Bare in Clubs

A

Anonymous

Guest
Heb al een paar keer willen gaan. Mr er is geen garantie op bare daar. En om 120€ te betalen vr een jasjse om te doen pas ik liever. Derbij de vriend heeft er dan toch amper plezier aan dus geef ik liever meer uit voor een 100% garantie.

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
Je hebt inderdaad nooit 100% garantie voor bare in een club. In de meeste clubs is de kans bijna nul zelfs! Maar soms vind je in het gastenboek van de Goesting of van erotheek Freya wel duidelijk aankondigingen van koppels die bare willen, daar gebeurt dat echt regelmatig. In Freya deze namiddag nog als je de vroegere aankondigingen leest van het koppel dat deze namiddag langskomt ...

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
@Hebdrik: in Club Goesting betaal je nooit €120! De prijzen variëren van €60, €80 en €100 Is te zien op welke dag je gaat.

Ikzelf ga dikwijls naar Club Goesting en naar hun andere Club (Club Amaai) op verschillende dagen. En steeds heb ik toch een paar vrouwtjes bare kunnen neuken. Ik kijk eerst wat rond naar de dames die bezig zijn en dan merk je wel de die die bare toe staan. Ik kom in Club Goesting al bijna 2j en ken ondertussen wel de dames die bare neuken. In Club Amaai (van dezelfde eigenaars) ben ik al een 5 tal keer geweest en elke keer toch al bare kunnen neuken. Zijn ook veel gekende gezichten die in Club Goesting komen maar ook weer nieuwe.
En ga nooit af op het gastenboek, de meeste koppels en vrouwen kondigen hun komst niet aan.

Is voor mij mijn 2 favoriete clubs :D

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
In de echte clubs zoals Amai en Goesting wordt dit inderdaad zelden of nooit aangekondigd! In Goesting heb ik al dikwijls bij de bekende koppels ook de vrouwen zonder condoom mogen neuken als ik wil. In Freya wordt het soms wel aangekondigd in het gastenboek en heb ik ook al veel bare zien neuken! In club Amai ben ik al enkele keren geweest maar daar heb ik het nog niet gezien!

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
Ik ben er recent nog geweest en kans gehad op een maandagnamiddag om verschillende vrouwen bare te neuken! Maar ook op andere dagen zou dat wel lukken volgens sommige aanwezigen!

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
Jeroen, ja club Goesting is beter gelegen voor mij, dus in Amai ben ik nog maar 2 keer geweest, toen geen nzc gezien, mogelijk omdat dit in het weekend was! Ik neem dan aan dat jij ook positieve ervaringen hebt in club Amai?

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
In Club Amai is bare zeker mogelijk. Ben hier 1 keer geweest en heb meerdere vrouwen zonder rubber mogen neuken. Eentje liet zich in de bioscoop door iedereen die maar wilde volspuiten, het zaad liep er letterlijk uit!

jeroen4444

Toogplakker
5 apr 2015
28
4
Wanneer ben je daar geweest dan?
want toen ik op de huisvrouwen middag ben geweest was er geen bare mogelijk bij de dames

gertje

Toogplakker
28 apr 2015
62
4
Kom zelf om de twee weken in club goesting.
Er zit altijd wel een dame tussen die zich bare laat nemen.
Vind het hier altijd een aangename en ongedwongen sfeer!

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Een maand geleden op een vrijdagavond. Het was een stevige blonde uit Brabant. Grote tieten, en liet zich door iedereen nemen.

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
Ik moet wel bekennen dat ik recent chlamydia heb opgelopen in een club. Omdat het een dame was van een koppel dat ik maar eenmalig heb gezien in die club wil ik hier enkel algemeen het risico vermelden zonder clubs door het slijk te halen! Gewoon pech gehad, korte behandeling met antibiotica maar niet echt leuk ...

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Misschien wel interessant om toch te melden in welke club je deze SOA opgelopen zou hebben en wanneer ongeveer..

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
Het was meer dan een maand geleden in Goesting, maar nogmaals, de vrouwen van koppels die normaal zonder doen wil ik niet door het slijk halen ... dit koppel had ik nooit eerder gezien, mogelijk kwamen ze eenmalig om hun kwaaltje eens te verspreiden ... ik weet het echt niet! Ik ben daar al dikwijls geweest zonder met kwaaltjes naar huis te komen en dat geldt waarschijnlijk ook voor andere bezoekers hier? :(

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Ja, je kunt altijd wel eens pech hebben he... Dat koppel wist waarschijnlijk zelf nog niet dat ze iets hadden opgelopen.

Joyseeker

Toogplakker
26 mrt 2015
47
4
Vandaag maar eens naar Club Amai afgetogen. Het was redelijk druk. Het was mijn eerste keer. Het was zoals ik verwachte. Ik denk zeker minimaal 10 vrouwen, maar een veelvoud aan mannen. In aanvang vond ik het best leuk en spannend om door die gangentjes heen te lopen en in de hoop iets leuks tegen het lijf te lopen. Na verloop van tijd was waar ik bang voor was waar. De vrouwen waren aardig op leeftijd en konden mij maar weinig bekoren. Met wat goede wil waren er 2 uitzonderingen: een blonde slanke dame en een wat jongere (30+).

Er was voldoende actie: kreunende vrouwen en het gesop van natte kutjes. Bij de bargedeelte lag een vrouw in een kooi-achtige hangmat die de hele tijd werd afgeneukt en die mannen pijpte. Haar partner (althans dat veronderstel ik) hield de hele tijd een oogje in het zeil en verschoonde zo nu en dan de handdoeken.

Waarschijnlijk was ik het bescheiden of te onervaren, waardoor het mij niet echt lukte om een vrouwtje te pakken. Ik merkte al snel dat als een vrouw zich beschikbaar stelde dat er zo zich een rij vormde.

Omdat ik mijn draai niet echt kon vinden ging ik wat meer op letten op zaken als condoomgebruik. Dat is nog niet zo eenvoudig. Al snel had ik door dat op de bar een grote schaal condooms lag, waar je vrij uit kon graaien. Bij alle vrijende paartjes hoorde ik regelmatig het scheuren van de verpakking van een condoom en ik zag ook regelmatig mannen een condoom van hun lul af rollen. Was er altijd condoomgebruik? Wat ik zag was zover ik kon gezien volledig condoomgebruik, maar ik kon meer niet waarnemen dan wel. Dus een erg betrouwbare steekproef was het niet.

Ik besloot de kat maar uit de bomen te kijken en ik vreesde dat ik niet veel zou doen. Ik liep langs de bioscoop en zag net dat een groep achter een vrouwtje aan ging in een donkere ruimte. Er stonden een man of 8 in de rij. Die eer liet ik aan mij voorbij gaan. Ik ging wat kijken naar de film om mijzelf op te geilen. Dat lukte na een minuut of 10 vrij aardig en met een half harde penis draaide ik mij om. Ik zag weer een man uit de ruimte komen. Nieuwsgierig ging ik weer eens poolshoogte nemen. Ik zag door het donkerte niet veel en ineens merkte ik dat er niemand meer was, behalve de dame in kwestie. Ze pakte mij vast en trok mij op haar. Ik had wel een condoom in mijn onderbroek gedaan maar omdat zij die onderbroek uit trok viel het condoom op de grond en ik kon hem niet zo snel vinden. Ik vrees dat ik ook niet echt een poging had gedaan om dat condoom echt te vinden. Ik stak mijn nu harde piemel zonder condoom richting vrouwtje en zij begeleide mij in haar. Ik hoorde geen protest. Ze zuchte gewillig en er werd weinig gezegd. Ik hield het ook niet lang uit en besloot mijn lading maar op haar buik te deponeren. De dame wreef het sperma over haar buik en fluisterde met een vlaams accent: "lekker geil". Daarna veegde ze alles met een keukenrol schoon. Achter mij stond al weer mijn opvolger. Ik maakte plaats voor hem en ging in de bar wat drinken. Daarna ging ik nog wat rondjes lopen, maar de lol en de matige geilheid waren nu helemaal weg. Ik hield het maar gezien.

Kortom: geen mooie vrouwen, maar wel dames op leeftijd. Toegegeven ze lijken mij echt geil en bare sex is geen enkel probleem.

A

Anonymous

Guest
Na het lezen van je spannende relaas, vraag ik mij af welke leeftijd die 'dames van leeftijd' dan ongeveer zullen gehad hebben ?
Bedoel je dan veertigers en vijftigers, met een meerderheid aan vijftigers ?

Joyseeker

Toogplakker
26 mrt 2015
47
4
Ik schat dat het (grote) merendeel 50+ was, maar zeker 40+. 2 waren tussen de 30 en de 40.

Terug
Naar boven