Is al een tijdje geleden maar wil deze ervaring toch met jullie delen ,op hemelvaartdag 2019 een leuke dame (49j goed figuur knappe verschijning)ontmoet tijdens de stellendag in de sauna ik was met een gelegenheids partner en zij ook, we kwamen elkaar tegen op de matras bij de hokjes ik had al wat bare geneukt die dag gebeurt vrij veel op stellendag niet altijd tot het eind maar toch,we hadden een geile klik en hebben 2 uur met elkaar gesext rimmen squeerten anaal niks was de gek ,,telefoon nummers uitgewisseld om nog een keer af te spreken,na een maand elkaar opgeilen via watsup weer afgesproken bij Azzurra ,haar wens was om bare genomen te worden door meerdere mannen(daar had ze al ervaring mee bij Amai en Mystiek)mijn wens om haar kutje schoon te likken die sloot daar mooi op aan .
Het was erg warm en niet erg druk die zaterdag avond, in het bubbelbad had ze al snel een pik bare in haar kut die haar vol spoot gelijk met haar kut boven me mond
alles eruit likken daarna volgde er nog 5 pikken in het bad.ff wat gedronken daarna matras op gezocht naast de glory holes in standje 69 zij boven werkte ze nog 8 pikken
bare weg gretig heb ik haar schoon gelikt en spuitend laten klaar komen mooiste ervaring ooit.
Later nog een paar keer afgesproken tot ze een relatie kreeg.
Het was erg warm en niet erg druk die zaterdag avond, in het bubbelbad had ze al snel een pik bare in haar kut die haar vol spoot gelijk met haar kut boven me mond
alles eruit likken daarna volgde er nog 5 pikken in het bad.ff wat gedronken daarna matras op gezocht naast de glory holes in standje 69 zij boven werkte ze nog 8 pikken
bare weg gretig heb ik haar schoon gelikt en spuitend laten klaar komen mooiste ervaring ooit.
Later nog een paar keer afgesproken tot ze een relatie kreeg.