Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Is het mogelijk om de bevestigingsvraag voor een actie op het forum uit te zetten? Vragen of ik zeker weet of iets wil doen begint een beetje te irriteren
Als ik alle berichten gelezen wil markeren, of iets met persoonlijke berichten. Kunnen deze trouwens verwijderd worden? In het vorige forum kon dit wel. Persoonlijk hou ik mijn mailbox liever leeg.
Je vroeg voor je mailbox leeg hebben, dat kán. Zolang andere deelnemers de conversatie niet hebben verlaten blijft het gesprek logischerwijze bestaan. Zodra alle deelnemers een conversatie hebben verlaten wordt het gesprek daadwerkelijk verwijderd uit de database.
Ik vind vreemd dat je berichten niet kan verwijderen, ben dit nog nooit tegengekomen. Kan je dit wel aanzetten? Lijkt me ook vanuit beheertechnisch oogpunt wenselijk. Maar je gaat er vanzelf achter komen als je db explodeert van de overbodige berichten
Ik denk dat je je vergist dat er een verschil zou zijn met het vorige forum?
Als jij daar een ontvangen bericht "verwijderde" dan verdween dat bericht ook niet bij de verzender uit zijn verzonden berichten, en als jij een bericht uit jouw verzonden berichten "verwijderde" dan verdween dat ook niet bij de ontvanger uit zijn Postvak In.
Pas als aan beide kanten een bericht werd verwijderd verdwijnt het van de server en dat is hier hetzelfde alleen wordt het nu expliciet anders genoemd zijnde conversatie verlaten ipv je (eigenlijk onterecht) te zeggen dat je iets verwijderd.