bent van drank of verdovende middelen. Dat je het risico wilt nemen om jezelf om een boom te parkeren is je eigen keuze, maar hoe vaak gebeurt het dat er juist een onschuldige andere weggebruiker in het ziekenhuis belandt of erger... Je partner heeft alle recht om te weten welke risico's ze neemt als ze seks met je heeft en die verantwoordelijkheid moet je kunnen en durven nemen. Dus goede afspraken erover maken, eerlijk opbiechten als je buiten de deur geneukt hebt of gewoon niet aan een relatie beginnen....

Remstem

Snuffelaar
13 sep 2015
5
4
Lastig verhaal inderdaad. Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik doe het 1 a 2 keer per jaar. Nooit wat noemenswaardig opgelopen. Maar ben wel heel voorzichtig. Bij de minste twijfel doe ik een rubbertje om. En laat me bij enige onzekerheid ook anoniem testen. Vorig jaar wel een koortslip opgelopen, daar heb ik me uit weten te lullen en heb het niet doorgegeven. Maar was wel een eyeopener. Recent nog wel met een amateur dame afgesproken bij haar thuis, daar durfde ik bare wel weer aan. Ze adverteerde er niet openlijk mee. Maar dat is goed gegaan.
Maarja ik moet er gewoon mee stoppen voor het toch een keer fout gaat

mr Sensei

Toogplakker
16 okt 2024
92
84
Tja, ik worstel hier ook wel mee. Heb thuis een vrouw maar ook een aantal (onbetaalde) dames (die ook in een relatie zitten waar ze ook ontevreden zijn op een bepaald vlak). Als het niet bare is dan hoeft t van mij ook niet. Niets heerlijker dan dat kutje volspuiten. Alleen die risico's vind ik wel kut. Tot nu toe gaat t al jaren goed, probeer voorzichtig te zijn maar het vlees is zwak… Duimen voor de toekomst.
Het kan altijd fout gaan maar het risico is toch beperkt als je sex hebt met dames die niet met 10 klanten per dag bare contracten hebben. Is natuurlijk wel een kwestie van vertrouwen en openheid.

Condoom werkt voor vele SOA's maar als jij bare mag dan weet ik niet of de andere een rubbertje gebruiken.

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Ik heb tijdens mijn huwelijk regelmatig dvp's bezocht en bare geneukt. Ik heb ook een 'minnares' gehad die ik ook zonder condooms neukte.

DVP's bezoeken ging probleemloos en onopgemerkt. De affaire met mijn minnares is ze ook nooit te weten gekomen maar .. een minnares vind ik persoonlijk geen goed idee, het hangt als een molensteen rond je nek en je moet toch altijd zeer voorzichtig zijn.

Ene keer wel sjans gehad. Ik had de vrijdag een dvp bare geneukt, de zondag mijn toenmalige vrouw volgespoten. De maandag had mijn vrouw een serieuze blaasontsteking. Ze is er altijd gevoelig aan geweest, het was gelukkig geen SOA. Maar het angstzweet brak me toen toch uit.

mr Sensei

Toogplakker
16 okt 2024
92
84
Denk dat het lastigste toch eerder het cash geld is (oke gescheiden rekeningen) en vooral de kans op restjes parfum (vrouwen ruiken alles) of Bv een kleine seksblos op de wangen of rodere oren.

Vrouwen zien alles.
Dirk , veel sporten dan heb ik vaak rode oortjes 😌

gescheiden rekening is altijd handig.

Goeie deo mee om die parfum te maskeren en dan wel altijd spuiten na het sporten 🤣

Inderdaad je kan niet voorzichtig genoeg zijn om moeder de vrouw te misleiden. That's part of the game… anders moet je geen scheve schaats gaan rijden. Vind ik persoonlijk mooier dan scheef poepen 🙈

Terug
Naar boven