Candy girl Sandy (vh Klaudia, Edit) - Antwerpen OPLICHTING

Fonzy

Toogplakker
17 jan 2020
159
71
Identiek dezelfde ervaring gehad zoals "noname". Zelfde uitleg, andere klant kaka eten en even buiten wachten en terugkomen. Ze ontvangt in Lange Kongostraat. Oplichtster tot en met. Had zin om het strijkijzer dat op de strijkplank stond in de slaapkamer in haar gezicht te slaan maar heb mij gelukkig kunnen beheersen.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Inderdaad het is in die straat te doen en haar vriendin die ik heb vermeld ontvangt daar ook.
Stond er bij jou ook iemand van buitenlandse origine aan de deur druk te sms'en of te bellen Luciano? Bij mij toen wel en hield me goed in de gaten.

Ik stuurde haar vriendin ik zal het geld in de kamer leggen we doen ons ding en daarna neem je pas het geld. Geen antwoord meer dus dan fuck it.

Het is nu als ik nog iemand bezoek geld pas nemen als we ons ding hebben gedaan. Niet akkoord bye dan.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Dat is ze ja maar doe bij de leeftijd maar 20j bij. De vuile bedriegster.
Het erge is wij zijn gewaarschuwd of hebben het ondervonden, maar er zijn vele die dit forum niet kennen en nog in haar val zullen lopen.

kurtvdw

Snuffelaar
25 nov 2020
17
6
De foto's zijn inderdaad wellicht van in de jaren stillekes; die is nu een stuk ouder en zit al heel lang in het vak.
Jaaaaaren terug nog eens naar het adresjes geweest. Was er vuil en er was een kleine aanwezig in dezelfde kamer.
Maar goed, alhoewel ze er toen al ouder uitzag, was ze best nog ok. 50€ betaald destijds voor kwartier, maar echt wel alles mee gedaan. Ze was niet gespoeld, maar liet vlotjes toe om zonder in haar kont te neuken en en hem daarna in haar kut te stoppen. Uiteindelijk chocomelk gemaakt. Het is een speciale en er staan al wat km op de teller.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Maand of 8 geleden ook eens geweest, toen ze de deur opendeed onmiddellijk mijn kar gekeerd!
Idd oudere onaantrekkelijke vrouw.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Ja, soms gebruikt ze haar eigen foto's, al dan niet van lang geleden. En soms gebruikt ze foto's van haar dochter...

Raar geval en héél zeldzaam geeft ze wel eens de goede service die ze zogezegd belooft. Maar in 95% van de gevallen ben jij degene die genaaid is 😉

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Gespot schipperskwartier achter de ramen zaterdag 0:45

Met kleren aan uit 1956, terwijl de rest van de meiden daar in bikini en lingerie staan

Terug
Naar boven