Bare in Villa Weizigt ( vh Bare GB in Villa Wijkzigt?)

31 aug 2016
1.194
112
CWP zei:
Als je doelt op de vele topics in Antwerpen, dan ben jij een van de weinige die er wat te zeiken heeft. als er werkelijk info zou staan die niet bevordelijk is voor de Bare GB dan zal een pm volstaan, en is het zo weg gemodereerd.

Als je nog wat toe te voegen heb hoor ik het wel, graag iets meer dan 1 zin. en dat het je raakt als ik je "reclame platform" modereer moet je het maar ff met Barefan afstemmen, die heeft een mooi tarief voor adverteerders...

Ik had het over andere club eigenaren die geen kristel heten maar wel met de Nederlandse wetgeving te maken hebben ...

A

Anonymous

Guest
@CWP, als je Lekkerlikkenlassie een beetje volgt - en ook bekend bent met zijn recensies onder een eerdere Nickname (en dan bedoel ik niet de net geblokte No Fear) - dan weet je dat hij al jaren de betere gangbangsterretjes onder de aandacht brengt. Zowel in NL als in BE. In NL is er door strenger hoteltoezicht weinig meer te beleven. Daarom dat echte gangbangers hun heil zoeken in Antwerpen, indien zij hetgeen binnen de Whatsappgroepjes wordt aangeboden kwalitatief de moeite niet vinden. Zo heeft hij Jill tot ster gemaakt, Kelly etc. in NL. Niet uit welke vorm van belangenverstrengeling dan ook, maar omdat zijn pik pas echt gaat steigeren bij een lekker ding op een lekkere bare gangbang. Dus wat je hier suggereert, zijn "reclameplatform", is bespottelijk. Heel GB NL en BE kent hem, omdat ie ze allemaal afloopt. Maar jij kent dit kringetje totaal niet, dus wees dan wat prudenter met je meningsvorming. Bovendien kent Belgie niet een soortgelijk vergunningenstelsel als waar Villa Wijkzigt mee te maken heeft.

En dan toch maar 1 rotopmerking tot slot:
Wel te gek voor woorden dat Villa Wijkzigt in juli op Kinky dus blijkbaar "bare seks" bij de opties had staan. Door mij vandaag ook weer eens is aangegeven dat ze dit op Redlights (Belgische site) nog steeds zo hadden staan. In hun advertentie, dus iets waarmee ze klanten lokken. Je maakt mij niet wijs dat dit telkens "per ongeluk" gebeurt. Je weet als baas van je tent toch zelf hoe je je marketing doet? Lijkt wel op veel Kinky-advertenties waarmee klanten met het hele pakket (full options) worden gelokt, en ter plekke bedrogen uitkomen. Begrijp dat je het opneemt voor een vriendin, maar dat mag je rol als operator niet beinvloeden lijkt me. Natuurlijk zal ze beweren dat het niet gebeurt, en dat ze van niets wist. Wat kan ze anders zeggen. Maar ik geloof er niks van dat de eigenaar van zo'n tent haar eigen marketing niet doet, en op z'n minst de plicht heeft die regelmatig te controleren. Nu zijn dus vele klanten misleid en bedrogen uitgekomen.

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
In reactie op bovenstaande:

Jill en Kelly zijn ook 1 op 1 niet te versmaden

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Begrijp dat je het opneemt voor een vriendin, maar dat mag je rol als operator niet beinvloeden lijkt me. Natuurlijk zal ze beweren dat het niet gebeurt, en dat ze van niets wist. Wat kan ze anders zeggen. Maar ik geloof er niks van dat de eigenaar van zo'n tent haar eigen marketing niet doet, en op z'n minst de plicht heeft die regelmatig te controleren. Nu zijn dus vele klanten misleid en bedrogen uitgekomen.

Nou om eerlijk te zijn zou ik het toejuichen als Bare mogelijk zou zijn, lekkere wijven daar! En hoe Kristel haar zaakjes regelt is niet mijn probleem, wel is er een probleem als ze de zaak dichtgooien op basis van iets wat niet gebeurt. ( en al zou het wel gebeuren, so be it )

En nogmaals, nee ik volg niet alles in de BE topics, maar als er onvolkomenheden instaan, of adressen vermeld worden, dan volstaat een pm.

Terug
Naar boven