Capetown

dgroenink

Snuffelaar
25 apr 2015
19
12
Voor het werk een trip naar Zuid Afrika gemaakt en aangezien ik me 's avonds alleen op de kamer wat verveelde Tinder aangezet en na wat swipen gelinkt aan Beauty (waarschijnlijk niet haar echte naam...😁)
Na wat heen en weer texten afgesproken dat ik haar met een Uber op zou laten halen en bij het hotel afzetten.

Allereerst naar de bar gegaan waar we eerst wat gedronken hebben en verder kennis gemaakt.

Op een gegeven moment vroeg ze of ik interesse had om de date op mijn hotelkamer voort te zetten, waar ik geen nee tegen zei ;)

Drankjes mee naar de kamer en aldaar aangekomen ging het vrij snel van een knuffel en een kus naar uitkleden en stoeien op het bed. Op een bepaald moment waren we beide al aardig opgewarmd en mocht ik hem er zo inschuiven.
De avond verder gezellig afgesloten en ze wilde graag de nacht blijven om nog wat meer van elkaar te genieten, en na ontbijt volgende ochtend met een Uber weer bij haar adres af laten zetten.

Al met al een hele leuke tijd met een lekkere dame.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Nzc is altijd een risico, en ik heb er al heel wat op m'n teller staan, maar ik geef toe in Zuid-Afrika of Sierra Leone zou ik hem er nu ook niet snel bare insteken.

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Gisteren een zwart meisje zc urenlang in haar kont genaaid. Bleek dat ze veel vlees eet. Direct een sneltest gedaan en nou heb ik AIDS. Nou heb ik gehoord dat als je groente en specerijen eet het vanzelf weer helemaal overgaat. Klopt dat? Ik heb ook een rode eikel met bruine spikkeltjes, een soort korstjes, na het naaien. Komt dat door het kontebonken, of door mijn AIDS?

Laatst bewerkt:

B-real

Snuffelaar
30 jun 2019
17
5
20 % van de Zuid-Afrikanen tussen 15-49 jaar heeft HIV. En als je gaat filteren op demografische of etnische achtergrond en sekswerkers zal dat aantal nog een pak hoger liggen. In dit geval kunnen we zelfs niet spreken van Russische roulette, want daar is de kans/verhouding tenminste nog 1 op 6, ipv 1 op 5.

Geen moraalridderij, gebruik gewoon je hoofd. (Al pakt iedereen natuurlijk de risico's die hij wenst te nemen, hoe hoog dan ook)

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.255
Gisteren een zwart meisje zc urenlang in haar kont genaaid. Bleek dat ze veel vlees eet. Direct een sneltest gedaan en nou heb ik AIDS. Nou heb ik gehoord dat als je groente en specerijen eet het vanzelf weer helemaal overgaat. Klopt dat? Ik heb ook een rode eikel met bruine spikkeltjes, een soort korstjes, na het naaien. Komt dat door het kontebonken, of door mijn AIDS?
Gisteren.. , vandaag heb ik aids..?? ooit al gehoord van de incubatieperiode of incubatietijd van een ziekte? Dit is de tijd die verstrijkt tussen de besmetting en de eerste klinische symptomen van de ziekte. Deze periode kan uiteenlopen van een aantal dagen tot vele jaren. Een reguliere combi-hivtest kan 3 weken na het risico een infectie vaak al aantonen. Een infectie uitsluiten kan pas 3 maanden na het laatste risicocontact. :)

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
The solution to the HIV problem is PREP as a rich educated European tourist or visitor If you want to NZC in most of black Africa it is essential.
Also there are stains of other std's that are difficult to treat.
I have been working and fucking bare in Africa since I was recommended PREP .Before that I was too worried about the possibility/likelihood of HIV.
I visited Kenya and Uganda and had a great time a couple of times.
Bareboy

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ik gebruik ook prep als ik vermoed dat er een risico op HIV is. Zo bvb als ik naar clubs ga waar er kans op NZC is. Maar 's anderendaags voel ik mij misselijk en slecht door de bijwerking.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
"Bleek dat ze veel vlees eet": Piemels bedoel je? En dan niet doorslikken maar een poging tot pijpen?

"Direct een sneltest gedaan en nou heb ik AIDS": Die test is sneller dan een F35 en een snelle Ferrari bij mekaar! Gewoon over een tijdje nog eens een test doen, misschien valt het allemaal wel mee.

"Nou heb ik gehoord dat als je groente en specerijen eet het vanzelf weer helemaal overgaat. Klopt dat? ": Hangt natuurlijk helemaal af van de specerijen. Je kan ook een mix van zwarte peper en witte peper in je plasbuis doen met behulp van een klein trechtertje. Je pakt dan het probleem bij de plasbuis wortel aan!

"Ik heb ook een rode eikel met bruine spikkeltjes, een soort korstjes, na het naaien. Komt dat door het kontebonken, of door mijn AIDS?:" Zijn natuurlijk gewoon 'ingedroogde poepresten' in plaats van korsten. Volgende keer even vragen of ze er een klysma door haalt voordat jij je piemel er in stop en de poep-flakes achter de rand van je eikel blijven plakken. Volgende keer ook glijmiddel op die eikel, zodat de wrijving niet zo groot wordt dat het ding roder wordt dan een brandweerauto!

Edit moderatorteam: foto verwijderd.
🚒🚨🚒

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven