Bare in Clubs

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Vandaag voor het eerst bare geneukt in een club (Amai). :cool:
Zie het draadje van Amai voor een kort verslag hoe het gelopen is... ;)

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Gisteren heet feestje in de Amia.
Ik heb maar liefst 3x bare kunnen neuken.

Kwestie van een beetje opletten of een dame met of zonder wordt geneukt, of even netjes vragen... ;)

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Mijn vrouw en ik gaan ook af en toe naar Amai, als mijn vrouw vindt dat ze eens goed geneukt wil worden. Ze geeft de voorkeur aan bare, maar loopt daar niet mee te koop. Meestal leggen we contact aan de bar en gaan we dan samen naar een kleine "gloryhole" kamer waar ze dan een één-op-één heeft. Ik (en vaak ook andere mannen) blijf dan buiten genieten van haar gekreun :) - ze is nogal luid als ze klaarkomt. Na afloop kruip ik er dan in, controleer of haar kutje goed is volgespoten (wat mij heel geil maakt), en neuk haar zelf ook tot ik er kan bijspuiten :). Meestal herhalen we dit een keer of 4 op een avond. Ze is een volle dame met grote borsten en draagt altijd een bodysuit met open kruis. Aan de heren die haar herkennen : bedankt voor jullie medewerking en misschien tot later :)

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Dat varieert, maar vaak tijdens een thema-avond (bv. Masked Pleasure of Slutty Friday). Nu plannen we een avondje in November - ja, dat is nog een heel eind weg, maar we zijn dan ook druk bezig in onze zaak.

barelan

Toogplakker
7 aug 2019
35
2
Begrijpelijk.. dat is het hier ook druk.
Mocht ik kunnen kwam ik elke week :)

Misschien mekaar op de hoogte houden, dan stemmen we af?

youppie

Toogplakker
4 jul 2017
35
8
Zo te zien is de meeste bare in België/Duitsland, tot nu toe geen geluk gehad met vervoer :(

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
1 van mijn aller slechtse ervaringen even.
Was toen zo druk dat je niet aan je trekken komt.
Ben toen ongedane zake naar huis gegaan.
Nooit meer daar

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Nee bij Monique is dat "niet" toegestaan
En heb daar ook niet van gehoord dat dat gebeurt in ieder geval.

harry 1970

Toogplakker
5 aug 2024
57
34
Mijn vrouwtje en ik gaan af en toe naar Eroxx, er wordt ook vaak bare geneukt op zaterdagavond (enkel voor koppels), deze
maand ook naar de Tgirl Party van deze club geweest, mijn vrouwtje liet zich door enkele mannen bare volspuiten maar na een tijdje begonnen ze te trekken en te duwen om toch maar aan de beurt te komen. Dit was echt een afknapper, als gevolg hield ze het na een 4 tal mannen voor bekeken. Misschien zouden vrouwen in een club gewilliger zijn als ze met respect zouden behandeld worden.
Babs
hadden wij pas geleden op zondag, en ze keken ons aan of we van een andere planeet kwamen, onder in die kelder was nog de beste plaats , maar boven was drama

Terug
Naar boven