Bonnie,Anzegem

johnboy1

Toogplakker
2 apr 2020
38
31
En backup....

Bijlagen

• Screenshot_20260527-090850_Redlights.png
    Screenshot_20260527-090850_Redlights.png
    997,1 KB · Weergaven: 154
  • Screenshot_20260527-090905_Redlights.png
    Screenshot_20260527-090905_Redlights.png
    763,9 KB · Weergaven: 154

jale1978

Toogplakker
12 aug 2024
70
38
Ik ben er vandaag langsgeweest.

De vrouw ontvangt op een rustige plek.

Eens bij aankomst kwam ze de deur openen. Haar gezicht was alvast geen afknapper bij de eerste blik. Ze ziet er goed uit voor haar leeftijd.

Ze is heel lief en respectvol en verwacht dit ook van de man waarmee ze date zei ze.

Eens boven beiden uitgekleed en beginnen tongzoenen. Was heel lekker en ze had een frisse adem. Na het wrijven en zoenen, zakte ze af naar mijn pik, die ze gewillig in haar mondje stak.
Ze zuigt lekker en sensueel. Niet de beste pijpbeurt ooit, maar je gevoeld dat ze ervan geniet.
Haar na een poosje op haar rug gelegd om haar tepels te verwennen. Haar borsten hangen echt af maar stoorde me echt niet. Haar buik en benen vertonen ook tekenen van overtollige huid. Wss is ze op korte tijd veel vermagerd. Sexy is het niet maar toch gaf ze me een goede vibe, waardoor we allebei geiler kwamen. Afgezakt naar haar kinderkamer. Lekker fris, mooie grote, rijpe kut met hangende schaamlippen. Na enkele minuten sabbelen kwam ze heel nat, ze trok me naar haar gezicht toe om mijn pik vast te kunnen nemen en tegen haar kut mee te wrijven.
Toen hij paraat stond duwde ze hem zonder moeite in haar natte gleuf. Een zalig gevoel was het. Daarna nog een poosje doggy geneukt waarbij men echt diep kan stoten. Het duurde dan ook niet lang vooraleer de explosie tot stand kwam. Bij het verlaten van haar kut nam ze mijn pik nog vast om op haar kut de sperma open te wrijven die er al uitliep.

Score 8/10

Minpunt:
mss geen modellenlichaam. Geen pijpkunstenares.

Pluspunten:
lieve, rijpe, geile vrouw wanneer ze op een gepaste manier wordt behandeld.
Geen nare of vieze geurtjes.
Leuke ontvangst.

Herhalingsgevaar 7/10

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Bedankt,jale1978 voor je mooi en uitgebreid verslag.(y)
Ik hou enorm van uithangende kutlippen,dus zal ik ook weleens moeten langsgaan.:p
Mag ik ook nog vragen hoeveel je betaald hebt en voor hoelang?

jale1978

Toogplakker
12 aug 2024
70
38
Bedankt,jale1978 voor je mooi en uitgebreid verslag.(y)
Ik hou enorm van uithangende kutlippen,dus zal ik ook weleens moeten langsgaan.:p
Mag ik ook nog vragen hoeveel je betaald hebt en voor hoelang?
100 voor vlugger, maar kijkt niet op de klok..

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Ok,thx voor antwoord.
Niet de hoofdprijs dus,en ook beduidend minder dan staat aangegeven in haar adje.(y)

armstrong

Snuffelaar
14 dec 2022
14
1
Ik ben er bijgeweest wat jale verteld klopt. Bij mij wel bij het tongzoenen rokerssmaak maar viel mee. Voor mij minder herhalingsgevaar door inderdaad het lichaam voor mij iets teveel overtollige huid. Ik weet niet of jij de camara hebt opgemerkt jale. Ik begrijp dat het mss voor haar veiligheid is maar raar gevoel je nooit of ze er iets mee doen

jale1978

Toogplakker
12 aug 2024
70
38
Ik ben er bijgeweest wat jale verteld klopt. Bij mij wel bij het tongzoenen rokerssmaak maar viel mee. Voor mij minder herhalingsgevaar door inderdaad het lichaam voor mij iets teveel overtollige huid. Ik weet niet of jij de camara hebt opgemerkt jale. Ik begrijp dat het mss voor haar veiligheid is maar raar gevoel je nooit of ze er iets mee doen
Geen camera gezien, waar staat of hangt die dan?

armstrong

Snuffelaar
14 dec 2022
14
1
Boven links aan die houten balk in de slaapkamer juist tussen de twee balken die samenkomen was wel redelijk groot zo witte bol camera

Terug
Naar boven