Beny - Gent

13 mei 2015
1.163
462
In haar tekst wordt geen melding gemaakt dat nzc kan! :roll:
Het staat wel 'aangevinkt' maar dat is vaak zo zonder dat het effectief kan!

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Mijn ervaring met donkere dvp's is dat er gezegd wordt aan de telefoon,dat er inderdaad nzc kan,maar eens ter plekke is dat helemaal niet het geval.
Een lokkkertje om je tot daar te krijgen,en dan hopen dat je toch niet gaat vertrekken,eenmaal je daar bent :eek:

Daniel

Toogplakker
16 sep 2015
87
1
Enkele dagen geleden bezoekje gebracht aan mooie donkerkleurige en slanke meid die er wel pap van lust. Heb haar eerst lekker doen klaarkomen en voor 80 eu mocht ik er zonder c lekker klaarkomen in haar spannend poesje. Ze adverteerd op redlights en ontvangt discreet in Gent. Ze kwam onder mn gebonk schokkend klaar. Nog niet veel meegemaakt zo heet.Goedkoop adresje en super service. Ik kan helaas de link niet plaatsen maar in de zoekfunctie van redlight gewoon de nazm ingeven en je bent er.

Daniel

Toogplakker
16 sep 2015
87
1
Ja juist collega ;-) morgenmiddag al terug afgesproken met haar. Zin om haar weer te verwennen tot ze weer supergeil staat en dan mn lading lossen in haar spannende kutje. Ze geniet echt intens onder mn gebonk.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Als je op het adje drukt,die xronny geplaatst heeft,dan heeft ze nu een ander telefoonnr,en ontvangt ze nu in Deinze :eek:
Gisteren,maandag 05/10,ontving ze nog in Gent volgens een ander adje op RL

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Zat eerder al in Antwerpen en Lint. Toen heette ze Nina.

Ik twijfel nog of het echt is en zou graag hebben dat een andere bevestigt ;)

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
WEGBLIJVEN EN MIJDEN ALS DE PEST :evil:

Een super mooi en jong meisje van 22. Maar het NZC verhaal is gewoon lokkertje! Niets kan. Zelfs pijpen is met condoom. En je kan het niet eens echt pijpen noemen. Je mag ook nergens aan komen. No kissing and no licking. Na minder dan een kwartier ben ik het afgebold want er was niets plezier te beleven. Zelfs niet met gewone sex.

130 euro kwijt en een les wijzer.

Hou haar in het oog want ze zal nog geregeld van locatie veranderen.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
En het is wel degelijk de dame van op de foto's hoor.

Conclusie: Daniel je bent een fucking eikel en je bent me eigenlijk 130 euro schuldig. Eigenlijk zou er een waarschuwing naast jouw recensies moeten staan om de anderen te verwittigen dat je niet betrouwbaar bent!

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Daarom moet je met de dame altijd alles nog eens goed door spreken voor je betaald.
En als ze zegt dat dit en dat en zus en zo niet kan dan moet je weglopen en je geld in je zak houden.
Nooit op 1 recensie af gaan is mijn ervaring.

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
lieverleffe zei:
En het is wel degelijk de dame van op de foto's hoor.

Conclusie: Daniel je bent een fucking eikel en je bent me eigenlijk 130 euro schuldig. Eigenlijk zou er een waarschuwing naast jouw recensies moeten staan om de anderen te verwittigen dat je niet betrouwbaar bent!

Misschien is deze reactie wat kort door de bocht. Als ik iets heb "geleerd" van mijn jaren dvp's bezoeken, is het wel dit:

• De dames zijn vaak wispelturig. Wat kan bij een persoon, kan niet altijd bij de andere. Of zelfs wat vandaag bij jou kan, kan morgen misschien niet meer.
  • Mannen hebben andere verwachtingen. De ene spreekt al van een topervaring als hij alleen maar een vrouw zonder condoom heeft mogen penetreren, de ander verwacht GFE met alles erop en eraan.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Ik heb ook wel wat geleerd in mijn 25 jarige wandelcarrière hoor ;) En genoeg ervaring met wispelturige dames. Ik spits me vooral toe op Aziatische en Afrikaanse types omdat ik in deze groepen héél veel succes heb door mijn uiterlijk.

Dat meisje was helemaal niet wispelturig. Ze was supervoorzichtig. Er mocht niets aangeraakt worden bij haar uit angst voor corona. Borsten of billen afblijven was de boodschap. Pijpen was de eikel met condoom een beetje in haar mond nemen en voor de rest een beetje met haar vingers schuiven. En heel beperkt in de tijd. Even geneukt met condoom en ook daar hield ze zoveel mogelijk afstand. Ze schoof er niet volledig op en zorgde ervoor dat haar benen niet eens de mijne raakten.

Ik vertelde haar dat ze aan de telefoon akkoord was voor 130 voor PZC en NZC. Ze zei dat het kon voor 120 extra. Geen probleem. Ze was zo knap dat ik het geld nam. Had ze niet verwacht. Maar ze deed daarna verder zoals ze gestart was... ik heb die 120 nog kunnen recupereren maar mijn eerste 130 kon ik naar fluiten.

Zo'n knappe meid had ik voor 130 best willen nemen met condoom hoor. Maar haar manier waarop. Dat was gewoon geen leuke sex en sex moet plezant zijn.

Daarna ben ik nog in Brussel gepasseerd om daar mijn ding te doen bij een sugarbabe van me.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
beffer007 zei:
Daarom moet je met de dame altijd alles nog eens goed door spreken voor je betaald.
En als ze zegt dat dit en dat en zus en zo niet kan dan moet je weglopen en je geld in je zak houden.
Nooit op 1 recensie af gaan is mijn ervaring.

Had ik nochtans gedaan aan de telefoon en bij haar in de kamer. Toen was alles nog van "ja hoor". Vervolgens ging ze even het geld wegbrengen naar de huisbaas want ze huurt daar een soort studentenkot. Echt een mooie kamer in een heel recent gebouw. Maar de jongedame betaalt hiervoor 80 euro per dag ipv 480 per maand als gewone student. Ik heb juist de prijs even opgezocht voor die locatie. Dus iemand is goed van haar aan het profiteren...

Soit, nadat ze terugkwam zijn we eraan begonnen en toen kwam er niets van in huis. Zelfs niet nadat ik had bijbetaald. Verhaal staat hierboven.

Denk niet dat het aan mijn uiterlijk of voorkomen ligt. Strak in het pak en zie er ook nog eens goed uit, al zeg ik dat zelf :D :D

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Ik was die al vergeten.

Zou zelfs kunnen dat het dezelfde meid is. Qua figuur. En ze is echt héél knap vind ik...

Terug
Naar boven