Bullchat

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Aaah de moods, ja altijd lachen daar, veel bare ook op travjes thursday. Voor de moods was de Rex ook wel eens spannend ook pay ertussen. Nou dan moet ik maar weer eens een ander profiel verzinnen voor Trudy, die wil ik ook nog wel eens afvinken😁

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.106
Cumgiver zei:
Ik bedoelde de 2e kringspier Ricardo, het is een klein geil wijfie, die ik 2 jaar geleden in de moodsbar trof. Dit was een fundate en ze was wappie. Die Trudy ken ik ook ging ik in het verleden weleens heen. Die is ook botergeil en toen kon ik haar ook bare neuken. Van mij kant ontbrak enthousiasme, want ik val niet snel op een Tilf. Verder is Trudy heel vrouwelijk en gek op tops.

CG

Tilf? Ik dacht dat je graag tranny's neukte?

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Het klopt wel dat je op Bullchat redelijk makkelijk mensen kunt vinden die bare willen. Via die site heb ik wel wat leuke contacten opgedaan, maar nog niet bare. Als dat zo zou zijn had ik die hier wel gerecenseerd. Met bare op Bullchat ben ik een beetje voorzichtig, en trouwens, het laatste jaar met die Corona perikelen hou ik met toch afzijdig. Er bieden zich daar ook stellen bare aan, niet enkel mannen of transen.

Een van de problemen is dat ik er sinds enkele maanden niet meer gratis kan inloggen. Ik word consequent naar de plus versie omgeleid waar ik 99 cent moet betalen. Op internet staan genoeg verhalen van mensen die dat betalen en om de haverklap van de site worden gegooid.
Verder ik heb de moeite nog niet genomen om uit te zoeken hoe ik toch weer gratis in kan loggen...

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ricardo74 zei:
Een Tilf is de piemel versie van een oude fiets, Tranny Milf😉
Dank je Ricardo, toch vrees ik dat er digitale cognitieve dissonantie treedt met een 🍼🍼🍼😅😅😅

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
quote=man56 post_id=92149 time=1612343115 user_id=8210]
Er bieden zich daar ook stellen bare aan, niet enkel mannen of transen.

Ik word consequent naar de plus versie omgeleid waar ik 99 cent moet betalen. [/quote]

Toch is voor mij bij bullchat met stellen minder omdat ikzelf niet 100% bi ben. Maar zaterdag 13 februari heb ik een afspraak met een gelegenheids stel waar ik al 4 jaar deelneen aan een mini gangbang. Ik kan daar niets over posten omdat ze zich enkel met condoom laat neuken en het fijnste is dat het vrouw gericht is. Soms betaald ieder een bijdrage van 25 euro als het in een hotel is, maar de volgende keer is het bij een lokatie in de buurt van Noordwijk, die hij vaak van een vriend leent. Zo'n contact hou ik aan. Tegen woordig ben ik niet vaak op bullchat maar met de corona maatregelen lijkt deze chatsite toch aan te trekken. Ik kan niet meer tellen hoe vaak ik fake profielen trof of van die scammers. Die voorzichtigheid snap ik. Ook een enkele naar een supervrouwelijke Bottom met lang haar voor een bare date (zie foto). Als de avondklok maar eraf gaat ga ik er heen.

Dat 99 cent verhaal had ik ook, dat is een kwestie van de cache van je browser wissen, dat had ik ook. Volgens mij stond je altijd in Mokum. Ik had de oplossing via Google gevonden. Succes ermee en lukt het niet stuur me een pm.

Groetjes

Cummie

Bijlagen

• SmartSelect_20210204-000317_WhatsApp.jpg
    SmartSelect_20210204-000317_WhatsApp.jpg
    184 KB · Weergaven: 683

Lev13

Snuffelaar
21 mei 2018
23
3
Bullchat is er de laatste tijd flink op achteruit gegaan. Je komt enkel nog maar fakers tegen. Ik schrijf ook duidelijk in mijn CV dat ik enkel interesse heb in vrouwen en shemale/trans en geen mannen en toch wordt je belaagd door van die opdringerige gasten.
En als je dan duidelijk zegt dat je absoluut geen interesse hebt blijven ze alsnog aandringen...

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Lev dit ervaar ik ook en op de chat bepaal ik zelf wanneer je een reactie geeft. De trans die door mij op mijn avatar geneukt wordt, dacht 5 jaar geleden dat ze met mij gechat had en benaderde mij op de app. Toen kwamen we tot de ontdekking dat ze met iemand gechat hadden die mijn foto's gebruikt had. Een maand later had ik een eerst wapdate met haar en weer wat geleerd.

Tegenwoordig heb ik minder last, want dat levert negeren op.

Babs

Toogplakker
13 jul 2015
94
89
Bullchat is triestig geworden. Vaak dezelfde chatters, veel fakers, opdringerige mannen en weinig niveau. Chatten is meestal tijdverlies en levert zelden iets op. Bijna uitsluitend gay/tv/tg, wel al een leuk koppeltje (m/v) uit Diest, en een trans uit Hasselt leren kennen. Dates waren beide gratis en bare. Zelf laat ik graag m'n kontje volspuiten, meestal kandidaten genoeg, tot het er op aankomt, dan durven ze plots niet. Ik laat me niet neuken door iedereen, ben kieskeurig, en daar hebben de meesten weinig begrip voor.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik zit ook regelmatig op bullchat opzoek naar trans of travo maar helaas geen succes.
Tips zijn welkom, desnoods via PB.
Ik kan een mooie vrouwelijke travo of trans wel waarderen.

Greetz, Handy

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hey Handyman,

Ik heb toevallig donderdag een nummer gekregen van een oude bekende travestiet, die zich ook bare laat volspuiten. Ze kwam vroeger ook in de Moodsbar, maar mag niet meer komen omdat ze geld vraagt. En vroeger adverteerde ze weleens op kinky. Ik stuur je een pm met contact gegevens en tips. Hopelijk wordt voor jou een indirect succes.

Groetjes CG

Bijlagen

• IMG-20210204-WA0005.jpg
    IMG-20210204-WA0005.jpg
    362,3 KB · Weergaven: 968

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Hoi Cumgiver,

Dat waardeer ik enorm! Ik kijk met smart uit naar je bericht!

Greetz, Handy

A

Anonymous

Guest
Ik kom hier helaas steeds minder vaak en zelden met succes. Dat komt met name door het toegangstarief van €0,99. Het lukt mij helaas niet dat te omzeilen met mijn iPhone.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Droogtepreventie:
Ik ken dit probleem, je wilt inloggen en komt op een betaalde inlog terecht waar je een vinkje moet zetten en die 99 cent moet betalen.

De oplossing is je internetbrowser opschonen van geschiedenis, cookies en cache wissen. Soms moet je dit herhalen totdat je gewoon gratis kan inloggen. Andere optie is gebruik maken van een andere internet browser.
Dit is een korte samenvatting van de posts van deze datings recensie site: Bullchat: Reviews, Kosten en Ervaringen - Datingsitekeuze.nl
Wel doorscrollen naar onderen en sommige klaag berichten overheen lezen. Ik voeg een afbeelding bij waar een oplossing aangeboden wordt.
SmartSelect_20210501-084518_Samsung Internet.jpg

Suc6

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik ben sinds vorige maand een bare contactje rijker via bullchat. Ik chatte met een sissy die zocht een top voor vaker. In het begin daten we safe en bij de 3e date gleed mijn pik zonder condoom in haar hoerige kont. Spuiten deed ik op haar. De date daarop smeekte mijn sissy om volgespoten te worden en dat is niet tegen dovenmans oren. Het fijne met deze sissy is dat ze vlakbij een werklocatie ontvangt. Dus soms ga ik na werk naar haar.

Soms neem ik een kijkje op bull en ben ik er 15 minuten tot 30 minuten op de chat. Vaak blijft het bij groeten en rondkijken. Te lang online blijven kan je een naam krijgen op de chat. Ook al kan je die 99 cent inlog treffen, die opgelost kan worden is de chat gratis en dat trekt fakers en scammers aan. Door aanwezigheid van mv stellen en tg dames neem ik soms een kijkje op bullchat.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Droogtepreventie zei:
Ik kom hier helaas steeds minder vaak en zelden met succes. Dat komt met name door het toegangstarief van €0,99. Het lukt mij helaas niet dat te omzeilen met mijn iPhone.

Ik heb een 2e oplossing gevonden op dezelfde site. Dit lijkt me een makkelijker oplossing, vandaar dat ik je quote. Zie foto en dat lijkt me eenvoudiger. Laat ons svp weten of deze geboden oplossing van ene Corné werkt.

Groetjes cumgiver

Bijlagen

• img_1619855593612.jpg
    img_1619855593612.jpg
    118,4 KB · Weergaven: 557

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Ik had ook een tijd lang problemen met inloggen. ik kreeg ook iedere keer de "plus" versie. Wat ik ook probeerde, het lukte niet om in te loggen, ook niet met VPN, etc.

Na een maand of 3, al weer enige tijd geleden, ging het weer feilloos. Ik denk dat ik een ban van enkele maanden heb gekregen. Was een tijdje met 2 browsers tegelijk ingelogd daar.
Nu sinds enkele weken gaat alles weer vlekkeloos. Niet dat ik er veel aan heb want leuke contacten vinden is moeilijk. Maar niet onmogelijk ;)

@Cumgiver, bedankt voor je aanbod om te helpen, was uiteindelijk niet nodig.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Natuurlijk man56,

Jij ook bedankt voor het delen van jouw inlogproblemen bij Bullchat. Dat verruimt meer technische inzicht voor ons en onze wandelbroeders. Bullchat is een site met vele gezichten en alle ervaringen zijn welkom

Terug
Naar boven