Bianca Cardate Lier

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Opgepast voor deze dame. Ze laat je voor niks naar daar komen.
Ofwel staat haar pooier er waar je moet aan betalen waarna je vervolgens volledig wordt bestolen of ze spreekt met jou af maar ze is niet op de plek van afspraak. En je stuurt niet met haar maar met de pooier voor afspraken.

Iedereen doet ermee wat hij wilt.

Bijlagen

• Naamloos-10.jpg
    Naamloos-10.jpg
    131,4 KB · Weergaven: 366

luc

Toogplakker
22 mei 2018
47
13
3x mee afgesproken
2x niks gezien
3x wou ze niks van de afspraken en eerst geld dus haar laten staan.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Plaats van afspraak? De bus of in Boechout? Voor zij die het riskeren o niet haar GSMnr begint met 0475.

Laatst bewerkt:

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Ooit eens ne foto van van gekregen en bijna mijn eten van de hele week uitgekotst.

Da's Ma Flodder!
Waarom zou ge daar zelfs mee willen afspreken, laat staan daar fysiek contact mee hebben en er dan ook nog voor willen betalen.

Toch triestig waar men hier allemaal op kruipt soms.

Trouwens... Die verandert tegenwoordig verschillende keren per dag van naam en locatie. Dat zegt al meer dan genoeg.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Prijs uzelf gelukkig.

Dat was net in 't begin dat ze adverteerde.... Ze heeft ook nog een tijdje met foto geadverteerd.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
ik heb eens een cardate gehad met haar en alles is goed verlopen
pooier is haar man :)
ze was volledig naakt onder haar jas die ze ook vlot opentrok

ik heb enkel pijpdate met haar gehad en m.i. doet ze geen bare

Aster1

Snuffelaar
27 apr 2022
12
2
Opgepast voor deze dame. Ze laat je voor niks naar daar komen.
Ofwel staat haar pooier er waar je moet aan betalen waarna je vervolgens volledig wordt bestolen of ze spreekt met jou af maar ze is niet op de plek van afspraak. En je stuurt niet met haar maar met de pooier voor afspraken.

Iedereen doet ermee wat hij wilt.
Niet meegemaakt, heb er eens een afspraakje mee gehad op een parking. Was misschien wel niet moeders mooiste als je een Oost-Europese blondine van 1m80 vol plastiek zou verwachten 🤣 maar wel een heel lieve dame. Haar partner stond inderdaad iets verderop geparkeerd, en het enige rare tijdens die date was dat ik na een tijd wel voetstappen rond de auto hoorde, maar aangezien de ruiten aangedampt waren niemand iets kon zien 🤪. Voor de rest was het een leuke date, zonder negativiteit.

• Like
Waarderingen: ntp
Terug
Naar boven