BBW wo. 19 juli 2023 Amai in Meer bij Breda

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Geile Addy is naar alle waarschijnlijkheid 19 juli weer aanwezig op de bbw gangbang.
Alles zonder condoom en tot het einde. Zij weet van deze aankondiging niets af en dat houden we zo.....
Echte, wat oudere bbw, half lang donker haar, bril, zwarte kousen, geen slip, zwart of rood hemdje.
Opvallende ringen aan.
MOCHT MIJ TER ORE KOMEN DAT ZE NIET KAN IVM WERK DAN ZET IK HIER OP DE SITE UITERLIJK 16 UUR EEN BERICHT.

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Ik ben een kennis van haar die af en toe meegaat naar Amai. Ze wil graag veel sperma in zich voelen spuiten, naar meesten dragen condoom. Vandaar dat ik haar wat help, zonder dat ze het weet, om dit te bereiken. Ze is wat gegeneerd als ze zelf moet vragen wil je het zonder doen en spuit me lekker vol. Vandaar laat het spontaan lijken. IEDEREEN BLIJ.

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Helaas kan Addy niet aanwezig zijn vanavond.
Is pas geopereerd aan haar knie en die speelt vandaag wat op.
Rust met ijs erop is de enige remedie. Ik probeer jullie op de hoogte te houden.

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
83
96
Wat is de gemiddelde leeftijd daar (ben 56, misschien te oud). Krijg je een handdoek of moet je die zelf meenemen. Zijn er douches.

Voormalig lid 5078

Toogplakker
28 feb 2017
52
52
Gemiddelde leeftijd is toch zeker 45+ ..komen ook jonge 60tigers..handdoeken liggen in open kast bij de douche ruimte..Amai is echt een mooie fijne club voor doeners..

Terug
Naar boven