Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Badoo zit ik al lange tijd op als 50+ en heb er veel succes.Ben ook wel benieuwd..
Ik gebruik nu Badoo maar nog geen score..
50+ iemand ervaring mee... Of een andere.
Ik ga suikerarangement ook eens proberen dan.
Chatgirl zit vaak vol of de verbinding valt ineens weg.Goeie tips.. Ik ga eens kijken.
Chatgirl is heel af en toe wat te vinden.
Badoo is geduld hebben. Kannsoms maanden duren.
Ik weet nietnofner nog andere sites/apps zijn..
Is Rendez-vous een app of een site ? Ik ben zelf recent nog op Tinder geweest, dat is helemaal niets meer, nu weer op Suiker Arrangement sinds deze week. Op dit moment 4 dames die bereid zijn om sex te hebben. Plm 300 per date.
Suikerarrangement is een mix van serieuze dames, golddiggers en kapsonesgeitjes. En helaas veel profielen die ooit zijn aangemaakt maar niet actief lijken te zijn. Daar wordt niks aan gedaan. Ik zou er 30 eu tegenaan gooien en een maandje gaan kijken. Er is een chatfunctie dus dat filtert wel de dames.Beide opties zijn mogelijk met Rendez-Vous. Via de website of via de app. Ik betaal momenteel niet meer, ik gebruik nu even Badoo betalend.
Via Rendez-Vous heb ik al vaak dates kunnen scoren met vrouwen van soms wel 30 a 40 jaar ouder. Mijn meest recente was met een gehuwde dame van 61 uit Scherpenheuvel. Condooms kennen die niet.
Via Tinder heb ik nog niet veel succes geboekt, net zoals met Suikerarrangement. Is SA betrouwbaar?
Is RendexVous niet een meer op België gerichte app?Is Rendez-vous een app of een site ? Ik ben zelf recent nog op Tinder geweest, dat is helemaal niets meer, nu weer op Suiker Arrangement sinds deze week. Op dit moment 4 dames die bereid zijn om sex te hebben. Plm 300 per date.
Bij suiker arrangement is een handigheidje om snel oude profielen niet te zien.......Suikerarrangement is een mix van serieuze dames, golddiggers en kapsonesgeitjes. En helaas veel profielen die ooit zijn aangemaakt maar niet actief lijken te zijn. Daar wordt niks aan gedaan. Ik zou er 30 eu tegenaan gooien en een maandje gaan kijken. Er is een chatfunctie dus dat filtert wel de dames.
Toch even mijn bedenkingen bij zo een dates, hoe komen ze aan 300€ , zijn het hitsige sugar babes die elke avond wel een groen briefje en geel briefje lusten? alles hangt natuurlijk van de service af en hoe ze zich presenteren, jonge vrouwen zijn wel terughoudend/voorzichtig met alles wat 1/1 afspreken inhoudt. Vaak gehoord dat er wel stalking en opdringerigheid is bij alle apps...Is Rendez-vous een app of een site ? Ik ben zelf recent nog op Tinder geweest, dat is helemaal niets meer, nu weer op Suiker Arrangement sinds deze week. Op dit moment 4 dames die bereid zijn om sex te hebben. Plm 300 per date.
Sexjobs en Kinky zijn zeker interessant voor betaald seksueel contact. Wel op uw hoede zijn voor de vele fakers.
Met Badoo en Rendez-Vous heb ik het meeste succes. Soms moet je wat geduld hebben, maar er zitten veel singles op en gehuwde vrouwen die vreemdgaan.
Heb een tijdje op Tinder een profiel gehad en op gegeven moment had ik zoiets van: Fuck it, ik zet het geld tekentje in mijn text. Binnen een half uur was ik weg.Zojuist heb en tinder en badoo en feeld geïnstalleerd. Maar bij het maken van je profiel. Vermeld je dan gelijk waar je op zoek naar bent en of eventueel openstaat om te betalen voor sex. Of heb je een normale profiel en later pas hierover