Beste RTC/FKK

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Ik ging ook vroeger meestal naar GT, Bernds en PSR. Kaarst is ondertussen ook gesloten, Samya is een nightclub geworden (niet voor mij), Dierdorf en Acapulco te ver. 'k ga nu naar Babylon, Sixsens en Yin Yang ... super clubs. Laatste 2 liggen in Nederland (Limburg)
Maar in de Nederlandse clubs moet je AO dames toch met een lampje zoeken of niet?

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Vrijdag ga ik naar LL na een lange tijd en vrijdag/zaterdag wilde ik nog 2 clubs bezichtigen in de NRW streek.

Welke club heeft dames met goede rondingen (dikke billen en borsten), aangezien dat mijn smaak is (alleen nzc)? Graag ook vermelden welke dames.

Recensies zullen zeker volgen.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Maar in de Nederlandse clubs moet je AO dames toch met een lampje zoeken of niet?
Nee, een respectvolle houding, wat tederheid, empathie, een respectabele leeftijd, een doos Belgische pralines, een paar mooie bankbiljetten en de uitslag van een recente test zijn effectiever dan een lampje :) .

Laatst bewerkt:

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
Princess is niet meer aanwezig in Romantika. Ze werkt nu in een saunaclub in Dorsten waar ze onze hobby niet meer uitoefent maar haar service was in Romantika al niet compleet (ao-light).
Ze doet het liever met condoom en dat is beter voor haar verklaarde ze mij.
Princess: Bedoel je dan de saunaclub "Luxe Inn" in Dorsten ???

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Precies; maar misschien is ze inmiddels alweer vertrokken. Onze hobby doet ze daar helaas niet meer

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
...misschien is ze inmiddels alweer vertrokken...
Dank voor je antwoord. Ben eens op Freiercafe even naar deze saunaclub gaan kijken en de commentaren zijn niet bepaald heel positief.... Weinig meiden.... Onze hobby is misschien wel mogelijk bij een goede persoonlijke aanpak, en zeker als er maar weinig bezoekers komen...

Wat niet belet dat mijn nieuwsgierigheid toch gewekt is.... Maggie (van bericht 36) lijkt me wel wat... Met een body-2-body en wat massageolie wordt misschien veel mogelijk.... (met latina's weet je nooit).

Zal wel mei of juni worden vooraleer ik er geraak. Arabella, Verena, Venus en Sky (latina's) komen dan ook aan de beurt. Intussen allemaal al veel te lang geleden...

Mitchell McDeere

Snuffelaar
7 aug 2024
11
8
Is er een ervaren FKK/ RTC bezoeker die een tabelletje kan maken met de clubs, wel/ geen sauna en buffetfaciliteiten, hoeveel dames doorgaans, entreeprijs, wel of geen nzc mogelijk, wel of geen sex in openbare ruimte mogelijk. Misschien andere interessante kenmerken? Ik snap overigens dat wat vandaag goed is morgen weer anders kan zijn. Is Bernd's gesloten?

Een kaartje van Duitsland met daarin de clubs vermeld helpt ook al.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Kan jij ook maken, hoef je niet ervaren voor te zijn. Begin met de NZC clubs die op dit forum worden benoemd en breidt uit.

Op Google Maps kan je lijstjes maken met notities erbij. Die kan je geloof ik ook delen.

Bij mijn weten is Bernds een paar jaar geleden definitief gesloten. Eigenaar wilde stoppen (pensioen?) en kon geen opvolging vinden.

Terug
Naar boven