Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze site heeft me liggen gehas. 2x besteld en niet toegekomen. Ik koop er dus nimmerhttps://www.kamagrakopen.nl/cobra-120mg
Volgende dag in huis, geen kalktabletten
Vandaag ineens envelop binnen, 50 dagen na betaling, kijk erin en zie iets wat ik NIET had besteld, en dan ook nog met uiterlijke houdbaarheid maart 2024! Stelletje oplichters bij kamagra24.nl.Blijf weg ook bij Kamagra24.nl.
Natuurlijk, vooruitbetalen, maar dan iets ontvangen, hoe maar.
Tijdje krijg je slappe excuses over trage Postnl (over twee weken!), dan sturen ze het zogezegd opnieuw, maar weer geen spoor van te zien. Ook geen reactie als ik vraag om zending met track en trace, en aanbiedt om extra voor te betalen.
Inmiddels muisstil, maar mijn centen zijn weg.
Peter , word jij hiervoor betaald om anti alles anders dan apotheek te zijn?En vaak goedkoper en zeker van de echtheid ik schreef het al wel 100 keer. Maar wat baten spiraal of pil al het wijf niet neuken wil.

Enkel betaal je dan de hoofdprijs, in het grijze circuit kosten die middelen geen drol meer tegenwoordigSildenafil laten voorschrijven door je huisdokter en te bekomen bij de lokale apotheek. Eenvoudiger kan niet !![]()
Hoe het in Nederland zit weet ik niet maar in België wordt 90 procent door het ziekenfonds betaald.Enkel betaal je dan de hoofdprijs, in het grijze circuit kosten die middelen geen drol meer tegenwoordig
En betalen met bitcoins via Rabobank LitouwenBlijf weg ook bij Kamagra24.nl.
Natuurlijk, vooruitbetalen, maar dan iets ontvangen, hoe maar.
Tijdje krijg je slappe excuses over trage Postnl (over twee weken!), dan sturen ze het zogezegd opnieuw, maar weer geen spoor van te zien. Ook geen reactie als ik vraag om zending met track en trace, en aanbiedt om extra voor te betalen.
Inmiddels muisstil, maar mijn centen zijn weg.