Bonita de Sax

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Heb gisteren een gangbangparty meegemaakt met Bonita de Sax. Superlichaam heeft ze want een echt zandloperfiguur heeft ze. Helaas was het neuken met Gummi. Het liefst heeft ze dat ook want ze is dol op sperma maar vanwege de controle was het niet mogelijk.
Het was dus geen bare gangbang. Waarom dan toch hier geplaatst. Ik wil haar vaker gaan bezoeken dus als iemand weet dat ze een bare gangbangparty doet graag een reactie voor het geval ik het over het hoofd zie. Alvast bedankt

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Die in Gelsenkirchen met Linda Lush er bij lijkt me wel interessant. Is wel nog 2,5 uur rijden vanaf Rotterdam maar oké dat is nog te overleven.
Kosten zijn maar € 80,00. Zie alleen binnenkomen vanaf 19 uur en start 20:30 uur maar niet tot hoe laat het duurt.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Heb ik gelezen van Dueren m43. De entree is gratis staat er vermeld maar de HIV-test kost maar liefst 120€ en das mij wat te gortig.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
beffer007 zei:
Die in Gelsenkirchen met Linda Lush er bij lijkt me wel interessant. Is wel nog 2,5 uur rijden vanaf Rotterdam maar oké dat is nog te overleven.
Kosten zijn maar € 80,00. Zie alleen binnenkomen vanaf 19 uur en start 20:30 uur maar niet tot hoe laat het duurt.

Kan hem niet zo gauw vinden. Bij Bonita zie ik alleen Dueren en Griesheim.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Graag gedaan Robbie :D Zat achter mijn pc toen je bericht binnen kwam dat er iemand gereageerd had.
Met de trein heen is het te doen van Rotterdam naar Gelsenkirchen Hbf maar verder vervoer in Gelsenkirchen heb ik niet naar gekeken. Terugweg is al lastiger als het laat wordt. Als ik ga ga ik met de auto. Wil ook wel een eindtijd weten van deze GB.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Zie ook zo gauw geen tel.nr. om even wat te vragen zoals eindtijd.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Zojuist via het contactformulier op de site onderstaande bericht verzonden.

Hello people,

A question regarding the bare GB of 01 Sept with Bonita and Linda.
The start time is 20:30 but what is the end time?

Greetings ......

Ben benieuwd of en hoe snel ik een reactie krijg. Hou jullie op de hoogte.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Je hoeft je niet vooraf aan te melden maar het is wel raadzaam je bekend te maken om over eventuele wijzigingen te kunnen worden teruggekoppeld lees ik. Kom zelf uit de omgeving van Arnhem. Met het openbaar vervoer van Arnhem naar Oberhausen hbf.

Op de site staat ook hoe je er moet komen vanaf Gelsenkirchen hbf. Eerst Linie 302 naar eindstation Buer-Rathaus en dan bus 255 richting Gladbeck. Uitstappen Xantener Strasse en dan nog 2 minuutjes lopen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Gisteren weer Duisburg Walsum aangedaan met Bonita als hoofdact. Ze heeft een lichaam waar ik erg geil van word. Een heerlijk curvy figuur met volle kont en ze bedrijft de sex met veel overgave. Er waren mannen genoeg om de dames (Marie en Bonita) aan het werk te zetten. Bonita werd goed en langdurig genomen wat regelmatig te horen was. Hopelijk is ze gauw weer in de buurt dus mocht iemand weer een party weten waaraan ze meedoet dan hoor ik dat graag?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Bonita heeft zich vandaag weer van haar slechte kant laten zien door op het laatste moment af te zeggen voor een sexparty in Duisburg voor een besloten kring met een of andere lulsmoes. Ditzelfde geintje flikte ze ook al in Essen-Kray Nord en Wulfrath bij de spermagames. Dit tot groot ongenoegen van de organisatoren want zij krijgen te maken met boze lieden als ik die zich erop hadden verheugd en het bezorgd hun een slechte naam bij veelvuldig optreden van deze misstanden. Ze is gewoon "unzuverlassig" zoals Duitsers het zeggen m.a.w. onbetrouwbaar.

Terug
Naar boven