Benidorm - Chinese Massage Center

AG66

Snuffelaar
3 jul 2023
17
15
Edit moderatorteam: topic verplaatst naar correcte rubriek.

Benidorm - Chinese Massage Center
Ik liep 's avonds langs diverse Thaise en Chinese massage salons die deze stad inmiddels rijk is. Ze zijn echter niet allemaal 's avonds open. Enkele Chinese salons echter wel. Een daarvan heeft goede reviews, maar toen ik langs liep zag ik geen mooie dames zitten. Een straat verderop bij deze salon zaten wel twee mooie dames. Ik ging naar binnen. Een stond op en liet me de massage kamer zien. Ze vroeg meteen wat ik wilde: handjob, blowjob, seks. De laatste twee leken me wel wat. Ik had haar niet gevraagd naar nzc. Ik betaalde vooraf euro 150,- Het vooruitzicht op wat er ging gebeuren maakte haar vrolijk, ze begon wat Chinese liedjes te zingen. Masseren - mijn nek, schouder, rug en benen - deed ze prima.
Tongzoenen met haar was lekker en teder. Ze bood me haar tepels aan om aan te zuigen en toen ik vroeg haar pussy te likken ging ze op haar rug op de massagetafel liggen, ze had prachtige schaamlippen, Mmmmm. Ze vond het heerlijk. Daarna pijpte ze me zacht en lekker, zonder condoom.Toen neuken, wel met condoom, maar wel lekker. Ze bereed mij diep. Voelde geweldig en zag er ook geil uit. We genoten beiden. Toen ik klaarkwam perste ze er alles uit door haar kutspieren nog extra aan te spannen. Kortom een heerlijk uurtje inspanning en ontspanning .

Laatst bewerkt door een moderator:

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Misschien handig om er bij te zetten in welke salon dit was, waar deze is gelegen en met welke dame. Link?
150 is voor Spanje veel te duur. Op deze manier worden ook daar de prijzen verziekt.
Al met al een nutteloze recentie. Geen locatie, geen naam en geen bare.

AG66

Snuffelaar
3 jul 2023
17
15
Hoi hagelslag. De naam van de massagesalon staat in de titel dus Chinese Massage Center, hieronder nog de link.
https://centromasajechino.negocio.site/?utm_source=gmb&utm_medium=referral
Tsja prijzen ik heb er geen moeite mee als het maar lekker is. Alleen in Düsseldorf bij Aue 94 is het goedkoop. Ik vond het in ieder geval lekker. Het was deels bare, pijpen en ook lekker beffen. Dat kan ook niet overal. Ik heb de dame niet gevraagd naar neuken zonder.

Terug
Naar boven