Braziliaanse dames - algemeen en overal

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
90% van de Braziliaanse dames adverteert met foto's die niet van hen zijn.
Toevallig leerde ik buiten het milieu een leuke dame kennen die de job heeft gedaan en meermaals in panden zat met Braziliaanse dames, deze heeft zelf uitgebreid verteld hoe ze te werk gaan. Leuke foto's posten van knappe jongedames, eens ter plaatse is de dame zogezegd niet beschikbaar en blijken er enkel een paar tweederangs hoeren aanwezig te zijn in het pand. Soms laten ze je een uur wachten voor niks om dan eens te lachen. Steeds zit er een operator achter de berichten en meestal verstaan de dames ter plaatse amper Engels. Een video call ter bevestiging is nooit mogelijk.
Bovendien is neuken zonder condoom een illusie, zelfs als ze in het bericht zeggen ok blijkt met de dame ter plaatse vaak dat dit NIET KAN. Ook al meermaals gehad met tongzoenen (nochtans een perfecte mondhygiëne!)
Dus tja, Braziliaanse dames ... 10% kans dat je goed zit.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Ik had er sowieso al helemaal niks mee met die Braziliaansen maar dit legt wel e.e.a. uit waardoor dat waarschijnlijk ontstaan is.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
478
496
Latinos zeldzn zonder cd. Ook op Tinder, het aids risico zit er dicht ingetimmerd 😚

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Latina trans doen allemaal zc thans.
Van dames geen last van fake foto's, en zoals eerder gezegd zc is zeer moeilijk. wel een keer of 5 gelukt met latinas

31 aug 2016
1.194
112
Ff een vraag hebben jullie het echt over latino's en niet over latina's?

Hier in Europa zijn de jonge latina zeer huiverig om zonder condoom te neuken.
Oudere zijn daar gemakkelijker in.
In zuid Amerika is de angst voor hiv(aids) zeer groot dit vanwege de medicatie die te duur is voor de meeste meiden die voor hun brood de hoer zijn .
Oudere latina's hebben meestal al langere tijden of zijn voor vast hier in Europa die kunnen via via voor betrekkelijke kosten aan medicatie geraken .

Daar in tegen heb ik juist in Brazilië het vaakst dat 1 dame het zonder condoom doet .
En dan heb ik het niet over straatmadeliefjes of barmeiden !
Maar meiden die naast hun baantje wat plezier zoeken .
Het kost altijd wat.
boodschappen
kleding
Etentje
Avondje stappen
Of dagje uit

De dingen die ze zelf niet kunnen bekostigen

ST-winger

Snuffelaar
2 aug 2024
18
15
Braziliaans, colombiaans, venezulaans - nog geen enkele teleurstelling tegengekomen. Was zelfs een nieuwe frisse wind in mijn wandelcarrière.
Mijn nummer 1 is een Braziliaanse die voor 6 maand naar België komt met andere vrouwen die ze kan overtuigen om langs te komen. Als ik bij haar ga, dan zie ik gewoon de bende in de gemeenschappelijke ruimte na de afspraak. Zou zelfs mogen blijven eten, maar ik kan geen portugees dus pas ik dan liever. Maar de klik die ik met haar gemaakt heb via google translate is ongelofelijk. Stelselmatig breidt mijn Portugese woordenschap uit. :p

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
Gisteren nog eens pogingen gewaagd, in Jette (Werriestr) , in Koekelberg (Adoplphe maxlaan), in Gent (Speldenstraat) en vandag in Deinze (Nachtergaelestr).
Allemaal super lekkere profielen met knappe Latina dames, telkens een andere oude draak met siliconetetten, op ALLE locaties.
Dus ST-winger, met je 7 berichten, en amper ervaring, ik denk niet dat je een referentie bent.

ST-winger

Snuffelaar
2 aug 2024
18
15
niet voor nzc, vandaar dat ik geen referentie kan plaatsen

*op het andere forum staat vol van positieve ervaringen, maar waarschijnlijk ben je daar geen lid

Dynamo1

Toogplakker
28 jan 2022
44
36
Jonge latinas gaan nooit zonder condoom! Geen idee waarom.. had ooit es een topic gestart waarin stond vermeld dat grotendeels van de oost Europese dames het lekker blanco erin mag en bij Latinas is het onmogelijk

31 aug 2016
1.194
112
Ben in november weer eens naar Brazilië geweest en heb me weer 21 dagen daar te goed gedaan aan vrouwelijk schoon .
Geen enkel van de dames zat in het vak .
Heb avontuurtjes gehad met
Milfs / tieners / triootjes en de gehele tijd is er geen condoom aanwezig geweest .
Zonder de kennis van de taal zal het moeilijker zijn .
Ik ben nu al meerdere keren naar zuid Amerika afgereisd kom dan op plaatsen die niet overspoeld worden door toerisme .
Dus als je daar dan net iets meer aandacht schenkt aan die chicks heb je veel kans op 1 wilde nacht of middag .

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
tsja , de dames zitten niet in het "vak" maar je betaald ze in de vorm van een kado dat men normaal niet kan betalen .
Dit is een vorm van indirect de dames geld geven .....> klinkt als zijnde dat de dames toch in het vak zitten al zegt men het niet direct

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
in mijn jonge jaren zeer veel zuid-amerikaanse dames zc geneukt , dit was nog voor de oostblok dames de weg wisten te vinden ,
Dit was de tijd nog dat internet nog op gang moest komen en jezelf alles aan de ramen of bekende medewandelaars moest vragen .
Veelal ging op gevoel en soms begonnen de dames bij binnenkomst al zullen we het zonder doen ;-) Gebeurde wel vaker in die tijd
dat je dan niet in de dame mocht klaarkomen maar meestal als je "vaste" klant werd dan was dit weer geen probleem .

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
Vandaag nog eens een poging gedaan in Brugge. Vlot contact via whatsapp...
Prachtige Brazilaanse dame op profiel, jong, mooie naturel borsten... een plaatje!
Eens daar aangekomen (Sint-Pieterskaai 47) is het profiel weg (ik kan het dus nu ook niet meer posten) maar wordt ik wel naar de 1e verdieping geroepen.
Daar staat een andere hoer met grote siliconetieten en opgespoten lippen, direct de kar gekeerd.
Braziliaanse profielen, altijd fake.

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
Zoals ik schreef... zodra ik er was aangekomen was het profiel verdwenen

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352