Bare in Clubs

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Dat zo'n oase blijft bestaan vind ik wel apart, ook als stel ga je dan toch eerder naar een club die wat netter is, toch?
In Nederland vond ik kasteel Waterloo wel leuk, alleen al die setting is de moeite. Qua actie viel dat ook goed mee, bare, helaas niet.

A

Anonymous

Guest
Bare doe je het beste met een geile Belgische in de darkroom in Mystique

Pinkeltje

Toogplakker
21 jun 2017
124
56
Niet alleen in de darkroom hoor.
Kom er zeer regelmatig zoal met als zonder dame maar
gewoon lekkere bare sex.

Pieper

Snuffelaar
4 sep 2017
4
4
Ik 'kom' ook wel eens in de Mystique. Hoe geeft het stel/vrouw aan dat de vrouw wel bare wil?

A

Anonymous

Guest
Gewoon proberen, opgeilen, op je knieën en haar beffen terwijl ze staat, staand pussygliden, voor je het weet duwt ze haar kut over je lul. Al vaak meegemaakt.

Pinkeltje

Toogplakker
21 jun 2017
124
56
Of lekker in het grote bubbel bad.
Beetje friemelen ,zoenen gewoon lekker opgeilen en er zo in late glijden.
Daarna lekker een ander plekje zoeken en verder gaan en er een leuk tijd van maken.
Als het klikt verder prive afspreken en je hebt regelmatig plezier mee 😁😁😁😁
Zo hebben wij er ook contacten opgedaan

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
In Mystique is het zeker de moeite om het gewoon te proberen, dikwijls zit er wel iets in. Natuurlijk altijd met respect voor een neen. In andere clubs kan het ook vaak (ook al is het "not done" in de club), dikwijls zoeken de dames dan een hoekje op waar het niet zo zichtbaar is.
Het is natuurlijk ook wel aan de mannen om de poging te wagen. Wij merken dikwijls terughoudendheid bij de mannen in clubs, zelfs wanneer wij aangeven dat bare kan.

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Ooit kwam ik jullie tegen in de Mystique en alle mannen neukten met ... ja dan voelt het ook wat gek aan om als enige zonder te gaan. Damn waar is de tijd dat de clubs nog open waren................ dat was/is toch echt een uitlaatklep van me.

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Vaak als mannen zien dat bare kan maken ze er graag gebruik van.
Wij hebben het opgelost door simpelweg nee te zeggen als iemand een condoom pakt.
Mijn vrouw kan ze prima heel geil vertellen dat we enkel en alleen bare doen.

A

Anonymous

Guest
Zo was het met ons ook. Mijn partner lekker liggen neuken in den Amai (club) terwijl er een paar man rond ons op het bed lagen. Lekker in haar klaargekomen, ik trek me terug en met een kutje waar mijn sperma uitloopt doet ze teken aan een man op het bed met een mooie stijve pik om haar te neuken ... en voor ik em kan stoppen, ploft hij zijn dikke pik bare in haar kutje en begint haar stevig te neuken ... ik denk, what the fuck, maar ik hoor mijn partner luid genieten, en denk - het zal wel - ik zeg nog tegen de man : niet in haar klaarkomen, OK - zegt hij, maar mijn partner had haar benen rond hem geklemd en hij kon geen kant meer op, en na een tijdje trekt hij zijn slappe pik uit haar en een golf sperma komt eruit gelopen en dat was niet alleen van mij. Bare neuken in clubs (met je vrouw) nodigt blijkbaar uit tot bare neuken, als je niet oppast.

A

Anonymous

Guest
Bare neuken met je vrouw, daar heb ik nog nooit van gehoord. Zijn er getrouwde stellen die het met doen? Ongelooflijk!

A

Anonymous

Guest
Ik heb het 20 jaar met mijn ex gedaan MET CONDOOM omdat ze niet aan de pil wou maar ook niet zwanger wou worden en ik mocht me niet laten steriliseren ... ja, wat doe je dan he ? Ik ben pas systematisch bare gaan neuken na mijn echtscheiding (zat er aan te komen, natuurlijk - stomme bitch), flink wat dames volgespoten als "breeder" - kon er geen genoeg van krijgen - haha. Nu weer een vaste partner en die wil geen condoom in haar kutje hebben - lol - is spermageil - hoe meer hoe beter .

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi my fellow perverts.
It's normal in a couples club to fuck bare .We always do and I enjoy watching my beautiful wife being refilled again after my creampie.And I also enjoy fucking her again after she has been filled with seed.A lot of couples are turned on by this.
My wife is selective and will not fuck every cock .But if the guy has a twinkle in his eye or has been flirting with her downstairs
then he is very welcome.
The girls make the choice so you must "put the work in".
Most girls prefer if they trust the man to fuck without.
If the girl is under 40 and fertile(not on pill)
the it is more difficult to agree on bare dates.

A

Anonymous

Guest
Min reactie was dus cynisch bedoeld he, ik moet er niet aan denken om mijn vrouw mc te neuken club of geen club. Maar dat geldt voor elke vrouw hahahaha

hblack4swing

Toogplakker
14 nov 2019
39
16
Wij swingen al een paar jaar als koppel en nzc is idd een grote taboe in de swingwereld. Op swingsites heb ik nog maar zelden een koopel gezien dat openlijk aangeeft het bare te doen. Mijn vrouw is verpleegster en schuwt elk medisch risico waardoor onze partnerruils helaas steeds MC is...
maar doorheen de jaren stiekem wel al 4 avonturen gehad waarbij ik toch bare heb kunnen neuken..
1 Een 3tal jaar geleden waren we in het Kortrijkse op een privefeestje met 6tal koppels. We zijn zelf goed onderhouden dertigers en gemiddelde leeftijd lag behoorlijk hoog, zeker rond de 46j. Zelf ben ik grote fan van milfs maar voor mijn vrouw hebben ouderen heren met een buik 0% sexappeal.. op het feeste was er een zeer schone ruimte met bar en matrasjes en reeds aan de bar kwam een oudere roodharige milf ( ik schat haar 45) reeds naar mij toe om te zeggen dat ik in de smaak viel, iets later begon ze mij te pijpen, staand aan de bar. Omdat haar man van 50+ erbij kwam staan en mijn vrouw daar geen goesting in had, zijn we daar gestopt, al wierp ze mij een megageile blik telkens ze mij passeerde. Later op de matrasjes beland, toen mijn vrouw bezig was met de heer van het enige goed verzorgd koppel veertigers, zag ze haar kans op dichterbij te kruipen. Na wat voorspel met pijpen en beffen ging ze op haar rug liggen om geneukt te worden. Toen ik naar mijn condoomtasje greep, vroeg ze nogal luid of we het nooit zonder condoom deden, en omdat mijn vrouw het gehoord had, zei ik van nooit en deed mijn condoom om.
Tijdens het neuken zelf, en omdat mijn vrouw ook zelf bezig was en dus niet echt op ons stond te letten, schoof ik die condoom eraf en nam ik haar in een paar standjes om daarna diep in haar te spuiten. Ik fluisterde haar toe dat het ons geheimpje was en ze knikte. De avond ging verder en ik werd opgewonen telkens ik haar zag wetende dat ze mijn sperma in haar kut had.

hblack4swing

Toogplakker
14 nov 2019
39
16
2) we zijn als swingers reeds 3 keer naar cap d'agde geweest en ook daar zijn al onze contacten met stellen steeds met condoom geweest, ik ben zelf ook geen getuige geweest van bare sex.
Op de befaamde mousseparty vd glamourclub, heb ik daar bij onze tweede bezoek wel een portugese vrouw van rond de 40 even bare kunnen neuken in megagrote jacuzzi die dienstdoet als zwembad. Ze kwam samen met haar man naar ons toe in de jacuzzi en na even kennisgemaakt te hebben, begonnen we elkaars partners te verwennen, oraal en met de vingers vooral. Door de bubbels kon je niet veel zien onder borsthoogte van wat er zich onder water afspeelde. Ik zat neer in de jacuzzi en terwijl ik haar dieptongend vingerde en zij mij tegelijk aftrok, kwam ze met haar kutje steeds dichter mijn lul... tot ze na een paar minuten haar kut er bare op liet glijden. Omdat we elkaar kusten kon een buitenstaander ( lees mijn vrouw) niet zien dat we aan het neuken waren, zij bewoog ook niet al te veel waardoor het zeker niet opviel. Na een 5tal minuten trok ik mijn lul eruit omdat ik de pakkans te groot achtte met mijn vrouw net naast mij lol.

hblack4swing

Toogplakker
14 nov 2019
39
16
3 begin dit jaar was er in club Minoi een bijeenkomst gepland vanuit een gesloten Fb groep. het is vrij ver van waar we wonen en de club is niet naar onze goesting maar aangezien we een aantal kenden die zeker gingen gaan, zijn we toch geweest.
Toen we later op de avond op het 1ste verdiep bezig waren met een jonger koppel, kwam een ouder koppel erbij. Tijdens het spel waren we elke bezig met een deel van het jonger koppel maar omdat de man van dat koppel reeds na 10min klaarkwam, ging mijn vrouw met hem mee naar de bar iets drinken zodat wij nog even konden verderdoen. het ouder koppel zag zijn kans schoon en terwijl ik het jongere meisje doggy ( met condoom) aan het nemen was, ging de oudere heer voor haar zitten met zijn stijve lul en begon ze hem te pijpen. Zijn vrouw knuffelde mij opeens langs achter en al vrij snel vond ze met lul met haar hand terwijl ik nog steeds aan het stoten was. Naar paar ogenblikken draaide ik mij om waarna ze mij tongde en mij naar haar toe trok. De ruimte waar we speelde is de links kamer op het eerste verdieping dat vrij donker is waardoor ik geen goede zicht had van haar gezicht, maar het ging om een vrij gezette huismoeder, wat ik zeker kon appreciëren. Ze draaide haar nogal snel om zodat ik haar ook doggy kon neuken, ik had immers nog de condoom aan. na een paar minuten trok ze de condoom af om mij te pijpen en na haar pijpwerk ging ze snel op haar rug liggen en trok mij onmiddelijk naar haar toe waardoor mijn lul er bare in ging. Door de manier hoe ze dit had gedaan, kon het zeker geen toeval zijn. ik nam haar stevig in die positie maar na een paar minuten kwam mijn vrouw tevoorschijn die er niet mee kon lachen dat ik zo lang wegbleef en ondertussen zelfs met een andere dame bezig was.. omdat het donker was, heeft ze gelukkig niet gezien dat ik bare bezig was :D :lol:

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Mijn slet en ik gaan nu zaterdag 31/7 naar Kasteel Waterloo voor de fetish party. Zijn er hier nog mensen die gaan zodat we geile dingen kunnen doen? Zij is een spermaslet.
Groeten, Meester en Sabrina

Terug
Naar boven