Camilla - Zwolle/Hoogeveen/Enschede/Groningen

tjappie

Toogplakker
21 nov 2019
42
65
Ola hier weer een avontuur uit de archieven al zijn het recente archieven dat dan weer wel want wat heb je nu aan info van jaren terug?

Al begint deze saga wel een jaar of 2 geleden toen ik in de regio Zwolle de Braziliaanse Camilla voor het eerst trof, destijds in een pittoresk plaatsje net buiten de Hanzestad. Het klikte direct wel aardig tussen ons. Ze leest en spreekt goed Engels maar kan dit niet schrijven. Als je met haar appt spreekt ze in het Portugees haar tekst in die dan naar het Engels vertaalt. Ze heeft een enorm lekker lijf met fraaie rondingen, in mijn optiek klopt alles aan deze trans. In haar optiek overigens niet daarover straks meer. Nadat we eerst wat hebben gekletst zijn we maar eens met de daad aangevangen. Heb het idee dat zij nogal versa is, neukt graag en laat zich ook graag (hard) neuken. Bij mij deed ze nog een condoom om maar toen de rollen omgedraaid werden opende ze zo de poorten van haar anaalhemel en kon tjappie hem er zo in schuiven. Met uiteindelijke een lekkere creampie tot gevolg.

Daarna begon het aparte van deze date, ze begon haar hele levensverhaal te vertellen al zat ik daar niet echt op te wachten. Ze bleef maar praten en praten, hield het ook niet droog op een gegeven moment, emotioneel gebeuren was het. Ze had daarna trek en ik ook wel dus hebben we samen sushi besteld en gegeten. Was een leuke date met een beetje apart figuur maar aardig was ze wel. Service super zoals beschreven.

Tijdje later heb ik haar nog eens in Hoogeveen en Zwolle zelf getroffen. Het viel me op dat ze telkens met jankverhalen bleef komen over familie, geld, schulden, schijnhuwelijk met een Spanjaard voor een EU-paspoort, Nederlandse vriend die een klootzak zou zijn geweest en weet ik het allemaal. De seks met haar was telkens prima maar deze dame vind haarzelf wel heel erg zielig is mijn indruk. Ze zwerft wat rond tussen Zwolle, Hoogeveen, Enschede en Groningen met af en toe een uitschieter. Ze wil heel graag in NL wonen maar is in de race voor een EU paspoort dmv een vage constructie in Spanje waardoor af en toe de hermandad aan de deur staat waar ze werkt en ze dan weer moet inrukken in plaats van afrukken. Beetje een goudzoeker dus wees op je hoede heren. Laat je niet verleiden met zielige verhaaltjes, wel met bare seks.

https://www.kinky.nl/advertenties/2079453-camilla#overview

Lovebigboobs

Snuffelaar
25 jun 2025
3
2
Haha ik heb zelfde meegemaakt met haar. Ik ben diverse keren met haar weggeweest en 2 keer zelfs een nacht met haar doorgebracht in een hotel. Wel een super ervaring maar inderdaad het wordt steeds zieliger en op en den duur haalt ze de verhalen door elkaar. Als ik daar naar vraag dan weet ze het niet meer en begint ze je te negeren.
Ze heeft we al wat geld gekost ondertussen.

Maar ze heeft een nieuwe Nederlandse man gewonden waar ze eind van het jaar mee gaat trouwen.

Het zal mij benieuwen hoe snel ze weer gescheiden is 😉

tjappie

Toogplakker
21 nov 2019
42
65
Moet ze wel eerst van haar huidige man scheiden als ze dat wil doen. Ze weet vast niet dat je in het Westen maar met 1 persoon tegelijk getrouwd kan zijn. Ben benieuwd of haar Nederlandse aanstaande weet dat ze getrouwd is op dit moment hahahaha.

Steef71

Snuffelaar
21 sep 2025
2
1
Ik wil hier ook graag op reageren. Ik schrijf niet veel, maar ik zag dit over Camilla en ik wil hier ook wat over vertellen.

Ook ik heb met haar gedatet. Ik ben een paar keer met haar weggeweest en ook een hotel bezocht.

Een aantal zaken wat hier geschreven wordt is wel waar naar ze is niet zielig.

Ik vind dat ze een sterke persoonlijkheid heeft en weet wat ze wil. Ze heeft bij mij nooit om geld gevraagd of iets anders. Sterker nog; tijdens de date wilde ze zelf ook dingen betalen.

Ik heb echt een leuke tijd met haar gehad en vind het heel jammer dat het over is.

Maar helaas heb ik geen contact meer met haar. Ze reageerde altijd al slecht, maar de laatste tijd reageerde ze helemaal niet meer op mijn appjes.

Ik heb haar uit eindelijk geblokkeerd omdat ik me betrapte dat elke 15 minuten keek of ze al gereageerd had.

Ik hoorde inderdaad van haar dat ze gaat trouwen. Ik hoop dat ze gelukkig wordt en hoop dat ze uit deze wereld van de prostitutie kan stappen.

Ze heeft me al veel rare dingen verteld over die wereld. En ik gun niemand wat zij ervaren heeft.

Terug
Naar boven