Bare dvp’s bezoeken terwijl je een vriendin hebt

lp69

Toogplakker
15 feb 2016
38
16
Als ik het allemaal zo lees, heb ik ongelofelijk veel gelukt gehad dat ik nooit wat heb opgelopen. Meestal heb ik een vaste relatie, maar dat is voor sex nooit genoeg. Altijd op zoek naar extra poesjes. Gewoon lekker voor het sexgenot. In het verleden veel partytrefs in Duitsland bezocht voor onbeperkte sex. Soms wekelijks. Pas weg als je alle dames had geneukt. Heerlijke tijd. Ik nam een keer een vriendin mee naar Spermagames, zij gelijk naar de dokter. Ik nergens last van. Mazzel dan, ik had haar ook nog geneukt. Spermagames, ook een topper, voor mij dan. Tussendoor Creampartys, doen hun best, maar is het net niet. Dames alleen geen interesse in. Soms even naar Tiel als er een slanke dame is. Spermagames is voor mij toch een topper. Misschien eens naar VV, een volgespoten kutje neuken.

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Ik heb een lat vriendin en zij weet ervan, ook al is ze er niet blij mee. In het begin toen ik vertelde liep het bijna mis tussen ons, maar ze begreep waarom ik het doe. Daarom let ik extra goed op. Al een tijdje geen SOA meer gehad gelukkig. Wel wat irritaties.

Afgezien van SOA besmetting kan een verslaving ook desastreus zijn voor de relatie. Het vele geld wat het heeft gekost en vooral het constante gelieg heeft als het uitkomt dan al heel veel kapot gemaakt. Toch kan de relatie daarna nog gered worden met de juiste benadering. Ik heb daar een tijd geleden een interessante inkijk en therapie op gevonden. Vanwege het succes zijn er meer mensen hiervoor opgeleid. Bij elke verslaving ligt er meestal of altijd een diepere oorzaak achter en is de verslaving slechts een toedekking ervan.

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Het is inderdaad niet echt verantwoord om bare te neuken met dvp's terwijl je een relatie hebt.

Ik denk er zoiezo al langer over om een seksuoloog te bezoeken. Word alleen niet vergoed door de zorgverzekeraar zonder verwijzing of iets. En dan nog betaal je misschien nog steeds de helft.

Voor een half uur gesprek met seksuoloog kan je zowat voor dezelfde tijd naar een bare dvp en dan heb er tenminste nog plezier van.
Hoewel het op de lange termijn misschien goedkoper zal zijn.

Er is op zich niks mis met naar prostituees gaan het bare gaan is alleen het probleem. Natuurlijk is er prep maar daar word ik toch een partij misselijk van, of ik het nou dagelijks of incidenteel slik.

Ik denk nu en dan zelfs om het uit te maken zodat ik zonder problemen weer naar bare dvp's kan gaan. Hmm.. :unsure:

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Ik ben in mijn late tienerjaren prostituees beginnen bezoeken. Ik geef toe dat de drang altijd al groot was om zonder condoom in hun kutje en kontje te gaan en jawel het mocht.

Toen ik ben beginnen te verkeren heb ik mijn prostitutiebezoeken op 'on hold' gezet, maar na verloop van tijd begint dit toch weer te kriebelen hoor. En de seks in mijn relatie werd minder en minder.

Toen ik weer prostituees ben beginnen te lag mijn ex-vrouw ziek in bed en ik browste toen nog op Deernes. 'k Zag eentje adverteren met grote tieten, dikke kont helemaal mijn ding. De drang om sperma te lossen was zodanig groot, dat ik eigenlijk een condoom ging aandoen. Eens aangekomen stelde ze zelf voor dag ik zonder condoom in haar kut en kont mocht.

Is het onverantwoord tijdens een relatie, misschien wel. Maar eens je de smaak te pakken hebt ...

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Opmerkelijk in bovenstaande video is de simpelheid van de methode; de man moet beginnen met 3x per dag iets voor zichzelf doen. Dat kan al het schillen van een paprika zijn of een wasje doen. Natuurlijk helpen de gezamenlijke gesprekken ook enorm. Daarbij krijgt de partner veel meer aandacht, want zij hoort nu over al dat gelieg van vroeger en met wie hij het allemaal gedaan heeft in hun vriendenkring, etc. Voor haar is dat allemaal nieuw.

Ook Jan Geurtz heeft het verslavingsprincipe vanuit spiritueel opzicht uitvoerig uitgelegd in zijn boeken en video's op YT. Ook over stoppen met roken, vergelijkbaar met Allen Carr. Het draait allemaal om zelfafwijzing dacht ik.

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Neem Prep als je buiten de lijnen kleurt… nu lost dat niet alle soa's op…. Maar vermijdt het kontje… of neem snel testen mee en vraag sneltest te doen…
En ja je moet ook wat geluk hebben steeds nadeel aan deze hobby

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
Het is inderdaad niet echt verantwoord om bare te neuken met dvp's terwijl je een relatie hebt.

Ik denk er zoiezo al langer over om een seksuoloog te bezoeken. Word alleen niet vergoed door de zorgverzekeraar zonder verwijzing of iets. En dan nog betaal je misschien nog steeds de helft.

Voor een half uur gesprek met seksuoloog kan je zowat voor dezelfde tijd naar een bare dvp en dan heb er tenminste nog plezier van.
Hoewel het op de lange termijn misschien goedkoper zal zijn.

Er is op zich niks mis met naar prostituees gaan het bare gaan is alleen het probleem. Natuurlijk is er prep maar daar word ik toch een partij misselijk van, of ik het nou dagelijks of incidenteel slik.

Ik denk nu en dan zelfs om het uit te maken zodat ik zonder problemen weer naar bare dvp's kan gaan. Hmm.. :unsure:
je kan je vriendin thuis ook neuken met condoom..

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
@fiebert3 lol simpel maar effectief. Maar misschien beetje opvallend als je ineens (weer) met condoom wilt?

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
@Bareman Hoezo is er op zich niks mis met naar prostituees gaan het bare gaan is alleen het probleem? Wat als je vriendin dat zou zeggen? Biedt een dvp misschien iets wat je bij je vriendin niet kan? Bijv. een speciale (kinky) behoefte of fetish.

Laatst bewerkt:

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
Mijn vriendin weet alles wat ik ooit heb gespookt voor we samen waren, ze vind het zelfs geil dat ik meer dan 100 hoertjes bare heb geneukt. Nu laten we haar regelmatig door een andere man volspuiten, liefst heeft ze negers. Ik kan dus ook als ik wil nog leker bare dvp bezoeken, als ik iets oploop kan het ook van haar komen😅

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Mijn vriendin weet alles wat ik ooit heb gespookt voor we samen waren, ze vind het zelfs geil dat ik meer dan 100 hoertjes bare heb geneukt. Nu laten we haar regelmatig door een andere man volspuiten, liefst heeft ze negers. Ik kan dus ook als ik wil nog leker bare dvp bezoeken, als ik iets oploop kan het ook van haar komen😅
Wil ze wel eens komen vol spuiten

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Sjansaar begot. Er zouden vele in jouwe schoenen willen staan

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
@Bareman Hoezo is er op zich niks mis met naar prostituees gaan het bare gaan is alleen het probleem? Wat als je vriendin dat zou zeggen? Biedt een dvp misschien iets wat je bij je vriendin niet kan? Bijv. een speciale (kinky) behoefte of fetish.
Wat bedoel je precies?

Ik bedoelde te zeggen dat bare gaan met prostituees nou niet echt het meest verantwoordelijke is wat je kan doen. Zeker niet als je al een vriendin of vrouw hebt.

mr Sensei

Toogplakker
16 okt 2024
92
84
Toch even resumeren.

Dus jullie vinden dat bare madeliefjes inschuiven erger is voor je vaste partner dan met rubbertje omdat er SOA's aan te pas kunnen komen , pijpen zonder is dat nog de grijze zone.

Waarom doet dan niet iedereen het met condoom om wat "safety "in te bouwen voor je geliefde partner.

it's all about risk management en ik vrees dat bare gangbangs gevaarlijker zijn dan 1 op 1 een madeliefje bare in te schuiven, raam madeliefjes is al helemaal een nog go en dames die per dag 10 ladingen ontvangen ook niet. De gevaarlijkste zijn misschien nog die je in je oor fluisteren " I only do this with you baby " dan is mijn devies "Run Forest Run"

persoonlijk doe ik het alleen zonder met mijn Sugar babe omdat we meestal uren liggen te spelen met elkaar en een omdat condoom dan onhandig is.

Zij heeft het mij ook zo voorgesteld.

Een snel test is dan wel leuk , maar ik weet niet of er mensen ervaring hebben met sneltesten voor Chlamydia , Gonorroe , Herpes....

Soms moet je voor het vaderland in plastiek schieten !

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
Toch even resumeren.

Dus jullie vinden dat bare madeliefjes inschuiven erger is voor je vaste partner dan met rubbertje omdat er SOA's aan te pas kunnen komen , pijpen zonder is dat nog de grijze zone.

Waarom doet dan niet iedereen het met condoom om wat "safety "in te bouwen voor je geliefde partner.

it's all about risk management en ik vrees dat bare gangbangs gevaarlijker zijn dan 1 op 1 een madeliefje bare in te schuiven, raam madeliefjes is al helemaal een nog go en dames die per dag 10 ladingen ontvangen ook niet. De gevaarlijkste zijn misschien nog die je in je oor fluisteren " I only do this with you baby " dan is mijn devies "Run Forest Run"

persoonlijk doe ik het alleen zonder met mijn Sugar babe omdat we meestal uren liggen te spelen met elkaar en een omdat condoom dan onhandig is.

Een snel test is dan wel leuk , maar ik weet niet of er mensen ervaring hebben met sneltesten voor Chlamydia , Gonorroe , Herpes....

En je sugar lady neukt elke dag een andere sugardaddy..

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Toch even resumeren.

Bare GB zijn idd leuk maar Chlamydia Gonorroe en Herpes kunnen aanwezig zijn die zijn niet met de sneltest te ontdekken… en ja die sneltest ok maar Prep sluiten nog eens een verzekering….

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Hier zit waarheid in alles heeft een oorzaak, sexueel misbruik zijn geweest wanneer je jong was kan ook een die trigger geven

Terug
Naar boven