Breeding

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Geen idee of er fora over bestaan maar het leeft meer en meer heb ik de indruk

teddy2103

Toogplakker
19 jul 2016
171
44
Zou wel contact houden hun maar hun kinderen is hun privé .
Als de vrouw door 10 @15 man gevuld wordt is de kans klein dat Van jou is denk ik dat zijn zaken die je best vooraf duidelijk afspreekt .of die hun vooraf melden .

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Tussen 2007 en 2014 was ik heel actief als breeder. Er was een mooie groep op clubs.nl, maar die is ter ziele gegaan. Basically waren er twee soorten contacten : de dames die kickten op bare neuken zonder enig voorbehoedsmiddel en de stellen/dames die echt een kindje wilden. De eerste groep ontmoette ik op bare GB's (waar ook andere niet-geprogrammeerde dames kwamen) en parenclubs. Deze dames hielden van lang neuken en veel spuiten :) Er waren er bij die zich helemaal geprept hadden als hucow: dikke tieten, soms met melk, opgepompte kut, vergrote klit, enz. De andere groep kende ik via-via, o.a. mijn advertentie op sexjobs.nl. Ik ben toen bij verschillende koppels gaan "helpen". Omdat ik heel snel (enkele seconden) kan klaarkomen na penetratie, kon ik de dames insemineren terwijl ze seks hadden met hun partner : in het donker snel de plaats van de partner innemen, penetratie, spuiten en klaar. Ik weet niet hoeveel kinderen ik heb rondlopen, maar ik had nooit contact achteraf. Er was in het Brusselse toen ook een parenclub waar soms dames in hun vruchtbare periode door hun partner werden 'aangeboden' aan breeders om te bezwangeren. Ik ben daar ook één keer geweest - best geil want de dame toen was een frisse jonge dame met een prachtig stel borsten - dat weet ik nog :). De club bestaat nu ook niet meer.

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Zelf al redelijk wat jaren bezig met breeding in al zijn verschillende vormen.

Ik doe zoek contact met dames via verschillende kanalen: dating apps (tinder, bumble, etc), donor apps (just a baby), facebook groepen, websites en forums (onewish, meerdangewenst, etc)...

Het soort dames dat je hier op tegen komt verschilt enorm.
Sommige dames willen dat je een potje vult, andere willen de volledige ervaring hebben wanneer ze zwanger gemaakt worden… nog andere kicken gewoon op het idee om mss zwanger gemaakt te worden… sommigen weten nog niet wat ze willen, maar willen alvast een testritje.

Soms heb ik ook gewoon geluk en kan ik afspreken met tinder dames die niet aan de pil zitten maar het liefst zonder rubbertje doen, los van een breeding fantasie

Het spreek voor zich dat vrouwen zwanger neuken aangenamer is dan een potje te vullen… maar elke vorm van breeding kan ik wel apprecieren.

Veel mannen die denken dat ze via breeding snel vrouwen gaan vinden om zwanger te neuken komen vaak van een kale reis terug.
Er zijn wel genoeg vrouwen die een donor zoeken… maar ze moeten wel een klik hebben met die donor voor ze bereid zijn om zijn genetisch materiaal te aanvaarden…
Als NI (natuurlijke inseminatie) donor moet je er dus goed uitzien en jezelf kunnen verkopen.

Als het je als man al niet lukt om gewoon tinder neukdates te scoren dan is breeding mss out of your league…

Dat gezegd zijnde kom je best wel veel vrouwen tegen die om verschillende reden willen breeden.

Dames die
lesbisch zijn en het zich makkelijk willen maken
afgekeurd zijn bij de spermabank
al 6 pogingen achter de rug hebben en veel extra moeten betalen
lang moeten wachten tussen pogingen bij de spermabank
geen geld willen geven
een gezicht op hun donor willen plakken
zich toch al laten neuken door onbekende mannen

Als donor moet je bereid zijn om veel tijd te steken in vrouwen zoeken en ze te leren kennen.
Een groot deel draait uit op niets, een groot deel is enkel potje… en soms heb je eens geluk en mag je ze zwanger neuken.

Als je toch wil breeden, begin bij de spermabank… veel online dames verwachten een man die getest is… als je dat niet kan zeggen wordt je vaak al direct gepasseerd.

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Klopt helemaal. Je moet er heel wat moeite voor doen. Ik liet me altijd testen (SOA, HIV, sperm count) - probleem is dat je anoniem wil blijven, en dan is een attest op naam niet mogelijk. Het blijft dus een zaak van wederzijds vertrouwen. Bij stellen had ik altijd 3 dates op een rij in de vruchtbare periode. Vraagt dus wat "inzet".

Bullseye

Toogplakker
12 aug 2021
111
252
Ik heb het elders op de site wel eens beschreven. Het was in de jaren negentig dat ik via een telefonische contactlijn een vrouw trof die dichtbij bleek te wonen. En ze leek serieus af te willen spreken. Dat was bijzonder want doorgaans zaten de dames er om de heren aan de praat en aangetroffen betalen te houden. Maar ik gokte op onze date en reed in 10 minuten naar de afgesproken plek. En ze was er! Een donkere dame, geboren in Nieuw Guinea, ongeveer 30 jaar oud (ik was toen 25). We dronken wat in een cafetaria en reden naar een bos en al snel begonnen we onder elkaar kleding te voelen. Na wat vingeren en pijpen wilden we meer maar dat was in het bos niet echt comfortabel. Ze vroeg me mee naar huis. Daar aangekomen nog wat gedronken en toen naar boven. Na een kort voorspel duwde ze mijn pik naar binnen, maar ik wilde er een condoom om doen. Die had ze niet en dat was ook niet de bedoeling. Bare neuken! en al snel duwde ik tegen haar kleine zwarte lipjes aan met een nat roze schacht. Ze lag ietwat emotieloos onder me en ik deed mijn best om het genot nog wat te rekken, maar na 5 minuten knalde ik een lozing zaad naar binnen. Ze bleef erna met opgetrokken knieën liggen. Toen vertelde ze me dat haar kind uit huis was geplaatst en dat ze die nog maar zelden zag. Waarom deze bekentenis? Toen drong tot me door dat ik hierheen was gelokt om een kind te maken. Ik protesteerde en wilde een morning afterpil regelen. No way. Ik was haar breder. Achteraf bleek ze gelukkig niet zwanger, want ik ben er twee maanden later nog langs geweest om te checken.

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Op andere plaats heb ook ik een vergelijkbaar verhaal. Ik had een DVP'er waar ik vaste klant was. We hadden echt een klik maar neukte haar altijd met condoom. Ze stopte met het werk omdat ze ging trouwen. 2 jaar later kreeg ik een appje van haar of ik zin had om weer af te spreken. Ik was verrast en super blij. Het weerzien was meteen vol passie. Al tongzoenend kreeg ze mij al geil terwijl we de kleren nog aan hadden. Vrijend en wel gingen de kleren uit en voor het eerst ging mijn pik blank bij haar naar binnen. Ik genoot van haar natte gleufje en ben tijdens de date twee keer in haar klaar gekomen. Na afloop gingen we nog wat drinken en toen kwam de aap uit de mouw. Haar man bleek net vruchtbaar en zij wilde dolgraag een kindje. De keuze viel op mij gezien kleur ogen, soort haar, postuur, ...... Mijn zaad ging bij haar naar binnen op het gunstige moment van de maand, maar ze is er niet zwanger van geworden.

Terug
Naar boven