Beroofd in Praag !

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Al behoorlijk lang geleden, in het midden van de jaren 90, was ik met een vereniging waar ik lid van ben op week-end in Praag. Daar zag ik op het Wenceslas plein dvp's staan. Een jaar later was ik terug, nu alleen, om op mijn gemak de "stad van 1000 torens" te bezichtigen, en uiteraard ook om die dvp's eens van wat dichterbij te bekijken. Ze bleken ondertussen verkast te zijn naar een straatje ten noordwesten van het plein. Ik heb de gewoonte om als ik voor de eerste keer "wandel" in een mij nog onbekend gebied niet meteen al om speciale dingen te vragen maar om gewoon even te kijken hoe het er aan toe gaat. Na enig rondkijken koos ik een dame uit, tamelijk jong, met lang bruin haar en een zachte gelaatsuitdrukking. We gingen met een taxi naar haar apartement in de buitenwijken van Praag. Ik werd wat ongerust toen bleek dat we nogal ver gingen, tot buiten het gebied op mijn stadsplan. Maar er was niets aan de hand, de dame bleek heel vriendelijk te zijn. Ze begon met me een glaasje cola aan te bieden. Ik kwam moeilijk klaar vanwege de aanwezigheid van het condoom, maar we pauseerden even, ze liet me een tweede keer proberen en deze keer kwam ik wel klaar. Daarna ging ze met mij mee naar buiten en liep enige straten mee naar een plaats waar taxi's stonden, zodat ik zonder probleem naar mijn hotel terugkon.

Enige dagen later was ik er weer en ging deze keer op zoek naar nzc. Ik sprak heel wat dames aan, in de vroege namiddag en later nog eens s'avonds, maar kreeg telkens een nee, meestal met een duidelijke uitdrukking van verontwaardiging en afkeer, en soms met een zedepreek over de gevaren van onveilig vrijen. Ik dacht al dat het er niet meer ging van komen als een taxi een dame afzette aan de overkant van de straat. Ze had halflang blond haar. Ze was breed gebouwd, maar zag er toch goed uit. Terwijl de overige dames in de straat eerder zedig gekleed waren, liet deze behoorlijk wat bloot vlees zien, ze had een rok van stonewashed blue-jeans stof die ophield flink boven haar knieen en een bloesje dat ophield flink boven haar navel. Toen ze merkte dat ik naar haar stond te staren begon ze hevig naar mij te wuiven. Ik stak over, sprak haar aan en kreeg een ja. Iets zei me dat ik mij misschien toch beter kon hoeden voor een dame die er zo tralala uitziet en nzc aanbiedt op een plaats waar dit kennelijk "not done" is, maar ik liep domweg mijn lul achterna. In de taxi legde ze haar hand op mijn knie en gaf me een kusje op de mondhoek, allicht bestemd als voorproefje op wat later nog komen zou. Merkwaardig genoeg scheen er in haar apartement geen bed of sofa beschikbaar te zijn, we moesten het doen op de grond op een tapijt. Ze zei me dat ik op tijd moest terugtrekken omdat we moesten oppassen voor babies. Ik had toen al een wrevel ontwikkeld tegen dames die zeggen van geen condoom, geen probleem, maar eenmaal dat ze het geld in ontvangst hebben genomen er snel even bijzeggen dat ge niet moogt binnenin klaarkomen, ik dacht er dus niet aan om mij in te houden. Terwijl ze onder mij lag maakte ze forse bekkenbewegingen, zodat ik op en neer wipte en mijn lul er telkens bijna uitschoot. Ik kwam op een zeker moment klaar en smeerde haar kutje helemaal in aan de binnenkant. Toen ze zag dat ik gedaan had, kneep ze met haar hand de laatste druppel uit mijn lul, allicht om er zich van te overtuigen dat ik wel degelijk klaar gekomen was en dat de rest dus in haar zat. Ze merkte op dat ik toch erin was klaargekomen, maar voegde er direct aan toe dat dit niet erg was. Ik ging me wassen. Dit moest gebeuren in een ongelooflijk smerige keuken. Toen ik me aankleedde ontdekte ik dat mijn portemonnee weg was. Dit was des te erger omdat ik zo dom was geweest om mijn bankkaart erin te laten. Ik probeerde de dame te vragen om mij tenminste toch mijn bankkaart terug te geven, maar ze werd plots zeer agressief en begon tegen mij te roepen in het Tsjechisch, er was geen woord tussen te krijgen. Tegen dat ze mij al bijna buitengewerkt had verscheen haar pooier plots op het toneel en met verenigde krachten hadden ze mij zo de deur uit. Gelukkig zag ik niet ver van daar een lege taxi voorbij rijden, ik wenkte en hij stopte. Dus naar mijn hotel gereden, de taxi even laten wachten terwijl ik in mijn kamer geld ging halen, aan de receptie naar CardStop gebeld, een bad genomen. Daar merkte ik dat mijn armen vol blauwe plekken zaten. Ik ben van deze ervaring nog heel lang niet goed geweest, ik werd soms midden in de nacht wakker. Maar uiteindelijk sleet het af. Ik bekijk het nu filosofisch en zeg bij mezelf, wie zich in het hol van de leeuw waagt en dan gebeten wordt, die mag niet klagen.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
ik kom ondertussen heel wat jaren in Praag , maar heb dit nog nooit meegemaakt?
Nu zeg jij dat dit van jaren geleden is , dus eigenlijk niet relevant, dit had je in
Je thuisland net zo makkelijk kunnen overkomen . wanneer gebeurd je zoiets idd
Als je je leuter achter na loopt en niet je hersenen . Ik zie Praag als een veilige
Stad , voel me er thuis , en heb meer hekel aan brussel en Amsterdam .

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik heb niet beweerd dat Praag (of de prostitutiescène van Praag) meer onveilig zou zijn dan (die van) andere steden. In de >30 jaar dat ik de "wandelsport" beoefen heb ik al heel wat meegemaakt, in verscheidene steden, maar dit was het ergste, want de enige keer dat ik lichamelijk letsel opliep. Ik durf veronderstellen dat ge ook vandaag in de tippelzones van Praag wel enig risico loopt. Al de keren dat ik werd bestolen en/of bedreigd was overigens in tippelbuurten, met als enige uitzondering die keer in de vitrinebuurt van Antwerpen. Het was in de tijd dat die buurt nog veel groter was dan nu en niet gecontroleerd werd door de politie. Een negerin gaf bar slechte service, zeurde steeds om meer geld en deed, toen ik wou vertrekken, de deur op slot. Uiteindelijk kwam een "collega" van haar binnen, trad op als bemiddelaarster en we kwamen overeen dat ik mocht vertrekken voor een kleinere som geld dan aanvankeljk gevraagd (maar allicht was die interventie opgezet spel).

Terug
Naar boven