Beste chatbox, dating sites, apps

Henkietankie

Snuffelaar
14 aug 2022
3
0
Goedendag allen,
Op dit subforum zie ik verschillende topics die zijn aangemaakt over verscheidene apps/sites met verschillende ervaringen, waarvan merendeels verjaard.
Nu wil ik een objectief onderzoekje doen om te achterhalen waar de beste kansen liggen om bv een ONS en/of FWB te vinden.

De vragen die ik heb:
-Welke site/app heb je gebruikt?
-Hoeveel gratis nzc dates heb je gehad? (betaling voor hotelkamers tellen niet mee)
-Hoe lang ben je actief (geweest) op deze site/app?

Als ik een aantal antwoorden heb verzameld zal ik dit in een poll verwerken.

Mvg, Jerry

BareBear

Toogplakker
17 aug 2022
37
22
Tinder, op 4 jaar tijd in totaal 10 vrouwen geneukt en dan nog redelijk wat dates waar er niets gebeurd is of hoogstens wat gekus en gefriemel of een bj. Vier zonder condoom gedaan. Drie vroegen expliciet voor condoom. Bij de andere haalde ik het zelf boven.

Moest ik flexibeler zijn konden het er meer geweest zijn, veel geïnteresseerden moeten afwijzen wegens te moeilijk om met af te spreken. Als getrouwde man niet altijd evident om paar uur weg te zijn voor een date aan de andere kant van het land :lol:

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ik ben ooit een paar jaar lid geweest van 'Twoo' en het was een ramp. Alle dames die wouden chatten waren 50+ en buiten mijn kwaliteitsnormen... Dan liever geen date dan een slechte date.

Terug
Naar boven