Pipodeclown2
Toogplakker
- 7 okt 2019
- 246
- 452
Eerste keer geweest voor soa test omdat ik nogal wat (amateur) dames zonder condoom geneukt heb laatste jaren. Echte klachten heb ik niet maar af en toe toch wat jeuk of afscheiding en dan ga je twijfelen.
Afspraak bij een anonieme kliniek.
Wordt binnen gelaten door een super lekkere meid die vervolgens vrij sturende vragen stelde over m'n contacten. Zo van "jij hebt alleen vaginaal contact gehad met vrouwen toch?". Als je het dan al lastig vond om te vertellen dat je drie shemales geneukt hebt zc dan wordt die drempel ook weer hoger. Had ik niet gedaan overigens maar toch.
Vervolgens loop je met je potje naar het toilet langs een aantal kantoren en mensen, heel ongemakkelijk.
Maar goed uitslag was allemaal negatief dus ik was wel blij
Afspraak bij een anonieme kliniek.
Wordt binnen gelaten door een super lekkere meid die vervolgens vrij sturende vragen stelde over m'n contacten. Zo van "jij hebt alleen vaginaal contact gehad met vrouwen toch?". Als je het dan al lastig vond om te vertellen dat je drie shemales geneukt hebt zc dan wordt die drempel ook weer hoger. Had ik niet gedaan overigens maar toch.
Vervolgens loop je met je potje naar het toilet langs een aantal kantoren en mensen, heel ongemakkelijk.
Maar goed uitslag was allemaal negatief dus ik was wel blij