- Ban
Vluchtduur ongeveer 9 uur, afhankelijk van route en/of tussenstop.Scheelt weer een vlucht van 19uur.
19 uur is beetje overdreven voor de Antillen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vluchtduur ongeveer 9 uur, afhankelijk van route en/of tussenstop.Scheelt weer een vlucht van 19uur.
Snek dames bedoel je daar dames aan de kant van de snelweg mee?Die snek dames zijn ook discreet hoor en daar heen gaan is daar volkomen normaal.
Er wordt daar vaak ook gewoon door mannen wat gedanst en gedronken zonder dat
ze een dame willen dus je bezoek hoeft niet sex gerelateerd te zijn, niemand kijkt gek op
als je daar gewoon heen gaat.
En men praat er verder niet over, dus geen zorgen hoor.
Je moet nog veel leren over dit eiland merk ik, echt andere gewoontes en moraal daar.
Ik zou gewoon weer terug gaan naar Nederland, is niks daar voor jouHallo allemaal,
Onlangs ben ik (met mijn gezin) geemigeerd naar Curaçao voor mijn werk. In Nederland bezocht ik (stiekem) wel eens een DVP of sexfeestjes/gangbangs om mijn lusten uit te leven, welke ik thuis niet mocht doen (oa anaal, gerimmed worden, gangbangen etc). Nu Campo op Curaçao gesloten is weet ik niet zo goed waar ik het daar moet zoeken. Het is een klein eiland dus moet wel super discreet zijn. De snek dames zijn daarom geen optie.
Wie heeft er tips voor mij?
X
Dirk