Bloed plassen

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Een hele tijd geleden kwam er bloed uit mijn penis.
Grote paniek ik naar de dokter, eu ik heb een probleem.

Maar gelukkig was het geen SOA

Bleek met een niersteen te zitten

Diezelfde dag nog een aanval gekregen

Manmanman, onbeschrijfelijke pijn.

Maar gelukkig perfect te genezen, mist wat afzien.

Bloed plassen is dus meestal geen SOA volgens de dokter,

Wel een niersteen of een blaasontsteking, al kan een blaasontsteking wel een gevolg zijn van NZC, maar het wordt niet als SOA aanzien.
In een enkel geval kan bloedplassen een teken van kanker zijn, maar dat is heel zelden.

Plas je blod, meteen naar de artsn want een nierkolliek ten gevolge van een steentje dat wil ii niemand toewensen.

JimJom

Snuffelaar
12 dec 2017
8
0
Cerato zei:
JimJom zei:
Of te wilde sex :D
onzin, ga je geen bloed van plassen.
Indien wel, dan is er toch wat anders aan de hand

Onzin? Vraag je huisarts maar, heb ik een aantal jaren geleden ook gedaan. Had toen een vriendin die zichzelf klaar reed op me en dit redelijk wild deed. Gebeurde wel eens dat ik na de sex wat bloed piste. Schrok me natuurlijk half dood, maar de dokter zei dat het tijdens wilde sex kan gebeuren dat er een bloedvaatje scheurt.

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
JimJom zei:
Cerato zei:
JimJom zei:
Of te wilde sex :D
onzin, ga je geen bloed van plassen.
Indien wel, dan is er toch wat anders aan de hand

Onzin? Vraag je huisarts maar, heb ik een aantal jaren geleden ook gedaan. Had toen een vriendin die zichzelf klaar reed op me en dit redelijk wild deed. Gebeurde wel eens dat ik na de sex wat bloed piste. Schrok me natuurlijk half dood, maar de dokter zei dat het tijdens wilde sex kan gebeuren dat er een bloedvaatje scheurt.

Heb al voorgehad een aantal jaren geleden dat mijn toompje (stukje vel van voorhuid vooraan) scheurde bij de sex. Bloedde en deed veeeeel pijn achteraf :oops: :oops: :oops:

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Ondertussen is het probleem opgelost, uiteindelijk hebben ze de steen niet kunnen verbrijzelen maar is hij intern, met een laser kapot geschoten.
Nog 2 weken met een J split rond gelopen wat erg vervelend was, eens die weg was, leek het goed te komen.

Leek, want na een week of2 a 3 kreeg ik koorts, en kon ik het toilet niet halen bij het plassen, zeer vervelend.

Blijkt een prostaat ontsteking te zijn, dacht meteen aan en SOA, dus volledige test maar negatief.
Ontsteking is waarschijnlijk het gevolg van vaak met apparatuur in en uit mijn plasbuis te zijn gegaan.

Ondertussen 3 dagen antibiotica en het gaat al stukken beter.
Plassen is nog niet wat het moet zijn, weet wel dat ik SOA vrij ben :lol:

Ik

bacardicola

Snuffelaar
28 feb 2017
6
0
Prostatitis, of een prostaat onsteking is heel pijnlijk, en komt makelijk terug, kan op termijn bij veelvuldige herhaling leiden tot prostaatkanker, dus goed onder controle houden. Een goede raad, bij jaarlijks bloedonderzoek ook je PSA laten meten. Ook algemeen erkend als natuurlijk middel ter bescherming van de prostaat : granaatappelsap.

A

Anonymous

Guest
Volgens ik veel gelezen heb en gesproken heb zou er geen verband zijn met prostaatontsteking en later kanker.
mvg

A

Anonymous

Guest
En ja,

Bij meerdere onveilige contacten kan je ook vlugger prostaatontsteking krijgen en hoef je daarvoor geen soa te hebben.
80% van de ontstekingen is zelfs geen bacterie te vinden en ben je zogezegd gezond maar toch....
U kan ook problemen krijgen van "goede" bacteriën van een ander omdat U lichaam vreemd vind.

groeten

Terug
Naar boven