Bericht aanpassen niet meer mogelijk?

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Is het sinds kort niet meer mogelijk om bericht te wijzigen of aan te passen?

Of is dat maar voor een paar minuten?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Na je post is dit nog een paar minuten mogelijk
Daarna niet meer.

Gr CWP

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
CWP zei:
Na je post is dit nog een paar minuten mogelijk
Daarna niet meer.

Gr CWP
Op bepaalde fora kan je je bericht wijzigen of verwijderen zolang er niemand op gereageerd heeft.
Dat lijkt mij wenselijker.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Hier is het heel simpel, bericht geplaatst is na een aaantal minuten niet meer te edditen.
Er zijn te veel menses die hun berichten na maanden verwijderde en dat is niet wenselijk

Gr cwp

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
CWP zei:
Hier is het heel simpel, bericht geplaatst is na een aaantal minuten niet meer te edditen.
Gr cwp

Dat klopt niet, heb ontdekt dat het maar een paar seconden de tijd hebt om een bericht aan te passen. Wou het net doen bij mijn recensie, maar van minuten is werkelijk geen sprake.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Bareneuker zei:
CWP zei:
Gr cwp

Dat klopt niet, heb ontdekt dat het maar een paar seconden de tijd hebt om een bericht aan te passen. Wou het net doen bij mijn recensie, maar van minuten is werkelijk geen sprake.

Klopt.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
lekker ding zei:
Bareneuker zei:
CWP zei:
Gr cwp

Klopt.

Mooi :lol:

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
Bareneuker zei:
Blijkbaar niet. Kijk je eigen berichten maar nog eens goed na.

Wow, wat een eer dat u mijn berichten even heeft nagekeken. Ik ben inderdaad een keer ergens een "s" vergeten en heb een keer Laza in plaats van Liza geschreven. Poeh! :mrgreen:
Verschil is echter, dat ik me er niet aan stoor en dat ik, in de wetenschap dat ik mijn berichten blijkbaar niet meer kan aanpassen, mijn berichten nadien ben gaan controleren voor ik op de "verstuur" knop druk.
U vindt het kennelijk zo belangrijk, dat u er een topic voor aanmaakt. :eek: Is uw goed recht hoor, alleen verandert er niets door (gezien de duidelijke reactie van de modder-eter) en lijkt het me beter dat we ons weer bezig gaan houden met de hobby waarvoor we hier allemaal zijn, in plaats van met dergelijke futiliteiten. :cool:

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Ik vind de hevige reacties toch een beetje zielig. Uiteindelijk willen de leden die hier voorstellen doen, alleen het forum efficiënter en gebruiksvriendelijker maken.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Jongens het is heel simpel. Forum edit tijd staat op een paar seconden of minuut, reden is heel simpel, er zijn in de afgelopen tijd nogal eens accounts aangemaakt, die nadat ze bijvoorbeeld "ontmaskert" werden als een ander persoon, de biezen namen en gelijk alle postings, al dan niet verzonnen voor het gemak verwijderde.
Dit is zeer onwenselijk, ook voor de log bestanden, voor het geval er eens een politie vraag komt, als er misstanden zijn bij die of gene dame.

Verder is de leesbaarheid van de topics naar de "klote" als bv een topic starter zijn post verwijderd.

Als je echt foutloze postings wilt doen, tik je bericht eerst in een word doc en copy paste het hier neer.
En die schrijffoutjes, ach wat maakt het uit, we zitten hier niet bij het grote dictee toch?

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Okay, heel begrijpelijk. Wie weet zit hier wel een Neerlandicus... :lol:

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
CWP zei:
Forum edit tijd staat op een paar seconden of minuut, reden is heel simpel, er zijn in de afgelopen tijd nogal eens accounts aangemaakt, die nadat ze bijvoorbeeld "ontmaskerd" werden als een ander persoon, de biezen namen en gelijk alle postings, al dan niet verzonnen voor het gemak verwijderde. (...)
Ik snap deze overwegingen en vind terecht dat de edit-functie niet meer op eindeloos staat.

Maar een edit-tijd van enkele seconden is natuurlijk te kort.
Bij andere fora zoals Hookers krijg je nog 30 minuten om te sleutelen aan je post, waarom kan dat dan hier niet?
Bij het zielige Kinky-forum zelfs enkele uren meen ik me te herinneren.

CWP zei:
(...)Verder is de leesbaarheid van de topics naar de "klote" als bv een topic starter zijn post verwijdert.(...)

Is er geen mogelijkheid dat de edit-functie pas verloopt zodra er een reactie is geplaatst?

.

Terug
Naar boven