Beste FKK voor meeste kans op bare

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@Wellens topic start lezen ,

Beste FKK club voor meeste kans op bare , dan komt La Luna zeker niet in aanmerking , ga ook maar eens op Duitse fora lezen en dan heeft La Luna veel van zijn pluimen verloren de laatste jaren .

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Wat een verschrikkelijk onzin topic en de vraagsteller heeft volgens mij ook niet voldoende moeite genomen e.e.a. goed te lezen. De beste garantie dus voor oneindige discussie.
IK heb de meeste clubs in NRW wel gezien en je kunt nou eenmaal niet alles hebben. En NZC, en eten (al dan niet betaald), en een mooie tuin, sauna, voetbal + F1 op televisie etc etc. Daarom zit het volgens mij zo;

De beste kans op NZC (let op, de beste kans want meiden zijn soms niet te volgen) heb je bij de klassieke RTC's zoals reeds hier beschreven. Villa Veus, Arabella, Romantica etc etc. Daar krijg je dan voor je entree frisdrank en koffie tot je scheel ziet en eventueel nog een sauna. Gaat moeilijk worden om daar een dag in je eentje door te brengen. Goed boek (want je kunt niet overal vrij uit met de telefoon spelen) meenemen is aan te raden.

Dan is er bijvoorbeeld Aca Gold. Hier heb je wat meer entertainment (eten, televisie met sport, dakterras) maar neemt de kans op NZC al af. Er zijn verhoudingsgewijs meer dames die het doen dan in de andere sauna clubs maar je moet ze maar weten te vinden. En zelfs als je ze vindt, dan begint het... De ene doet het gratis, de andere niet, , de volgende doet het alleen met bepaalde klanten (en het criterium is onduidelijk) en anderen zijn verontwaardigd en eer je het weet gaat je naam rond in het kletsclubje.

Verder zijn er nog de grotere clubs die wat luxer zijn (en dus ook duurder qua kamerprijs en entree) die wat meer entertainment bieden. Hier wordt het al wat lastiger een NZC dame te vinden. Natuurlijk gebeurt het. Heb het bijvoorbeeld in Villa Vetigo, Venus, Sky, Salome en tal van andere clubs meegemaakt. Maar het is allesbehalve de standaard en berust vaak op een gelukstreffer.

Doe er je voordeel mee en blijf het forum volgen...

Ohh... een tent waar ik geen ervaring mee heb is 'Dietzenbach'. Die ligt wat verder weg. Heeft op Duitse forum ook een goede reputatie.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ik kwam online 'Club Magnum' in Dusseldorf tegen.
Zou een grote en zeer propere club zijn met goed eten en veel vrouwen. Ietsje duurder, maar dat is het wel waard denk ik. Ik ga ook niet elke week naar Dusseldorf he.
Wat is de mening?

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Inderdaad wel mooie club, best veel en mooie vrouwen maar vragen daar 100 euro voor een half uur en service dan nog steeds vaak niet goed.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Voorlopig krijgt toch de Acapulco Gold mijn voorkeur om te verkennen.
Wel gelezen op de google-reviews dat het er vuil en goedkoop zou zijn, belabberd?

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Magnum is een club die vooral in de nacht draait en bijbehorend publiek trekt. Magnum biedt, los van de dames, een buffet, drankjes en een overdekte rookruimte. Er is ook nog een zwembad en terras. De inrichting is zeer fraai. Dames, uizonderingen daargelaten, vragen bijzonder hoge prijzen en kennen de kunst van het upsellen. Maar daar staat tegenover dat er wel veel stunners zijn.
Het nachtelijke publiek bestaat voor een groot gedeelte uit orientaals publiek.

Jan Enschede

Snuffelaar
13 feb 2022
7
7
Afgelopen woensdag geweest.
Waarschijnlijk wat rustiger als normaal, door de slechte weersverwachting.
De eerste dame die ik trof, blond, volledig blank, sprak een beetje onregelmatig duits,
Anaal en alles zonder voor een half uur € 200.
Ze zat rechts achterin op de leuning van de bank. De zes dames die ik daarna trof nür mit Gummi. Mooie vrouwen daar.
Geen bekende uit een RTC getroffen

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
@Wellens topic start lezen ,

Beste FKK club voor meeste kans op bare , dan komt La Luna zeker niet in aanmerking.
Met, naar verluid, alleen dinsdag FKK tenue is het zelfs geen FKK. Nooit geweest ook geloof ik, het was hooguit 1 dag in de week en op een paar fantastische gangbangs, hééééél lang geleden.

cstarx

Toogplakker
20 jan 2016
38
49
Is er iemand bekend met een FKK club in Hamburg? Ben er in het verleden wel geweest, maar nooit nzc gekregen

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Het lijkt wel of de dames weer steeds lastiger zonder rubber te nemen zijn, net na de corona hadden ze denk ik allemaal een kassaldo tekort maar het is weer aangevuld. Of ze vragen veel te hoge prijzen of ze hebben er geen zin meer in. Afgelopen weekend in Babylon geweest maar alleen maar met rubber geneukt.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Woensdag in de Acapulco Kaarst (Dusseldorf) aanbeland. Was mijn eerste keer in een FKK-club en ben vertrokken met gemengde gevoelens.
Zeer goedkope entree: 30€. Daarmee kan je in badjas eten, sauna nemen, kino kijken, frisdrank dinken. Voor alcoholische dranken moet je bijbetalen.
Binnen in de centrale zaal met zetels draait een dj de muziek keiluid. Later op de avond kwam een zanger zijn performance geven; allemaal oriëntaalse muziek. Ik vermoed dat de eigenaar geen Duitser is.
Er was een overvloed aan jonge bloedmooie slanke meiden die naarmate de avond vorderde meer en meer een gelaten indruk gaven.
Een aantal heb ik de trap op zien gaan met hun vangst. Een heer naast mij deed zijn beklag dat zijn girl beneden veel beloofde maar boven precies alles leek vergeten te zijn. Zelfs haar pussy aanraken met vinger mocht niet. Enkel penetreren met condoom mocht.
Ik heb er verschillende proberen te overhalen om milieubewust plezier te maken. No way.
Dit is dus in Duitsland in die FKK clubs niet meer mogelijk, tenzij misschien een uitzondering die je bij toeval moet ontmoeten.
Herhaling? Als ik toevallig in de buurt zou zijn misschien wel voor de ambiance.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Allemaal,
als oplossing zou ik simpelweg naar een van de vele Gangbangs gaan daar wordt je vooraf op een eventuele Soa gestest en kun je daarna ook je gang gaan.

maandag in maaseik, dinsdag in Wulfrath

kijk op SG Party of Elle naturelle of simpelweg op Gangbang NRW daar is iedere dag wel ergens iets te gangbangen.

gr Alex

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Op soa's als chlamydia en gonorroe kan niet worden getest op korte termijn.
Uitslag daarvan duurt tot een week. Testen die plaatsvinden gaan over HIV waarvan de uitslag binnen 5 minuten bekend is

cstarx

Toogplakker
20 jan 2016
38
49
ATMOS in Hamburg heb ik ook al vaker over gedacht eens te gaan kijken, iemand daar recent nog geweest? Ik twijfel of ik daar naar binnen moet gaan.

Terug
Naar boven