Bernds Sauna Club - Schieferhof

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Inderdaad 2 streepjes op je briefje, de laatste tijd is Erica met haar kattenogen vaak masseuse Erica heeft wel 25 Corona kilo bij gekregen, op de massage was Sandra mijn foto, die met haar theezakjes, maar al een tijd niet gezien.
Maria heeft inderdaad mooie borsten.
Lees op het Willem forum de verhalen van wijlen Hollandmale eens door, dan weet u wat u moet weten. Theo de Hollandmale is jammer genoeg al van voor Corona naar de eeuwige wipvelden.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Het is van juni 2021 geleden dat ik nog een bezoek bracht aan "het Hof" normaal ga ik morgen, dinsdag 15 feb eindelijk nog eens.

Kriechbaum

Snuffelaar
27 dec 2016
15
8
Laat eens weten hoe het was Peter. Er werkt nu ook een jonge Bulgaarse Patricia met dikke tieten die het nu ook zonder doet. Ik was zelf met Hongaarse Mia, lieve dame met goede service en ook beschikbaar zc.

Kriechbaum

Snuffelaar
27 dec 2016
15
8
Ik heb Patricia zelf niet gezien. Een kennis van mij wel. Volgens hem is ze jong, mooi gezicht, wat voller maar wel strak ik haar vel en naturelle grote borsten.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Het is verbazingwekkend dat er hier niet meer recensies zijn over de Schieferhof. Ook wel gewoon Hof genoemd door de stamgasten, de Bernds is een legendarische club. De geschiedenis van de FKK's begon hier ongeveer 30 jaar geleden. De eerste eigenaar, Bernd, was inderdaad de uitvinder van het FKK-concept toen hij een bordeel opende onder de dekking van een nudistensauna in de kelder van zijn huis. Daarom wordt de club beschouwd als "de moeder van alle FKK". Maar zijn reputatie is niet alleen te danken aan deze bijzonderheid. Hij wordt ook beschouwd als de meest opwindende club vanwege de unieke erotische sfeer die er heerst en de onberispelijke seksuele diensten die door de bewoners worden aangeboden. Zelfs de professionele masseuse kan daar geneukt worden!!! Er zijn gemiddeld zo'n tien tot twaalf naakte meisjes aanwezig (dus ongeveer evenveel als in de RTC's), waarvan zeker een goede helft AO (NZC) aanbiedt. Maar in vergelijking met de RTC's zijn de Bernds-meisjes over het algemeen jonger, knapper, vriendelijker en bieden ze vooral een veel betere service.
Bernd is al lang geleden overleden, maar de club bevindt zich nog steeds in hetzelfde huisje, verdwaald in een klein dorp. Het is nu Rosi, de dochter van Bernd, die hem beheert. Zodra je binnenkomt, zal een naakte meisje de deur openen, vragen of je auto goed geparkeerd staat (de buren houden er niet van dat men voor hun deur parkeert en je moet dus naar een kleine parkeerplaats honderd meter verderop) en je naar de receptie leiden waar je, na betaling van 70 euro, 2 handdoeken en de sleutel van een kledingkast ontvangt. Ze zal je naar de kleedkamer leiden en je de club laten bezoeken zodra je in "gevechtsuitrusting" bent. U moet een naam opgeven die op een kaart wordt geschreven. Na elk "optreden" schrijft het meisje haar "kosten" op uw formulier en u betaalt alles wanneer u vertrekt. De prijs van een kamergang is nog steeds €50 per half uur (te vermenigvuldigen met 2 voor de AO).

Er zijn twee grote ruimten, elk met een bar en banken die in een U rond een tafel staan, een op de begane grond, de andere in de kelder. Op elk van deze verdiepingen bevinden zich douches en 3 slaapkamers. Tevens is er nog een extra slaapkamer op de 1e verdieping. Een van de slaapkamers in de kelder heeft geen deur. Een enkel raam scheidt het van de hoofdruimte. Naast de bar op de begane grond is een kleine, vrij krappe eetkamer. Hier wordt een vast buffet geserveerd met warme en koude gerechten. Het eten bereid door Hotel Reuter lijkt mij over het algemeen beter dan in de meeste andere FKK's.

Een jaar of tien geleden zat ik heel vaak in deze club waarvan ik een van de goede stamgasten was geworden.
Maar sindsdien ben ik er nooit meer geweest. Teleurgesteld door mijn laatste bezoeken aan de RTC's, ben ik van plan daar binnenkort terug te keren.
Op de duitse fora heb ik gelezen dat ten minste Anna (of Anni ?), Cleo, Emma en Erika NZC aanbieden.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Topclub. Kan niet anders zeggen. Een van mijn eerste NZC ervaringen geweest ook nog eens, dame werkt er niet meer en ben eigenlijk de naam vergeten.

Bj tijd en wijle gaat het verhaal dat NZC volsterkt uit den boze is daar, en soms dat het tot de standaard service behoort. Geen van beide is natuurlijk waar al kun je met wisselende bezetting meemaken dat er dames zijn die het helemaal niet doen of dames die het praktisch ongevraagd wel doen. Mijn eerste NZC dame zei me zelfs dat zij de enige was die het deed (en "alleen met jou", die kennen we allemaal) dus dat ik voortaan altijd met haar moest gaan voor NZC. Mocht je er eentje treffen die het met doet, dan niet al te hard getreurd, de service is ook dan beduidend beter dan bij veel dames die het zonder doen.

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Goed, dan doe ik ook ff een duit in het zakje.

in elke club zitten wel dames die het zonder doen. Sterker nog, ik ken geen enkele club waar ik het nooit zonder heb gedaan. Maar bij de ene club ligt het meer voor de hand dan de andere en vaak is het ook een soort klantenbinding van de dame.

Bernds heeft al heel lang de naam dat NZC mogelijk is en dat was vroeger zeker zo. Hoe het nu zit weet ik niet. Destijds was een kamer 50 per 30 minuten en schreven de dames gewoon dubbel tarief als je zonder van bil ging (uitzonderingen daar gelaten). Sandra, de masseuse, was een natuurtalent en die was volgens mij gewoon gek op zonder.

De club zelf kent een ietwat hoge inkom. Dat lag destijds rond de 70 Euro en is nog altijd zo. Qua faciliteiten, op het eerste oog, aan de dure kant. Maar.... schijn bedriegt. Het is een club met heel veel stamgasten en daar is de sfeer ook naar. Bijzonder amicaal en dat maakt heel veel goed. Het doorlopende buffet komt van het nabij gelegen hotel Reuter en is goed te eten. Drank zit bij de prijs inbegrepen en destijds ook sterke drank. Een kamer? Hotel Reuter bood destijds uitkomst door tegen absolute afbraakprijzen een kamer met ontbijt te verkopen. Is dus een aanrader.

In de zomer gaat de BBQ regelmatig aan en staat er degelijke Duitse kost op het programma. Daarnaast is het vooral een dag club want ze gaan op tijd dicht. Talking about dicht gaan... gesloten in het weekend, bezoekje moet dus door de week plaats vinden. Gezien de ligging van de club en eventuele drukte op de A3 en andere omringende wegen is een goede timing m.b.t. de reis wel handig.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
bobbeltje2 zei:
Helaas gaat ook dit stukje neukhistorie verdwijnen. In oktober gaat het pand de verkoop in, ben bang dat het in verband met opleveren en uit te voeren werkzaamheden eerder zal gaan sluiten .
https://www.mannella-immobilien.de/...keiten-im-schoenen-hennef-lichtenberg,i367634
De clubeigenaar huurt het gebouw dat inderdaad te koop staat. Maar hij zoekt een ander gebouw in de buurt, moderner en geschikter voor de activiteit die daar plaatsvindt. Er is dus niet al te veel om je zorgen over te maken. De Bernd's saunaclub zal blijven bestaan.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Er is wel wat om je zorgen over te maken, beheerder zou al langer op zoek zijn naar een andere lokatie maar die is niet beschikbaar, dus als ze niks vinden houdt het toch op.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Onlangs gezien op een andere forum dat Anna et Maria doen het ook zonder in Bernds

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Ik ben er sedert enkele jaren niet meer geweest, en het was vroeger zeker niet het geval. Van de tien of twaalf aanwezige meisjes waren er slechts 3 of 4 die ermee instemden om AO te neuken. Des te beter als dat is veranderd. Ik ben in ieder geval van plan om de komende weken terug te keren naar Bernds.

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
Onlangs gezien op een andere forum dat Anna et Maria doen het ook zonder in Bernds
uit persoonlijke ervaring kan ik bevestigen dat dit waar is. Maria afgelopen week zelfs zonder in de tuin geneukt. Van de dames die nu werken (12 stuks) weet ik het alleen van de 3 nieuwe (laatste weken begonnen) niet of ze zonder neuken (van tenminste 1 zijn de geruchten sterk dat ze wel zonder mag) en van een dame weet ik dat ze niet zonder wil (Alexa). De anderen zijn 100% zeker bereid tot de zgn 'full hof' service

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Nog steeds geen nieuwe lokatie gevonden, toch iets waar ze al jaren naar op zoek zijn, laatste dag open zou 22-09 worden

Terug
Naar boven