Bare in sexbios (Gangbang / 1op1)

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Onderstaande staat op profiel chatbabe. Lijkt me duidelijk dat dit van een ander jaar is. Hoe kun je anders al update 8 dec geven?
Graag volgende keer goede info geven waar we wat mee kunnen. Voordat er mensen voor niets naar Roosbeek afreizen.

""""Sins 21/11 zijn al mijn berichten hier op de site verdwenen dus of u hebt me gemaild of ik heb u bericht niet meer..

Moest u zin hebben 7 dec is onze volgende gang bang in les hortensia te roosbeek boutersem afspreken om 21u op de parking achter het hotelgedeeld...20 euro per pers.+-
geen condoom toestanden alles puur natuur.
kan u niet om dat uur pech
laat een pm achter indien u komet

update date 8 dec...van de 30 tal mannen die hier of via bericht of via chat zouden afkomen zijn er 0 opgedaagd..dus vanaf nu geen gezever meer via chat wij posten wanneer wij daten wilt u afkomen ligt het aan u van zo te doen ,wij gaan er van uit dat 99,9 present zever is dus.""""

Jos12+

Snuffelaar
14 mrt 2017
14
0
Als je cupido Herentals ingeeft bij Google zie je dat een zekere "Anne" er regelmatig een gratis gangbang geeft.
Ben ook aan het wachten tot ze nogmaals adverteert.
Zou zaaaalig zijn.

Babs

Toogplakker
13 jul 2015
94
89
Vorige week was er een knap koppeltje in' Blue Vision Maasmechelen, vrouwtje werd door meerdere mannen bare geneukt. Helaas worden deze "gratis" acties zelden vooraf aangekondigd.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Eind juli had ik een gangbang in sexbios Blinddate in Rotterdam
Ik had de bericht onder topic chatgirl / chatbabe geplaatst omdat het contact chatgirl liep.
Sterker nog het stel heeft een profiel op chatgirl.nl Chatgirl - Profielen

Het is een kleine bios met magere opfris faciliteiten, maar het stel had ik 4 jaar geleden ook daar getroffen.
Wat wel handig is dat zij een gastenboek hebben waar aankondigingen welkom zijn.
Het stel had toen ook hun komst daar op geplaatst.

https://blinddatesexbios.nl/
In Rotterdam heb je ook de moodsbar, daar heb ik enkel ervaring met tgirls die een bare gangbang deden.
Ook daar gebeurd het niet vaak en meestal zijn dat bezoekers die spontaan binnen komen.
Vorige maand een bare gangbang meegemaakt met een jonge travestiet met eigen lang haar.

BiTinneke

Toogplakker
2 sep 2019
185
68
Ik ben regelmatig bij Cupido in Eindhoven. Echter super leuk als Angel er is. Een ongekende sperma dame. Ze zit er heel regelmatig en soms doet ze aankondiging op het gastenboek Gastenboek Als ze komt is het altijd gezellig druk. Laatst troef ik er zelf een jong stel waarbij zij gewillig sperma slikte...... :D :) leuke sexbios.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Volgens redlight.be zou angel er gisteren zijn.
Niet gezien, wel kerels die elkaar aflebberden in de heterozaal.

Hoe je trouwens op dat stoeltje een GB kunt houden is mij een raadsel.

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Kreeg bericht dat Angel bij cupido was. Snel erheen. Er was al aardig wat actie. Ook veel (oudere) kijkers. Voor een snelle dump is het prima.
Wel ranzig, alles droop uit haar en de vloer was aardig glibberig.

BiTinneke

Toogplakker
2 sep 2019
185
68
Ik ben er ook regelmatig een heerlijke cum dump met trekkers en kijkers. Ook is er veel homo en bi bare werk. Vooral in de donkere ruimte achterin...geile cimema !! :lol: :roll: :? :D www.erotheek-cupido.nl ze hebben een gastenboek.

Terug
Naar boven