Buitensex in de nacht

tigodeheer

Snuffelaar
23 dec 2022
1
4
hallo!

Zo 2.5 jaar geleden heb ik een dame ontmoet die dezelfde instelling heeft qua sexueel genot als ik. We zijn beide nogal ongeremd, kennen weinig taboes en we houden van experimenteren. Het begon allemaal met haar add op Sexjobs waar ik op reageerde. Afgesproken buiten bij een meertje en daar de bosjes ingedoken, de vonken vlogen er direct vanaf maar dit was nog wel met condoom. Haar mondje volspuiten was gelukkig geen probleem. Sindsdien spreken we zo 1 x per 2 maanden iets af en na een paar keer afspreken was er van condooms geen sprake meer. Buitensex op openbare plekken, lange neuksessies, plassex, vastbinden...van alles hebben we gedaan.

Gisteravond was het weer zo ver. Op Kik elkaar al opgegeilt. Vannacht wilde ze ondergeplast worden, bare diep geneukt worden en mn zaad proeven. Om 0.00 uur zou ze aankomen bij het Chinese Restaurant bij mij in de buurt. Tegenover het restaurant ligt een wijkparkje en daar zouden we de bosjes in gaan om te neuken.

Ik stond al te wachten toen ze aan kwam rijden bij het restaurant. Ik liep gelijk naar haar auto toe en nog voordat we iets konden zeggen waren we al heftig aan het zoenen en voelen. Ze had onder haar lange jas een lingeriesetje aan waar de borsten naakt uitpoppen en open kruis. Toch maar naar het park gelopen, de parkeerplaats waar flats op uikijken is niet echt discreet.

Ik had een spot diep in het park voor ogen maar bij het eerst bruggetje, aan de rand van het park begonnen we weer met zoenen. Heftig tongend werd ik zo geil dat ik haar jas uit deed en tegen de railing van de brug zette. Haar benen zette ze al uit elkaar, kontje naar achter wat ze wist wat ik wilde. Ze was al kleddernat en zonder enige moeite druk ik mn pik doggy diep haar kutje in, bare uiteraard. Na een aantal minuten flink doorpompen wisselden we wat standjes af en nu voelde in dat ik echt nodig moest plassen. Een half uur van te voren had ik zo anderhalve liter water gedronken en dit moest er nu uit.

Ik vertelde dat ik haar helemaal onder wilde pissen en ze ging gewillig op haar knietjes op de brug zitten. Wat een geil gezicht was dat. Zo een heerlijke meid in hoerige lingerie met mondje wijd open wachtend op mijn plas. Wat het nog extra geil maakte was dat we daar gewoon op een bruggetje aan de rand van het stadspark stonden om half 1 snachts. Ik met ontbloot lijf en broek op mn enkels en mevrouw in haar lingerie.

Al snel spoot mn plas eruit recht in haar gezicht en even later richtte ik op haar mondje. Ze nam mn plas gewillig in haar mond en ik zag en hoorde hoe ze mij plas opdronk terwijl ze me diep en geil aankeek. Ik plaste ook op haar gezicht en zo stroomde het langs haar lichaam naar benenen. Na me helemaal leeg geplast te hebben stond ze daar in een plas op dr knietjes...pffff

Ik trok haar aan haar natte haren omhoog. Ze kreunde hoe geil ze was en na een moment diep tongen drukte ik haar hoofd weer naar beneden en ragte mn pik diep haar keel in. Ik pakte haar haren stevig vast en gebruikte haar keel als neukgat. Ik neukte haar mond snoeihard en het slijm druipte in lange slierten van mn pik en langs haar mond. Ik stond echt op springen nu. Ik pakte zelf mn pik en trok me af terwijl ze me smeekte haar mondje vol te spuiten. Dat spuiten begon al snel en mn cum spoot straal na straal haar geile bekkie in. Toen ik me leeggespoten had zuigte ze mn pik nog even schoon en daarna kwam ze omhoog om haar geile afgeneukte pis en zaad gezichtje aan mij te tonen. Zo gingen we heftig tongend deze ontploffing van een sexdate afsluiten.

Met een meer dan voldaan gevoel liep ik naar huis. Even opfrissen en toen nog even een nagenoten met een dikke sigaar en goeie single malt.

Meer mensen into plassex?

Gezeik (pun intended) mag je voor je houden 😉

Groetjes!

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
Niets heerlijker dan een kutje die plast. Het is voor mij al een tijd geleden, maar heb eens een date gehad via chatplaza. Pfff ik ben haar aan het beffen en ze pist haarzelf helemaal leeg. Wat was dat heerlijk zeg. Ze verontschuldigde haarzelf. Nou dat is echt niet nodig

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Leuk om te lezen tigodeheer. Al is het niet helemaal mijn straatje maar de spanning straalt uit je bericht. Kon laatst een kont volzeiken in Bangkok dan blijft ie op slot. Het mooie is dat jij en zij er an genoten heb en wel in een park fantastisch zeg

Suge

Toogplakker
15 aug 2021
62
42
1 keer naar Duitsland geweest voor een bare gang bang bij Melanie Moon, met ook de Oostenrijkse Mia Hot. Door de drukte niet aan bare neuken toegekomen, maar wel over de overdreven vergrote tieten mogen plassen.
Was wel spannend. Pissende vrouwen vind ik ook wel opwindend om te kijken

Terug
Naar boven