Betaaldatingsites zoals Rendez-vous en Relatieplanet

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Je moet een abonnement hier betalen maar geloof me al mijn exen daar leren kennen en zeker de moeders kon je probleemloos na 1'ste date bare neuken.

Het kost wel meer moeite omdat telkens om serieuze relaties ging. Het blijft mijn beste tijd, geen enkele betaaldate kon tippen aan die met mijn vorige vriendinnen.

Dates duurden langer en goedkoper: uiteten, naar sauna en cinema gaan doe ik ook graag dus was geen probleem daarvoor te betalen (ikzelf of zij of samen hè:).

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Blijven de 2 beste sites om serieuze vaste relaties te scoren voor wie dat wilt, zoals ik. Tinder lukt ook soms maar de alleen-maar-sex-mannen maken het minder goed voor de anderen:).

Denk eraan, relaties is vaak goedkoper dan iedere week (of zelfs dag) te wandelen. Ook al kost uiteten, sauna, cinema, koken, enz. wat geld haha

A

Anonymous

Guest
Vroeger lid geweest van Rendez-Vous. Als twintiger meermaals mijn zak mogen ledigen in een vrouw van 54 en in eentje van 45. Daten ging na verloop van tijd wel moeilijker wegens beperkt aanbod en lidmaatschap opgezegd. Hoe is het aanbod nu?

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Het blijft natuurlijk de keuze of je gaat voor de losse contacten en dates of echt op zoekt naar serieuze vaste relatie zoals ik.
Tja, betalen zul je want je kan anders geen berichten lezen en zelfs soms geen foto's zien. Tinder blijft de ideale gratis app maar daar moet je geluk hebben en ik weet dat de dames op rendez-vous en relatieplanet voor lange termijn gaan.

Iedere dag sex met dezelfde was het beste ooit haha:).

Je moet wel meer tijd geven aan het sturen en lezen van mails, op 1'ste daten vaak eerst babbelen en zien of het klikt. Daarna kan het snel gaan, bij mij telkens vanaf 2'de date all in. En altijd Bare, nooit werd mij condoom voorgesteld.

Maar hoofdvoorwaarde is geduld hebben en niet direct sex (zelfs niet geknuffel, gestreel, wederzijdse mastubatie, kussen). Of je verliest jouw kans op meer. Ik kies hiervoor ipv losse contacten en paydates.

Bern

Toogplakker
7 jun 2018
61
9
Maar dit is gewoon een relatie... En ik moet toegeven dat ik oo het einde van mijn vorige relatie een condoom moest vebruiken wegens omstandigheden maar het is toch vrij normaal om bare seks te hebben met je partner? Enfin ik betaal liever wat meer om na afloop juist geen contact te hebben maar ik dacht eraan om ematching te proberen en wie weet.

Terug
Naar boven