Cataleya, Almelo

JuliusC

Toogplakker
23 jan 2022
33
23
Ik heb haar al paar keer bezocht over afgelopen 3 jaren. Gezien haar enthousiasme is herhaling vanzelfsprekend geworden. Onderstaande kan worden gezien als een samensmelting van de ervaringen tijdens verschillende bezoeken, geschreven in een moment van inspiratie. En ja, NZC 😉

Het begon met een warme ontvangst, waarbij zij mij verwelkomde in een uitdagend, kinky outfit dat niets aan de fantasie overliet. Haar lichaam was een perfecte mix van vrouwelijke elegantie en kracht, met als onmiskenbaar hoogtepunt haar grote, dikke pik die al half hard tussen haar benen hing. Het was meteen duidelijk dat dit een avond zou worden waarin grenzen verkend en verlegd zouden worden.
We kwamen dichterbij, onze lippen vonden elkaar in een intense tongzoen vol verlangen. Terwijl onze tongen met elkaar dansten, lieten onze handen over elkaars lichaam glijden, tot ze bij onze groeiende pikken belandden. Het voelen van haar dikke pik die onder mijn aanraking steeds harder werd, terwijl zij op haar beurt mijn opwinding voelde toenemen, deed een golf van genot door me heen trekken.
Zonder woorden ging ik op mijn knieën, greep haar stevige lengte en bracht mijn lippen naar de top. Eerst voorzichtig, maar al snel met meer durf, nam ik haar volledig in mijn mond. Diep, dieper, tot mijn keel zich aanpaste en ik haar volledige diepte kon nemen. Mijn ogen traanden, maar ik bleef gaan, genietend van het gevoel van haar dikke pik die mijn keel streelde. Het keelslijm dat zich vormde, werd het perfecte glijmiddel, waardoor ze me nog dieper en harder kon neuken.
Toen draaide ze me om en zonder aarzeling drong ze binnen in mijn kont. Eerst langzaam, maar al snel in een stevig ritme, waarbij ze me in verschillende standjes nam. Van doggy tot missionary, elke positie bracht een nieuwe sensatie. Ik voelde me compleet overweldigd door haar dominantie en de manier waarop ze mijn lichaam bespeelde.
Na een tijdje besloten we van rol te wisselen. Nu was het mijn beurt om haar te nemen. Ik drong binnen in haar kont, terwijl ik tussendoor haar dikke pik in mijn mond nam, afwisselend neukkend en zuigend.
Het was een heerlijke afwisseling van controle en overgave. Maar zij wilde meer en al snel nam ze het weer over Ze duwde me op mijn rug en neukte me hard en snel, totdat ze met een diepe kreun haar warme lading in mijn kont spoot. Voordat ik dacht dat het voorbij was, voelde ik haar hand. Eerst een vinger, dan meer, totdat haar hele vuist diep in me zat. De intensiteit was overweldigend, een mengeling van pijn en extase. En toen, precies op het juiste moment, kwam ik klaar-spetterend, heftig, volledig overweldigd door alles wat ze me had gegeven.
Het was een avond van totale overgave, waarin we elkaar tot het uiterste hadden uitgedaagd en beloond. En toen ik daar lag, uitgeput maar voldaan, wist ik één ding zeker:
dit was niet het laatste bezoek.

TS Cataleya

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Mooi verslag JuliusC.

Ik had met haar jaren geleden op Grindr geschat. Afstand vond ik een ding maar ook dezelfde prijzen hanteren. Daar zijn deze chats niet voor bedoeld en de meningen daarover zijn verdeeld.

Ik heb screenshots van haar kinky profiel toegevoegd. Wat opvallend is, dat ze 500 vraagt voor onze hobby. Een algemene vragen namens het forum: hoeveel betaalde je ervoor en voor hoe lang?

Cumgiver

Bijlagen

• SmartSelect_20250516_185831_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20250516_185831_Samsung Internet.jpg
    718,2 KB · Weergaven: 193
  • SmartSelect_20250516_185858_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20250516_185858_Samsung Internet.jpg
    115,7 KB · Weergaven: 193
  • SmartSelect_20250516_185914_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20250516_185914_Samsung Internet.jpg
    173,8 KB · Weergaven: 130
  • SmartSelect_20250516_185930_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20250516_185930_Samsung Internet.jpg
    207,4 KB · Weergaven: 194

JuliusC

Toogplakker
23 jan 2022
33
23
Thanks voor je aanvulling, Cumgiver.
Ik heb 200 euro betaald voor een uur – ze keek niet echt op de klok, dus het duurde uiteindelijk wat langer. Was hetzelfde tarief als de vorige keren.
Over onze hobby hadden we van tevoren duidelijke afspraken gemaakt over het gebruik van prep, van beide kanten.
De eerste keer dat ik haar zag, een jaar of drie geleden, was trouwens nog met CD.

JuliusC

Terug
Naar boven