braziliaanse schipperstraat

kleinepiet

Toogplakker
6 aug 2015
33
5
Enkele weken gleden was ik in de schipperstraat op zoek naar bare seks, vrouw of trans. Eigenlijk meer op zoek naar een trans omdat ik wel wat sperma wilde proeven.
In ongeveer het midden van de straat viel mijn oog op een blonde (geblondeerd of pruik ?) Braziliaanse. Ik was geinteresseerd en ze toonde mij in het deurgat haar pik en ballen. Nu moet je weten dat kleinepiet ook maar een heel nauw gaatje heeft, en haar pik was ook niet zo'n hele grote, dus dat zag ik wel zitten.
Boven gekomen ons allebei uitgekleed en wij zijn elkaar lekker beginnen pijpen. Ik wou haar zaad voelen en proeven. Ik liet mij op zijn hondjes neuken,ze had voldoende poppers en glijmiddel voorzien,
dat deed zij eerst met condoom, ze zei dat ze was klaargekomen , ik vroeg om het volle condoom te tonen en of ze mij ook bare wilde nemen. Dat deed ze, en hoe ...ze nam mij in missionaris, en er volgde een heerlijk gevoel van pijn en genot samen. Ik voelde haar orgasme en ik voelde haar warme zaad in mijn aarsje stromen.
Ik vroeg of ze nog meer sperma had en dat had ze nog in overvloed. Wij trokken elkaar samen af en ze kwam voor een derde maal klaar, ditmaal over mijn buik en gezicht. Eindelijk kon ik haar heerlijke zaad proeven. een heerlijke sensatie voor 100€.

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Hey, mmmmmmm geile ervaring had jij daar blijkbaar !
Heb je ook een naam en hoe ziet ze er uit !
Grts

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Geile ervaring man! Dat zie je niet vaak dat ze zo vaak klaarkomen tijdens een paydate. Mijn ervaring is dat ze meestal niet klaar willen komen omdat ze nog meer moeten presteren op een dag. Ik ga deze zeker proberen te bezoeken!

kleinepiet

Toogplakker
6 aug 2015
33
5
Hallo allen,
Ik weet haar naam echt niet, ze heeft het wel gezegd, maar ik heb er geen aandacht aan gegeven. Ze is geblondeerd of heeft een blonde pruik, ongeveer mijn lengte : 1,75 en een pik van zowat 15 a 17 cm. De conversatie in gebroken engels, zoals "I want to taste your sperm, do you come inside me, in my mouth, in my ass, without condom… op alles zei ze ja.
Inderdaad, ik dacht : ja dat zeggen ze allemaal tot puntje bij paaltje komt … maar ze is inderdaad 3x klaargekomen met heel veel sperma. ik sta er nog verwonderd van, bij mij 1x en thats it !
Ze deed ook alles heel zacht, niet zoals bij velen hem er keihard induwen, neen, ze gebruikte veel glijmiddel en ik kreeg ook ruim poppers. Dit was wel nodig, want ik heb een spannend gaatje. Ik geniet er nog van, haar zaad diep in mijn holletje, en daarna over mijn mond en gezicht. Ik heb inderdaad 100€ betaald voor een echt geile ervaring. Ik was echt aan sperma toe. Misschien ben ik echt wel bi...
Ik kijk uit naar jullie ervaring met haar.

kleinepiet

Toogplakker
6 aug 2015
33
5
In de dag, ongeveer in het midden van de straat, tegenover de ingang van Villa tinto. Succes, en laat ons iets weten.

Terug
Naar boven