Bare gangbang Fashion privatkreis Bornheim

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hey, op Zondag 22 Januari ga ik nog eens naar de gangbang van Fashion privatkreis. Ik was er reeds enkele malen; maar enkel op de maandagen. Eens of de zondagen goed zijn!!!

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Verslagje van het bezoek van gisteren:
Dit was de eerste keer dat ik op een zondag ging. Ik was natuurlijk niet vergeten om mijn telefonisch aan te melden (anders kom je er niet in).
Ik kwam rond 1645 hr aan, 100€ betaald, testje gedaan, omgekleed, douche genomen, uitslag test gaan halen en mijn bandje aangedaan.
Er waren 4 betaalde dametjes, die er stukken beter uitzien als de dametjes van de spermagames, twee alleenstaande oudere dames die er altijd zijn, 7 koppeltjes (waarvan er drie bare deden) en veel minder mannen als 's maandags.
Twee bare koppeltjes waren al volop bezig; één vrouwtje minder dan 30j, klein tenger, kleine borstjes en brilletje (heel lief). Ze liet zich op zijn hondjes door meerdere mannen volspuiten. Ik schoof direct aan en spoot haar ook vol. Dus rond 1740 hr reeds eerste lading gespoten! Douche, wat eten en drinken. Ondertussen gingen de betaalde dames er ook tegen aan, dus alle heren kwamen aan hun trekken. Na een uurtje ben ik toch even gaan mee spelen met één van de betaalde dametjes, weliswaar zonder te spuiten. Rond 1930 hr ging een actief koppeltje terug de kamers in en ik volgde, ik was klaar om de volgende lading te spuiten. Koppel van de rond de veertig, slanke blonde MILF, echt lekker. Ze ging op de rug met de benen open liggen, de man maakte haar nat en toen begonnen we haar te line bangen. Ook hier wachtte ik mijn beurt af en spoot haar vol.
Ik heb nog iets gegeten en ben rond 2030 vertrokken na een geslaagde avond. Als alle zondagen zo zijn, vind ik het spijtig dat het voor mijn zeer moeilijk is om me zondags vrij te maken.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
veel minder opdingers , meer gelegenheid om lekker je ding te doen. en je kan er ook een hapje eten. nadeel vond ik de bar waar flink gerookt werd.

banger007

Toogplakker
18 jun 2017
27
4
You kan find parties here:

http://fashion-privatkreis.de

Parties announces like " Privates Swinger / Nymphomaninnen & Cucki / V.I.P. Mitglieder-Treffen / "TOTAL Privat" " are the one we talk about!! Usually on Sunday or Monday 16-22:00. These are 100% private swinging parties. :D

NZC do most women. You should bring with a valid HIV-test from your docor or you can make it there.

Sometime it is really good, other days not so good. In former days it had been better...

Terug
Naar boven