Brunna Vilar - Nevele (vh Kortrijk, Oudenaarde) Post op vrouw

Bdg

Toogplakker
18 jul 2021
47
9
Echte kut of niet... Geen verschil gevoeld...
Gaat met veel overgave meteen over tot actie bij aankomst op de kamer. Heeft me geholpen bij het uitkleden terwijl ze me kuste.
Op bed direct heftig gepijpt en dan lang achter in het 'poesje'. En eens draaien en terug langs achter. Van het ene gaatje in het andere... En na 10 minuten kon in het echt niet meer houden...
Kortom: herhalingsgevaar...
(trouwens de eerste ervaring met een -niet-vrouw-van-bij-geboorte, naar mijn weten tenminste...)

dubai001

Toogplakker
3 mei 2015
72
27
Vorige week bij haar of ex hem geweest in knokke heist. 100 € betaald vr kut en kont te mogen gebruiken zc klaar gekomen in kont.
Ze pijpt lekker en houdt ervan om in haar kont genomen te worden.
Iemand zin om samen te gaan of juist na elkaar zodat het zaad nog in haar zit ,is toch zo lekker om een gevuld gaatje te neuken. Indien bi kunnen we samen nog iets doen erna of waar ze bij is.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Moest in Luxemburg zijn voor zaken en had uiteraard al gezien dat Bruna net over de grens verbleef

https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bruna-hot-anal.html

Het was lang geleden en de begroeting was allerhartelijkst! Haar poesje is zo goed gelukt gewoon lekker beffen vingertje er in vingertje in het kontje ook en Bruna wordt gek

Toen ze mij ging pijpen heerlijk gewoon top doggie eerst in haarvkutje en daarna in die latina kont natuurlijk spoot ik die gruwelijk vol heerlijk ach wat goed allemaal.

Deugnietje01

Snuffelaar
5 mei 2019
24
5
Moest in Luxemburg zijn voor zaken en had uiteraard al gezien dat Bruna net over de grens verbleef

https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bruna-hot-anal.html

Het was lang geleden en de begroeting was allerhartelijkst! Haar poesje is zo goed gelukt gewoon lekker beffen vingertje er in vingertje in het kontje ook en Bruna wordt gek

Toen ze mij ging pijpen heerlijk gewoon top doggie eerst in haarvkutje en daarna in die latina kont natuurlijk spoot ik die gruwelijk vol heerlijk ach wat goed allemaal.
En hoe groot is het verschil nu met een "echt" kutje? Merk je aan iets dat ze ooit een man was?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Ze verblijft nu in Bree en voor mij ideaal om een paar klanten te bezoeken in Belgisch Limburg en daarna afsluiten bij Bruna,

Zo gezegd zo gedaan de laatste klant bezocht de bolide gestart en naar Bree

Heren let op de locatie je moet er omheen rijden komende vanaf de rotonde de 1e straat rechts en dan het doodlopende stuk in je navigatie geeft anders aan

Heupwiegend liep ze voor me het plaatje was af, rode lingerie, hoge hakken een parfum voor degene die thuis een relatie hebben spel bij Bruna alles van je af!

De kleren uit naar het bed gelopen al tongzoenend afgedaald naar haar poesje let op bovenin zit haar meeste genot daar zit wat vroeger haar eikel was vol genot dildo erbij en al pulserend haar enigste orgasme toen duwde ze mij op mijn rug kwam ze face zitten haarnkutje en kontje ingesmeerd met lubricant kwam ze weer klaar ondertussen haar kutje en kontje vingerend ze ging met haar kont doggy zitten mijn pik tot de wortel in haar latina ass al zwetend en grommend volgespoten

De zweetdruppels vielen op haar rug het was bloedheet en bloedgeil

Ze pakte een hele klodder sperma uit haar ass in haar mond en cumswappen

Toen beide in de douche elkaar inzepen mijn pik bleef hard ging ze doggie staan zo haar kutje in en nogmaals vlok vlok vlok

Zondag is ze er voor het laatst in Bree zaterdag ga ik weet

Bijlagen

• 408c6ade-8323-49f5-86fb-e51d08fe6230.jpeg
    408c6ade-8323-49f5-86fb-e51d08fe6230.jpeg
    140,8 KB · Weergaven: 390

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
@Moderator

Raar, ik kreeg destijds onder mijn voeten omdat ik post-op Yuki (uit Antwerpen) bij de dames had gezet ipv de rubriek transen.

Bruna staat al jaar en dag bij de dames. Nochtans is dat van hetzelfde laken een pak.

Kan u me aub de logica uitleggen? Dank.

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Gaat hem niet worden ben ik bang, kans is groot dat je je daar op gaat afrukken
En dat wil ik ten alle tijden verkomen 😂😂😂😂

PirateBenji

Toogplakker
7 jun 2019
51
23
Had getwijfeld om met haar af te spreken maar ben dan toch voor een goedkopere optie gegaan. Qua openbaar vervoer is zij niet ideaal om te bereiken. Ze vertrekt nu maandag naar Uccle voor de geïnteresseerden.

Terug
Naar boven