Bevestiging voor alles wat je doet

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Geen idee wanneer je die dan krijgt bij normaal forumgebruik?

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Als ik alle berichten gelezen wil markeren, of iets met persoonlijke berichten. Kunnen deze trouwens verwijderd worden? In het vorige forum kon dit wel. Persoonlijk hou ik mijn mailbox liever leeg.

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Tuurlijk je kunt alles selecteren en dan verlaat conversaties

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Verlaten is niet verwijderen, dat staat er ook als informatie bij. Ze worden enkel onzichtbaar. Ik hou persoonlijk niet zo van dossiervorming ;)

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Je vroeg voor je mailbox leeg hebben, dat kán. Zolang andere deelnemers de conversatie niet hebben verlaten blijft het gesprek logischerwijze bestaan. Zodra alle deelnemers een conversatie hebben verlaten wordt het gesprek daadwerkelijk verwijderd uit de database.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Ik vind vreemd dat je berichten niet kan verwijderen, ben dit nog nooit tegengekomen. Kan je dit wel aanzetten? Lijkt me ook vanuit beheertechnisch oogpunt wenselijk. Maar je gaat er vanzelf achter komen als je db explodeert van de overbodige berichten ;)

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Ik denk dat je je vergist dat er een verschil zou zijn met het vorige forum?

Als jij daar een ontvangen bericht "verwijderde" dan verdween dat bericht ook niet bij de verzender uit zijn verzonden berichten, en als jij een bericht uit jouw verzonden berichten "verwijderde" dan verdween dat ook niet bij de ontvanger uit zijn Postvak In.

Pas als aan beide kanten een bericht werd verwijderd verdwijnt het van de server en dat is hier hetzelfde alleen wordt het nu expliciet anders genoemd zijnde conversatie verlaten ipv je (eigenlijk onterecht) te zeggen dat je iets verwijderd.

Terug
Naar boven