Beste FKK voor meeste kans op bare

motormuis

Toogplakker
26 jul 2015
51
38
Ik wil toch een keer afreizen naar het bare-Ruhr-gebied. Als ik alles topics lees maak je daar grote kans voor een redelijk bedrag.

Maar welke club is nu het het bare-paradijs? Welke zaak hebben ze bij wijze van spreken gewoon geen condooms in huis een is barr een vanzelfsprekendheid? Ik kom er al lezende niet uit..

Ik plan gewoon een dag vrij, afstand is geen bezwaar,

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
In Luderland te Leverkusen wordt ook standaard bare geneukt maar zoals altijd laat niet blijken dat je nieuw bent want dan kan de service alleen maar dalen.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Inderdaad, niet zeggen dat je nieuwe bent. In het geval van de Grimberg... Aantal dames zijn altijd wel aanwezig op een vaste plek, zoals Gabriela of Cosmina. Ze zullen jou niet kennen, maar dan kun je gewoon doen alsof je hun wel herkent van de vorige keer, maar niet hebt gekamerd.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Je hoeft niet altijd te 'faken' , diverse dames over de diverse Rtc's, vragen netjes op de kamer 'mit Gummi?' . Er zijn er ook die al op de bank zeggen dat ze alleen met condoom neuken. Je loopt in Duitsland niet zo snel een 'blauwtje'.

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Ik wil al even naar zo'n FKK maar heb nooit de stap genomen. Komende week heb ik een dag vrij en zou er dan graag eens een dag of stuk van een dag verblijven.
Heb me wat proberen inlezen maar een aantal zaken zijn me nog niet duidelijk.
Wat neem je bv zelf mee?
Ik veronderstel dat je bij aankomst en betalen inkom een locker krijgt alsook een handdoek en badjas?
Je bent volledig ontdaan van kleding en loopt er dan rond in badjas of handdoek om?
Je betaald de dames pas na de kamergang en ze komen dan mee tot ergens aan je locker?
Je kan er douchen maar zorgt zelf voor de nodige producten moest je die nodig hebben (douchegel, shampoo)?
Mijn Duits is beperkt tot het bestellen van een drankje en de diensten die we hier allemaal zo leuk vinden. Kan je er een praatje slaan in het Engels?
Welke FKK zou goed zijn om te starten als nieuweling? Ik kom vanuit België.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
@Barth
.
Wat jezelf mee kan nemen zijn slippers. Deze zijn aanwezig in de club maar misschien is je maat niet aanwezig als je er bent en er veel mannen aanwezig zijn. Een badjas kun je meenemen maar is niet gebruikelijk. Je krijgt 2 handdoeken mee van een dame als je binnenkomt. Een om je mee af te drogen en een om om je middel te doen zodat je pik niet te zien is. Je bovenlichaam is dus onbedekt. Na betaling krijg je een sleutel voor de locker voor je waardevolle spullen. Deze bevindt zich altijd vlakbij de balie waar je ook afrekent met de dame met wie je hebt gekamerd. Je betaalt een dame dus achteraf. Een andere sleutel of dezelfde sleutel is voor de kledinglocker.
Douchegel en shampoo moet je zelf meenemen. Er is wel zeep in een dispenser maar wellicht bevalt die je niet dus ik zou zeggen neem je eigen producten mee. Bestellen van drank is niet van toepassing. Er zijn frisdrankautomaten bij de balie en je tapt zelf je drankje (cola/fanta orange oid). Ook koffie pak je zelf. Er zijn dames die Engels juist prefereren boven het Duits maar uiteraard spreek je met de meeste dames het beste in het Duits als je naast een dame op een bank zit.

Als je met een bepaalde dame wil kameren ga je eerst naast haar op de bank zitten. Daar kan een dame al sexuele handelingen met je doen als aftrekken, (tong)zoenen of PZC. Zeg maar gemiddeld 5 tot 10 minuten is gebruikelijk om naast een dame op de bank te zitten. Uiteraard maak je een praatje met de dame en kun je je wensen aan haar kenbaar maken. Vervolgens loop je met haar mee om een kamer op te zoeken om er vervolgens seks mee te hebben. Na de kamergang loop je naar de locker waar je je geld in hebt geborgen en geeft de dame haar beloning al dan niet met een fooi.

In NordrheinWestfalen (NRW) heb je diverse RTC-clubs waar bare neuken, dus zonder condoom, de norm is maar niet iedere dame doet dit automatisch en zeker niet bij nieuwe klanten dus als je graag zonder condoom wil neuken en in haar kutje wil klaarkomen, dus CIP, bespreek dat vooraf op de bank. Voor NZC met CIP betaal je niks extra's. Alleen voor anaal als een dame dat tenminste doet betaal je vaak 20€ extra. Kamerprijzen liggen vast. Tarieven staan op papier met de bijbehorende tijdsduur.
Enkele RTC-clubs waar ik kom:

villa venus (Duisburg);
arabella (Bochum);
grimbergsauna (Gelsenkirchen);
luderland (Leverkusen);
villa verena (Dortmund);
villa Romantika (Recklinghausen)

Vanuit Belgie is villa venus waarschijnlijk de dichtsbijzijnde club dus is dit misschien de beste keuze voor je 1e bezoek aan een FKK/RTC-club.

Succes in ieder geval en als je een club hebt bezocht zou het leuk zijn je bevindingen op dit forum te plaatsen.

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
168
En tamelijk dichtbij vanuit de Lage Landen is ook Club Laluna in Moers. Vroeger waren condooms daar zo goed als onbekend.... de laatste maanden geraken die er toch wat meer ingeburgerd...

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
168
Een heel eind verderweg, voorbij Frankfurt, is er natuurlijk nog FKK Dietzenbach, in de gelijknamige gemeente...
Ook daar ga je een maagdelijk spleetje niet gauw vinden....

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ik ben volgende week in de buurt van Dusseldorf en blijf er overnachten.
Weet niet welke club of FKK te kiezen.
Gaat er hem niet over intensief te neuken, wel een gezellige avond met beetje wellness, eten, en een nzc-partijtje met een slanke meid.
Iemand raad?

K6A

Snuffelaar
18 jan 2024
6
2
Mijn eerste keer was bij Villa Venus en dat vond ik een goede keuze, kan ik je van harte aanbevelen voor je eerste bezoek aan een FKK. Bare is daar geen probleem, anaal bare bij veel dames ook niet. Te voorbereiding is er een zeer uitgebreid topic hier op het forum om door te lezen, daarna kom je er binnen alsof je er al tig keer bent geweest.

Veel plezier!

freek12000

Toogplakker
5 sep 2018
50
6
@Barth
.
Wat jezelf mee kan nemen zijn slippers. Deze zijn aanwezig in de club maar misschien is je maat niet aanwezig als je er bent en er veel mannen aanwezig zijn. Een badjas kun je meenemen maar is niet gebruikelijk. Je krijgt 2 handdoeken mee van een dame als je binnenkomt. Een om je mee af te drogen en een om om je middel te doen zodat je pik niet te zien is. Je bovenlichaam is dus onbedekt. Na betaling krijg je een sleutel voor de locker voor je waardevolle spullen. Deze bevindt zich altijd vlakbij de balie waar je ook afrekent met de dame met wie je hebt gekamerd. Je betaalt een dame dus achteraf. Een andere sleutel of dezelfde sleutel is voor de kledinglocker.
Douchegel en shampoo moet je zelf meenemen. Er is wel zeep in een dispenser maar wellicht bevalt die je niet dus ik zou zeggen neem je eigen producten mee. Bestellen van drank is niet van toepassing. Er zijn frisdrankautomaten bij de balie en je tapt zelf je drankje (cola/fanta orange oid). Ook koffie pak je zelf. Er zijn dames die Engels juist prefereren boven het Duits maar uiteraard spreek je met de meeste dames het beste in het Duits als je naast een dame op een bank zit.

Als je met een bepaalde dame wil kameren ga je eerst naast haar op de bank zitten. Daar kan een dame al sexuele handelingen met je doen als aftrekken, (tong)zoenen of PZC. Zeg maar gemiddeld 5 tot 10 minuten is gebruikelijk om naast een dame op de bank te zitten. Uiteraard maak je een praatje met de dame en kun je je wensen aan haar kenbaar maken. Vervolgens loop je met haar mee om een kamer op te zoeken om er vervolgens seks mee te hebben. Na de kamergang loop je naar de locker waar je je geld in hebt geborgen en geeft de dame haar beloning al dan niet met een fooi.

In NordrheinWestfalen (NRW) heb je diverse RTC-clubs waar bare neuken, dus zonder condoom, de norm is maar niet iedere dame doet dit automatisch en zeker niet bij nieuwe klanten dus als je graag zonder condoom wil neuken en in haar kutje wil klaarkomen, dus CIP, bespreek dat vooraf op de bank. Voor NZC met CIP betaal je niks extra's. Alleen voor anaal als een dame dat tenminste doet betaal je vaak 20€ extra. Kamerprijzen liggen vast. Tarieven staan op papier met de bijbehorende tijdsduur.
Enkele RTC-clubs waar ik kom:

villa venus (Duisburg);
arabella (Bochum);
grimbergsauna (Gelsenkirchen);
luderland (Leverkusen);
villa verena (Dortmund);
villa Romantika (Recklinghausen)

Vanuit Belgie is villa venus waarschijnlijk de dichtsbijzijnde club dus is dit misschien de beste keuze voor je 1e bezoek aan een FKK/RTC-club.

Succes in ieder geval en als je een club hebt bezocht zou het leuk zijn je bevindingen op dit forum te plaatsen.
Bij La Luna Moers kun je ook slagen

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
In Club Laluna zal je ook nog wel zonder kunnen maar enkel als de dame het aanbied, normaal is het daar 20 euro extra. In hun gouden periode 2015 kon je alle dames zonder nemen, nu hangt het van dame tot dame af. Laatst tijd daar wel veel dames wissels, de huidige lichting ken ik niet. Uitgezonderd Lora die vroeger theke Lisa was. Die zal je wel zonder kunnen nemen.

Terug
Naar boven