Bedreigen via whatsapp

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Ze bluffen uiteraard. Gewoon blokkeren en negeren is een eenvoudige en goede oplossing.

Of... En dit vind ik een leuke denkpiste, maar ik weet niet of het realistisch is... Je gaat mee in het verhaal en je laat je fantasie helemaal los. Laat uitschijnen in je antwoorden dat de bende van Matroesjka's slechts klein bier is in vergelijking met jou. Gebruik nog grovere taal dan hun en liefst met Mocro Maffia woordjes: dat die kankerteef van een hoer van hun het echt verdiend had en dat ze blij mag zijn dat ze nog leeft ook al mist ze nu een paar vingers en is haar gezicht verbouwd. Hang een heel verhaal op... Je banden met Ridouan Taghi... Zeg het niet letterlijk, maar laat dat uitschijnen... Richt na een tijd je woede op de persoon aan de andere lijn en zeg dat hij moet opdraaien voor de drugslevering die het meisje verkloot heeft. Draai de rollen om en begin hem te bedreigen.

Plak de screenshots van de whatsapp hier zodat we kunnen volgen en tips geven.

Ik lul maar wat het eerste in mij opkomt. Ik heb er nog niet goed over nagedacht. Het is misschien zelfs een héél stom idee!

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Volgende keer beter high class hoeren neuken.. nu denken ze dat je toch geen geld hebt 😉

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@Ferry73

Heeft niks met highclass te maken je nummers worden gewoon te koop aangeboden per miljoen stuks als het moet met de gegevens erbij

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dit is een standaard dreigbericht.
Ze zijn nog te lui om eens wat nieuws te bedenken.
Scherm het telefoonnummer dat je gebruikt om DVP's te bellen goed af.

Blokkeer het nummer dat je het bericht stuurt en vergeet het bericht.
Aangifte doen is zinloos. Er wordt niets mee gedaan.

petertjeboz

Toogplakker
24 feb 2024
170
162
Ik krijg ze ook regelmatig. Laat altijd weten dat de laatste die ik van sexjobs geneukt heb zijn moeder was, en vraag of hij misschien wil vragen of ze dat filmpje waar ik haar keihard anaal neem en haar hele gezicht onderspuit door wil sturen naar me.
Meestal blokkeren zij mij dan.
Ik nodig ze wel eens uit om op de koffie te komen en hoor dan ineens niks meer van ze🤔 maar wat jij doet is ook wel een goeie🤣

Wandelaar83

Snuffelaar
2 feb 2023
11
10
Haha ik kreeg afgelopen weekend precies hetzelfde berichtje! Ik gebruik een prepaid kaartje voor deze activiteiten. Ik zei van hoe laat en waar en dat ik met plezier op hem zou wachten! Werd meteen geblokkeerd. Zijn van die bontkraagjes die achter deze berichten zitten dus niet te druk over maken.

stille genieter

Toogplakker
25 apr 2018
46
13
Ook dit bericht gekregen, identiek hetzelfde. Geantwoord dat ik er alvast naar uitkijk om samen het probleem op te lossen. Niets meer gehoord sindsdien.

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Is al een heel groot dik topic over, gewoon negeren en blokkeren doen de meeste. Ik daarentegen scheld, dreig terug.

Probeer ook af te spreken maar ben dan ben ik meestal al geblokt.

Kutvolk is het hoop er ooit 1 in mijn handen te krijgen
Stuur me dan ff een bericht als je er een hebt ga heel graag mee😜

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Niks van aan trekken, zijn jonge boys die zo geld willen, heb ze ook wel gehad, en ze wisten ook waar ik woonde, nou ze moeten nog komen 🤣🤣🤣

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Als die kansparels geld willen van mij zullen ze wel hun broek moeten afsteken zodat ik ze kan pakken langs de achterdeur. Dan kunnen we het zeker over een kleine vergoeding hebben…

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Heb vorige week ook zo'n soort bericht gekregen via whatsapp.
Ik viel uit de lucht,omdat ik in geen tijden een Nederlands nr gevormd heb.
Heb deze persoon direct geblokkeerd.
Niets meer vernomen nadien.
Bende losers zijn het,die dit doen.Ze denken dat ze ons zo kunnen afdreigen.:devilish:
Met alle Chinezen,maar niet met den dezen:):)

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Ook net zo'n bericht gehad. NL nummer
Dat zijn gewoon kansloze figuren
Ik had er pas geleden ook weer eentje
Ik zou lopen te kloten met zn dames op kinky en sexjobs en ik zou 1 kans krijgen om het op te lossen met hem anders zou mn famillie niet veilig zijn enz. enz.🤣
Ik heb hem uitgenodigd om langs te komen en gezegd dat de koffie klaar staat
Resutaat ik ben geblokkeerd op zn nr en niks meer gehoord

Terug
Naar boven