Bare in sexbios (Gangbang / 1op1)

A

Anonymous

Guest
Voor de liefhebbers die Sara een keer willen nemen. Aankomdende vrijdag 7 augustus is ze in black and white swing cafe te hasselt vanaf 21u

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Klopt, je moet alleen wel reserveren om er zeker van te zijn om binnen te geraken

4fun

buddydb

Snuffelaar
7 apr 2015
2
0
Ze wordt hier alleen maar besproken voor gb in bios maar ontvangt deze dame ook privé, ben geen gb-er zie je.

wvrkn

Snuffelaar
5 mei 2015
8
0
tot zo ver ik het weet niet, Sara en haar vriend kicken erop dat zij meermaals door meerdere mannen genomen en volgespoten wordt. de vriend neemt graag foto's van het hele gebeuren. ik ben er eens geweest (moet alles eens meegemaakt hebben), heel zware minpunt is dat er bijna niets voorzien is om je te verfrissen (lees geen douches), toch een minimum vereiste denk ik voor een gangbang of deze nu bare is of niet......

mvg wvrkn

bijna vergeten mijn korte beschrijving geldt enkel voor mijn ervaring in de sexbios in Herentals niet het swingers cafe in Hasselt

A

Anonymous

Guest
vanavond kan het weer voor de liefhebbers.

18 sep naar sexcafe gaan in oud turnhoud vanaf 21u steenweg op ravels 216

A

Anonymous

Guest
Hallo,

Op de website http://saraloverke.eroclubs.nl/forum/topic/6173422_11-dec staat de volgende aankondiging:

hi alemaal na even weg geweest te zijn hier gaan we dan 11 dec gaan wij weer daten. eerst van 19u tot 20 uur sexbioscoop cupido te herentals gelegen in de hikstraat dan 21u tot 02u sexcafe oud turnhoud gelegen op de steenweg op ravels.
sexcafe is betalend inkom maar wel de ganse avond gratis drank en er zijn altijd wel een paar africaans/surinaamse hoertjes aanwezig

Ik ben een paar keer op een gangbang in Herentals geweest. Is zeker de moeite waard. Je moet er wel tegenkunnen dat er (onherkenbare) foto's gemaakt worden.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Als Sara vanavond naar Sexcafe komt dan wil ik daar wel weer eens gaan kijken.. In het verleden ben ik daar ooit wel eens geweest maar vond het toen een aftandse tent met weinig tot geen aktie

4fun

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Ooit een keer naar een gangbang van Sara geweest in een rendez-vous hotel in België. Haar vriend maakte destijds ook foto's, en ik heb er gelukkig voor gezorgd dat ik op geen enkele foto terechtkwam want de foto's verschenen later herkenbaar op internet. Weest gewaarschuwd !

A

Anonymous

Guest
Is er nog iemand naar de gangbang van Sara geweest ? Ben benieuwd naar de reacties. Zelf kon ik helaas niet.

A

Anonymous

Guest
Loverkesara is een meid van 25jr, niet moeders mooiste maar wel gruwelijk geil en taboeloos en heeft een condoom allergie ;)
Ze doet ca 1 x per maand hoteldates met haar vriend samen en nodigd daarvoor meerdere bulls uit..ik spreek uit ervaring dat dit echt gruwelijk geile avonden zijn..
Voor meer info en foto's google ff loverkesara en je komt haar op meerdere profielen tegen..
Doe er je voordeel mee :D

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Ik zou ook eens een donatie bij Saraloverke willen doen. Ik kan bijna altijd tijdens de week; zowel overdag als 's avonds. En ik hoef niet de eerste te zijn! Sloppy seconds please. Weet er iemand de volgende datum?

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hallo, prima. Als iemand de datum weet, kan je deze dan via deze weg bekend maken? Ik wil er echt bij zijn!!!

A

Anonymous

Guest
De volgende gangbang van sara is op 12 februari. Helaas kan ik er (weer) niet bijzijn. :x
12 feb.

Terug
Naar boven