Beste plek in Thailand?

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
@Hansvh welke periode? Probeer google flights even. En zorg dat je vooral datum flexibel bent. Dag later/eerder kan heel veel schelen

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Periode is flexibel.
Op dit moment september naar Odun, november BKK.
Volgend jaar songkran Phuket of weer Odun

bluedorade

Toogplakker
4 jun 2016
53
68
Ach al dat vliegen, boek gewoon de nachttrein 2e klas of 1 ste klas, je spaart een nacht hotel uit , maakt een belevenis mee, en misschien vind je wel een lief meisje op de trein, die liever op propere lakentjes ligt , dan ze in derde klas zit.
De VIP bus eventueel nacht is ook goed te doen, die neem ik altijd, voor mij perfect, stoppen aan seven/eleven, ..... en je ziet nog eens iets ook. Is sneller dan de trein, maar zelfs vip de benendenzetels niet zo confortabel als bed in de trein.
Er zijn 2 busstations in Udon Thani, vragen om gedropt te worden aan Central Plaza station, dat is het oudste van de twee,

het station van Udon, is ook juist waar je wil zijn in Udon, naast nightmarket, naast central Plaza, naast de barretjes van plezier., in het centrum dus
🤪
greetz

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Rechtstreeks naar Laos vliegen is inderdaad lastig. Beste is eerst naar Bangkok vliegen en dan de volgende dag (of een paar dagen later als je eerst goed wilt bekomen van de jetlag) met Air Asia van Don Muang (het oude vliegveld van Bangkok) naar Vientiane.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Eerste twee weken van september ben ik terug in Thaïland, iemand in de buurt van Pattaya of Phuket dan?
Bangkok ga ik maar 1 dagje deze keer.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Ja Udon ken ik…. Vandaar dat ik aan het zoeken ben naar vluchten van en naar Vientiane. Maar krijg alleen maar heel duur of met overstap van 10uur!!

BKK of Phuket is makkelijker.
Vanuit Udon met de bus naar Nong Kai daar kan je de grens over naar Vientiane.
Aande grens even je visum regelen en je bent binnen
Als je laat arriveert in Nong Khai is er nog wat vertier vlak bij de rivier.

Mvg
Naked

Terug
Naar boven