Bare in Clubs

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Hu die snap ik even niet. Je loopt bij een GB weg om dat het te druk is en dan wel bij Monique het niet te druk vinden?
Ik ben daar 1 keer geweest. Kon niet eens bij de dames komen van de drukte.
Nog drukker dan bij Spermagames
Ben daar onverlichte zaken weg gegaan. Zo druk dat het er was.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Misschien had ie vooraf al een afspraak met een stel. Als je er regelmatig komt lijkt mij dit best mogelijk.

cream4u

Toogplakker
16 mei 2015
39
45
rob1three5 zei:
Net terug van een avondje Monique. Blonde kortharige stoot bare volgespoten, rechtopstaand. Het kan nog steeds!

Bare volgespoten schrijf je..? Heb jij een speciale gouden pik dat je daar bare geneukt hebt?

A

Anonymous

Guest
Het was een vrouw waar ik het al vaker mee heb gedaan, oa in de Showboat.

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Dinsdag 14 mei van 12u tot +-14u ga ik weer naar Club Goesting samen met mijn skinny neuksletje. Het is bi-namiddag, dus hou er rekening mee dat je wel eens een mannelijke hand of mond rond je lul kan voelen ;)

Jullie mogen haar kutje lekker volspuiten zodat ik het lekker kan uit likken :D

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
In club Amai kom ik vaak en daar is wel is bare te vinden, zeker niet bij alle koppels, maar er is een minderheid die er geen punt van maakt. Id gloryhole al meerdere keren een kutje volgespoten

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Vandaag bij club amai geweest. Was al snel de nodige actie. Na rond gekeken te hebben zag ik een mooie italiaanse . Ze was druk aan het pijpen en de man spoot over haat borsten.
Blijkbaar was ze met haar vriend want ze kroop op hem en stopte zijn lul er bare in. Ik bleef het in de gaten houden maar de vriend kwam niet klaar.
Vervolgens stak ze haar kond naar achteren. Ik schoof aan met mijn onderbroek nog aan. Schuurde tegen haar klit aan. Beetje teasen.
Ze voelde met haar hand en opeens trok ze mijn broek omlaag en duwde mijn lul in haar. Wist even niet wat er gebeurde maar ging snel in en.uit haar. Duurde echter veel te kort en kwam op z n hondjes bare in haar.
Ze duwde me weg en kroop gelijk weer op haar vriend. En ging daar aan de slag. Blijlbaar het teken voor hem want hij kwam ook. Snel daarna ging ze douche.
Was bizaar maar wel erg lekker. Weet niet of ze vaker er is. Ik denk wel dat ik het nog eens probeer

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Indien een vrij slanke Italiaanse, ja die was er bij de big bang vorige keer ook bij. Heb haar ook is ontmoet in Antwerpen op zo'n bo cremer feest maar was me toen niet opgevallen dat ze bare deed.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
It sounds like you have encountered Noemi .About 38 -40 years B cup boyfriend name is Frank I think.
If she is in the mood she can have 10 boys in a night I really enjoyed her .
Bareboy

looking4you

Snuffelaar
28 feb 2019
4
0
Ik ben er al een paar keer geweest, Noemi is toch een beetje een vals blond dame met golvend haar? Weet er iemand hoe die grote nederlandse dame heet. Heel slank, ongeveer 1m80, lang donker haar. Haar vriend of man is een kloeke vent die graag toekijkt?
Deze dame doet het ook zonder condoom in de Goesting, helaas kan ik niet op haar komen...

Terug
Naar boven