Bizarre en creepy dates

Voormalig lid 4559

Toogplakker
6 jan 2017
133
22
Hebben jullie wel is bizarre dates gehad waardoor de sex waar je uiteindelijk voor kwam niet door ging?
Ik had zo 2 jaar geleden een date via speurders. Ik had een vrouw geappt die ontving in Ridderkerk op een dijk. Ze zei van ik heb paar honden die zet ik wel in de tuin. Prima. Dus ik een tijd met haar afgesproken en ben naar haar adres gereden. Verderop de auto geparkeerd en ongeveer 50m gelopen naar het huis. Toen ik op de bel drukte gingen de honden in de tuin tekeer en ze klonken groot. Heel groot. :shock: Afijn dus ik naar binnen bij haar had ze nog een hond binnen wat leek op een collie, had ze 3 a 4 vogelkooien met kaketoes erin. En nu komt het bizarre en meest creepy van allemaal. Overal had zij terraniums met slangen, hagedissen etc. Ze zei doodleuk laten we neuken tussen de beesten. Ik had zoiets van kan t niet boven in je slaapkamer? Als je niet bang bent voor spinnen dan kunnen we best boven neuken. Ik heb rechtsomkeert gemaakt en ben naar huis gegaan. Sindsdien niks meer van haar vernomen of elders gezien.

Hebben jullie soortgelijke ervaringen dat het te bizar of te creepy werd ? :roll: :lol:

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Ik had ooit eens op Sexjobs een adv gezien. En ik haar geappt. Wat bleek dat ze nog geen 200 meter bij me vandaan woonden.
Ik op een avond dr naar toe. Het was allemaal best raar. Ze zat steeds uit een fles te drinken. Wat bleek nu? Ze maakte zelf ghb.
Ze dronk wel meer dan één liter per dag op. Terwijl ze zei tegen me. Als jij hier een slokje van neemt val je bewusteloos neer. Maar even later. Naar haar slaapkamer gegaan, toen nam ze nog een paar neutjes. En toen ging ze ook zo doggystyle voor me liggen. Ik zei heb je geen condooms? Ze zei, ik ga toch niet voor niks zo zitten. Ik heb dr maar gebruik van gemaakt. Ze trilden en zweten. Maar ik mocht dr in ieder gaatje uitwonen. Maar later toch maar alles in dr kutje achtergelaten. Een paar dagen later appte ze me. Ze zei dat gaan we niet meer doen zonder, want ik ben niet aan de pil. Ik dacht , je slikt ik weet niet hoeveel pillen. Maar de pil weer niet. Achteraf dacht ik wel, je zou zo iemand maar zwanger maken. Wat voor kind komt dr dan ter wereld.

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Denk een jaar of 10 geleden uitgenodigd door een vrouw om haar vol te spuiten ze had een foto van iemand anders gestuurd. Toen ik daar toekwam man deed de deur open vrij marginaal kot met een paar honden. Die zei boven 2de deur links....moest dit betalend zijn was ik al weg maar bon het is gratis dus even gaan kijken :lol: mijn goesting was direct over toen ik haar zag! Ik heb er vriendelijk voor bedankt die man was niet happy dat ik haar niet wou neuken gelukkig zonder al te veel problemen buiten geraakt.

Brr als ik daar aan denk genoeg om een uur slap te blijven :D

Ragemos

Toogplakker
20 mei 2019
77
47
Befchamp zei:
Als jij hier een slokje van neemt val je bewusteloos neer. Maar even later. Naar haar slaapkamer gegaan, toen nam ze nog een paar neutjes.
Dit met een tinder-date gehad waar ik op het laatste moment op de avond nog naartoe ging. Bleek dat ze wel van dat spul hield, mooie half-marokkaanse griet. Begon allemaal héél leuk en gemoedelijk, voordat we er echt aan toe kwamen nam ze nog wat extra en toen was er dus geen land meer mee te bezeilen. Heb het er ook niet meer op gewaagd omdat ik bang was dat het achteraf niet in goede aarde zou vallen en om het feit dat ze vrijwel van de kaart was. Uiteindelijk om half 5 in de ochtend onverrichte zaken naar huis gegaan toen ik dacht dat het wel goed met der zou gaan.

En natuurlijk de rare oplichters/overvallers/chanteurs waar ik meer over gelezen heb, een keer in Zoetermeer voor een flat gestaan waar een paar gasten "verdekt" opgesteld leken te staan. Rare communicatie over de app, bellen kon niet en ik moest via de bergingsingang naar binnen. Daar toch met enige haast vertrokken.

Voormalig lid 16990

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
252
78
Een keer in Utrecht-Langerak een overnachting gehad met een leuke dame.
Tijdens het kletsen beneden in de woonkamer komt via de achter deur opeens een jaloers 'vriendje' binnen.
Of het nou haar vriendje of van haar huisgenootje was ben ik nooit achter gekomen.
Die gast sloeg een lamp stuk pakte geld van de tafel wat er nog lag en vertrok weer.
Verder aardige date gehad maar wel aparte sfeer de rest van de avond/nacht.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ragemos zei:
En natuurlijk de rare oplichters/overvallers/chanteurs waar ik meer over gelezen heb, een keer in Zoetermeer voor een flat gestaan waar een paar gasten "verdekt" opgesteld leken te staan. Rare communicatie over de app, bellen kon niet en ik moest via de bergingsingang naar binnen. Daar toch met enige haast vertrokken.
Dit heb ik een paar maanden geleden meegemaakt in Amsterdam. Ik aangekomen in de straat van afspraak. Moest ik eerst een naambordje van de straat door appen. Toen zag ik al even later iemand door de straat rijden in een dikke auto met telefoon aan de hand. Toen wilden ze me nog het nummer van het huis niet geven. Moest ik eerst een app downloaden om mijn locatiebepaling aan te zetten op mn telefoon zodat ze precies konden zien waar ik was.

Heb ik natuurlijk niet gedaan. Wie weet kunnen ze je wel helemaal tot aan huis volgen dan. Ik was op de fiets. Ik heb een andere route genomen waar je niet met een auto te volgen bent. Daarna direct nummer geblokkeerd toen ik weer terug was.

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Ten tijde van de lockdown, zat te kijken op bull chat, plots sprak een dame mij aan, wat op zich al een beetje de omgekeerde wereld was. Bleek een koppel te zijn en die vrouw wou geneukt worden.
Dacht dat het fake was natuurlijk maar zij was vrij volhoudend en vroeg om te bellen. En inderdaad een vrouw, ze was wel eind de 50 en vroeg of dat een probleem was en ik zei dat het allemaal prima was, ze had mij eruit gepakt op locatie zei ze want ze bleken een bos verder te wonen.
Dame kwam heel normaal over en ik kreeg het adres, kwam aan bij een redelijk lux appartementsgebouw in een deftige wijk. Bel aan, komt er een heel oude man open doen en zegt dat het op het einde vd gang te doen is.

In mijn hoofd was dat een man die mogelijk niet meer kon en vervanging nodig had.

Kom het appartement binnen en zie met een half oog zo'n ziekenhuisbed staan, ahja van het oude mannetje waarschijnlijk. Het rook ook een beetje duf maar verder netjes en ik wacht in de gang op het mannetje. Ga maar naar die kamer en wijst naar de kamer met het ziekenhuisbed....

Goed ik stap die kamer binnen en daar ligt inderdaad een vrouw, in dat bed, way ouder dan eind de 50, ook echt een oude vrouw, niks lingerie, setting of tanden in. Aantrekking echt 0.0

Heb dan maar heel vriendelijk bedankt en ben terug vertrokken. Tot grote ontsteltenis van de oude man.

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Vroeger zocht ik vaak 's avonds laat naar dates via chatbabe of bullchat of Afspraakjes, dan kom je sowieso wel is op plekken die wat obscuur zijn.
Op een hete zomeravond aan de praat geraakt met een man die kandidaten zocht voor een gb en ik moest bellen, so I did.
Kreeg een wat rare man ad lijn maar hij gaf me een adres.
Bleek in een stad in de Kempen te zijn, matige buurt, maar kon erger. Ik moest naar een adres komen en dat bleek een kerk te zijn. Bevestigde mijn aankomst en uit een portaal kwam plots een man. Erg onverzorgd, zwetend en snoof tijdens ons gesprek wel erg vaak. Had al weinig zin in een gb met hem erbij.
De gb moest nog beginnen zo bleek, wat alarmbellen gingen af want hij vroeg alvast af te rekenen.
Bwa maat dat ga ik niet doen en ik verwacht nog wel wat deelnemers en een vrouw natuurlijk.
De vrouw was er en hij nam me mee een straat in, vanachter een raam wuifde idd een donkere deerne.
Ook nu vroeg die alvast voor een voorschot.
Weer zei ik, laten we nog even wachten op meer deelnemers, ik kom wat later terug en toen veranderde de toon vh gesprek en werd het minder gezellig.
Hij wou geld voor onkosten, voor de dame,...

Bepaald moment wandelde ik weer naar mijn wagen en hij bleef me volgen, dacht even dat het fysiek ging worden maar uiteindelijk stopte hij toch.

Denk dat dit gewoon een ordinaire junk was.

jarhead

Toogplakker
24 dec 2019
68
43
Jaren geleden, het moet ergens in 2009-2010 zijn geweest (ik was nog een jonge knaap), via SJ gereageerd op een advertentie van een meid.
Ze deed aan privé ontvangst. Nadat we telefonisch een afspraak hadden gemaakt ben ik naar het adres gereden.
Het adres bleek een een of ander verpauperd vakantiepark op de Veluwe. Op een stikdonker parkeerterreintje me auto neergezet en al bellend de aanwijzingen opgevolgd om bij de ontvangstlocatie te komen. De locatie bleek een oude aftandse stacaravan te zijn uit het jaar kruik.
Eenmaal binnen bleek die meid aanzienlijk forser dan op de foto's en ook was er ineens niks mogelijk terwijl we eerder afspraken hadden gemaakt.
Ik zag het niet zitten en vertelde dat, bleek dat er nog iemand aanwezig was.
Komt er achter uit een hokje een oudere vrouw, type ma Flodder, die beweerd haar moeder te zijn.
Begint dat wijf toch een felle discussie over waarom ik er vandoor wil en of haar dochter te min voor me is. En of ik het overeengekomen bedrag nog wel even wil achterlaten, dat dacht ik niet. De sfeer werd behoorlijk grillig.
Ik er dus snel vandoor, terug naar me auto. Op het moment dat ik de parkeerplaats af rij komt er een BMW of Mercedes met witte platen de parkeerplaats op.
Nou kan het puur toeval zijn, maar ik wist ff niet hoe ik het had. Heb toch wel even het gaspedaal wat dieper ingedrukt en een paar straatjes extra gepakt😅

willemr

Toogplakker
27 nov 2018
32
63
Zo'n 20 jaar geleden was ik bij een festival en raakte daar aan de praat met een leuke vrouw.
Ik pakte haar lekker overal vast en dat vond ze prima. Dat werd neuken dus.
Ze bleek in de buurt te wonen en we gingen dus naar haar huis, beter dan het tentje van mij :)

De trap op naar haar slaapkamer en binnen mum van tijd lagen we puur natuur te neuken. Het klikte lekker. Vrij snel ging de voordeurbel en toen we daar niet op reageerden werd er op de deur gebonkt. Ze vertelde dat ze net was gescheiden en het waarschijnlijk haar ex was!
Afijn, dat mocht de pret niet drukken.
Maar even later was er een enorme knal en kwam die ex door het slaapkamerraam heen naar binnen gevlogen waarbij het raam dus aan diggelen ging. Hij sprong op het bed en begon wild om zich heen te schoppen. Ik schrok me helemaal wild, pakte mijn stapeltje met kleren en rende naar beneden.
Ik kreeg de achterdeur niet snel open en daar kwam die gast er ook al weer aan. Ik vreesde het ergste maar hij liet me naar buiten!
Een paar honderd meter verder trok ik op straat mijn kleren maar eens aan, bleek dat ik haar spijkerbroek mee had. Ik ben terug gelopen en heb haar spijkerbroek over de schutting gegooid. Mijn broek lag nog in haar huis maar ik ging niet meer terug ;). In mijn onderbroek ben ik terug naar het festivalterrein gelopen.
De volgende dag moest ik aan iedereen uitleggen hoe ik nou aan dat blauwe oog kwam (hij raakte me met een schop op het bed) maar ik heb het allemaal maar niet precies uitgelegd...

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
In een privehuis in Arnhem met de dame douchen en toen wij terug op de kamer kwamen lagen de kleren anders. Bij het aankleden merkte in dat mijn mobiel en portemonnee weg waren.
Dame vd kamer zei dat kan niet. Eigenaar erbij gehaald en er was gelukkig maar één andere dame in de huiskamer. De eigenaar verdacht haar al een tijdje. Na lang aandringen en dreigen met de politie ed kwamen ineens mijn spullen uit haar tas.
privehuis bestaat inmiddels niet meer.

Jesper

Snuffelaar
2 nov 2023
3
14
6 jaar geleden…..

Ik woon in Rotterdam. Had met een jonge vrouw via sexjobs afgesproken. Ze vertelde dat ze een moslima was en hoofddoek droeg. Ze wilde naar mijn huis komen maar dat durfde ik niet. Daarom liet ik haar naar het park dichtbij mijn huis komen.

Ik stuurde een goole maps locatie van het bankje waar ik zou zitten. Vertelde (alles via mijn protonmail) dat ik een blauw shirtje aan had en zwart petje en zonnebril op had.

Ik dacht dat ze nooit zou komen. Geloofde het niet. Maar het park is 5 min lopen. Dus ging toch maar op het afgesproken tijdstip daar zitten. Gelukkig zat er niemand. En circa 10 min later dan afgesproken kwam er een kleine vrouw in boerka naast mij zitten.
Dus volledig onherkenbaar. "Wij hebben afgesproken om een vluggertje te doen voor €50 toch?" Zei ze…
Voelde mijn hart in keel bonkend en compleet overrompeld zei ik ja.

Kom dan zoeken we de bosjes/struiken op zei ze. Aangezien in dat park goed ken heb ik haar naar een goed beschut plekje genomen. Geheel uit het zicht konden wij ons gang gaan.

Eerst moest ik betalen. Nadat ze haar geld had gekregen hurkte ze en ritste ze mijn broek open. Ze deed heel handig haar gezicht bedekking omhoog en nam mijn pik in haar mond. Binnen mum van tijd was die keihard. Ze deed haar gezichtbekking weer goed stond op deed haar burka omhoog trok haar slip omlaag. Ik zag twee grote ronde stevige billen en slanke taille. Ze deed haar benen uit elkaar en zei: neuk me.
Dat liet ik mij geen twee keer zeggen. Mijn steigerende pik gleed in een natte heerlijk kutje. Ik schat dat ik maar twee minuten nodig had voordat ik alles in haar spoot.
Ik trok mijn pik eruit. Ze draaide om en likte mijn pik schoon. Deed haar slip omhoog burka omlaag en verliet de plek zonder iets te zeggen…. Ik stond daar nog met mijn broek op mijn enkels en een nadruppelende halfharde pik. Van ontmoeting tot haar vertrek zat 15-20 min.
Ik heb nooit meer een advertentie gezien van haar. Ik weet dus niet hoe ze eruit ziet en hoe oud ze was. Wat ik wel weet: ik schat haar tussen de 25 en 30 jaar en en sprak met een Marokkaans accent. Ze had een Arabisch neus en bruine ogen.

Zeer geile en bizarre ervaring.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
2e helft jaren 80, ik en m´n kameraad waren in Antwerpen en meneer had goesting. Hij wilde naar die buurt nabij de zoo, waar het merendeel uit zwartjes bestond. Ik weet niet hoe die straat noemde want die rosse buurten zijn nooit m´n ding geweest. Ik heb dat altijd maar louche gevonden en had er altijd een iet of wat onveilig gevoel.
Na een paar keer op en af lopen had meneer z´n keuze gemaakt, een forse zwarte.
Ik zei tegen hem " hey, ik blijf hier wel niet alleen staan rond draaien hé maat." Ik was amper 18/19 jaar...
Waarop die mamzel me liet binnen komen en ik mocht achter het kamertje in de "keuken" wachten.
Ok...
Ik zeg duidelijk "keuken" want dat was meer een rommelkot met een pompbak, een oud, maar echt heel oud fornuis, paar kastrollen en zo en voor de rest een hoop vuil en afval. Moest ik daar een rat zien kruipen hebben, ik zou er niet stom van gestaan hebben.
Na een 5 minuten hoor ik daar geknoei, gegroggel, ...precies iemand die gewurgd werd ....!!!!
Ik dacht " lap, daar hebben we het se...meneer met z´n ramen en zwarte madammen...ze zijn die aan ´t kapot maken voor z´n geld ( ik was amper 18/19 jaar).
En dan opeens niks meer...absolute stilte.
Ik zei ´t is gedaan ermee...hier zit ik se.
Dood van schrik hoor ik opeens dat iemand naar die deur komt van dat kot waar ik zat en pakte daar de eerste de beste pan. Ik dacht ze zullen eerst toch een paar doefen van die pan krijgen voor ze me te pakken gaan hebben!!
Die deur gaat open en ik sta gereed met m´n pan ... en dan zie ik achter die madam m´ne kameraad staan z´n jas aan doen.
Ik smijt die pan ergens in een hoek, schiet naast die mamzel door naar m´n kameraad en vraag wat daar gescheeld heeft ?!
Oh, zei hij. Dat was zij dat zo lelijk aan het doen was. Meneer had die anaal geneukt met condoom en daarna om af te werken liet hij zich pijpen. Maar alles was met condoom waardoor zij pijpte met de condoom die iets ervoor in haar kont had gezeten. En die vaseline of glijmiddel in combinatie met waarschijnlijk andere restjes uit haar kont dat aan die condoom hingen maakten dat ze zo groggel geluiden maakte dat er iets vies in haar keel zat en die smaken daar ook nog bij.
In alle geval ik zei " hup voor mij op, naar de auto en naar huis "
Nooit ben ik daar nog in de coté geweest.

Bullseye

Toogplakker
12 aug 2021
111
252
Het was in de jaren negentig dat ik via een telefonische contactlijn een vrouw trof die dichtbij bleek te wonen. En ze leek serieus af te willen spreken. Dat was bijzonder want doorgaans zaten de dames er om de heren aan de praat en aangetroffen betalen te houden. Maar ik gokte op onze date en reed in 10 minuten naar de afgesproken plek. En ze was er! Een donkere dame, geboren in Nieuw Guinea, ongeveer 30 jaar oud (ik was toen 25). We dronken wat in een cafetaria en reden naar een bos en al snel begonnen we onder elkaar kleding te voelen. Na wat vingeren en pijpen wilden we meer maar dat was inneemt bos niet echt comfortabel. Ze vroeg me mee naar huis. Daar aangekomen nog wat gedronken en toen naar boven. Na een kort voorspel duwde ze mijn pik naar binnen, maar ik wilde er een condoom om doen. Die had ze niet en dat was ook niet de bedoeling. Bare neuken! en al snel duwde ik tegen haar kleine zwarte lipjes aan met een nat roze schacht. Ze lag ietwat emotieloos onder me en ik deed mijn best om het genot nog wat te rekken, maar na 5 minuten knalde ik een lozing zaad naar binnen. Ze bleef erna met opgetrokken knieën liggen. Toen vertelde ze me dat haar kind uit huis was geplaatst en dat ze die nog maar zelden zag. Waarom deze bekentenis? Toen drong tot me door dat ik hierheen was gelokt om een kind te maken. Ik protesteerde en wilde een morning afterpil regelen. No way. Achteraf bleek ze niet zwanger

kuttoerist

Ervaringsdeskundige
22 okt 2017
270
161
Dat was trouwens de winkelhaakstraat. Ik weer niet meer de korte of de lange... daar ben ik ook ter gelegenheid van mijn zeldzame bezoeken langsgeweest

Terug
Naar boven