Bella - Uden

Swoon79

Snuffelaar
21 jul 2024
15
8
Vorige week bij "Bella" in Uden geweest voor een pijpbeurt, massage had ik geen behoefte aan.
Extra betaald om het te mogen filmen, alles vooraf goed doorgesproken. (dacht ik)
Afspreken gaat via hem en haar, en hij had gevraagd of hij tussendoor ook mee mocht doen. Geen probleem voor mij maar hij is niet op komen dagen en zij wist van niks.
Hij doet open, ontvangt het geld (150 voor uurtje incl filmen) en neemt je mee naar boven.
Het is het meisje van de foto alleen dan paar jaar geleden, ze is behoorlijk fors.
Kon plaatsnemen op het bed, matige pijpbeurt (blijft beetje bovenaan sabbelen, kan niet diep snel of hard) ballen likken en trekken.
Afgemaakt met haar op haar knietjes naast het bed en over haar gezicht heen klaargekomen.

Dit is waar het fout ging. Hij had vooraf al gezegd dat hij zelf ook met een camera mee kon kijken en omdat we ineens buiten beeld waren hoorde ik de camera al volgas draaien om ons te zoeken..
Klaar is klaar dus ik weer naar huis maar kreeg onderweg appje dat zei het vervelend had gevonden. Niets van gemerkt tijdens de date, we hebben nog gewoon staan babbelen naderhand.
Daarna volgden er nog meer appjes, ik zou haar gedwongen hebben mijn ballen te likken want dat deed ze anders nooit.
Op mijn reactie dat hij gewoon op film heeft staan dat ze dat toch echt uit zichzelf deed, en dat ik zwart op wit heb dat we dat hadden afgesproken geen reactie meer.
Conclusie: Niet de moeite qua pijpen, zeker niet omdat hij jaloers of onzeker is en je dus achteraf gaat lopen beschuldigen.
Misschien dat de massage iets is, dat weet ik niet.

Link

Bertjef

Toogplakker
16 feb 2020
215
109
Ik ben vorige week zaterdag ook bij haar geweest.
Hij ontvangt je in de hal. Spreekt duidelijk af wat wel/niet mogelijk is. Er hangt inderdaad een camera. Volgens hem neemt deze niet op maar, zo zegt hij, kan hij in de gaten houden wat er gebeurt en voor haar veiligheid.

Ik hoorde van haar ook dat er na mij iemand geweest. Haar vriend was er toen niet. Die klant dwong haar toen tot dingen die niet afgesproken waren.

Het is een leuke meid en ze doet zeker haar best.

Sommige klojos snappen niet dat nee ook echt nee is

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dat komt toch bij veel dames voor hoor.
Alleen soms zie je het niet omdat camera verborgen is.
Je zou verbaasd zijn hoe vaak dit gebeurd.

Swoon79

Snuffelaar
21 jul 2024
15
8
Ze melden vooraf dat hij meekijkt dus daar valt niks over te zeggen.
Was in mijn geval pas na aankomst op de slaapkamer maar aangezien ikzelf al had aangegeven de date te filmen was het aannemelijk dat ik daar geen moeite mee zou hebben.
Waar wel iets over te zeggen valt is dat ze mij na het plaatsen van deze review nog gingen lastig vallen via de app dus ze lezen mee of krijgen via via te horen wat er wordt geschreven.
Achteraf super blij dat ik het gefilmd heb overigens, nog steeds een slecht gevoel bij om beschuldigd te worden van zulke onzin.

Johan61

Toogplakker
15 feb 2020
77
55
Gisteren afspraak gemaakt voor vanavond 20 uur.
Vanmiddag ruim op tijd afgezegd door familie omstandigheden en gevraagd voor nieuwe afspraak morgen.
Geen nieuwe afspraak mogelijk omdat gisteren afspraak gemaakt was.
Communicatie was ook bot en kortaf.
Ervaring is dat zo n afspraak geen 10 euro waard is.

Terug
Naar boven